MS in Marketing Communication Research
Boston, Statele Unite ale Americii
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 30.525 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* tuition fee
Admitere
Curriculum
MS în știința media cu o concentrare în cercetarea comunicării de marketing constă dintr-un minim de 48 de credite. Studenții de cercetare în comunicare în marketing vor finaliza 8 cursuri obligatorii (enumerate mai jos) și 4 opțiuni.
Requirements (8 total courses; 32 credits):
- COM CM 703 Basic Media Writing
- COM CM 707 Writing for Media Professionals
- COM CM 710 Media Theory
- COM CM 722 Communication Research
- COM CM 723 Advanced Communication Research
- COM CM 724 Sampling Design and Measurement Techniques
- COM CM 730 Marketing Communication
- COM CM 824 Redactare tehnică pentru cercetarea comunicării
*Toți studenții din concentrația de cercetare în comunicare specializată în marketing vor lua COM CM 703 în semestrul de toamnă și COM CM 707 în semestrul de primăvară. Există o excepție - studenții care sunt renunțați la COM CM 703 vor lua COM CM 707 în semestrul de toamnă. Acești studenți care sunt renunțați la COM CM 703 vor fi obligați să ia încă 4 credite opționale pentru a îndeplini cerința generală de 48 de credite.
Electives (students must choose 16 credits)*:
- COM CM 501 Design Strategy and Software
- COM CM 523 Design and Interactive Experiences
- COM CM 526 Int Mrktg Strat
- COM CM 531 Media Disruption
- COM CM 535 Political Campaigns
- COM CM 539 Health Campaigns
- COM CM 714 Prezentări profesionale
- COM CM 7XX Social Media Management
- COM CM 809 Graduate Internship
- MET CS 544 Bazele analizei și vizualizării datelor
- MET CS 555 Bazele învățării automate
- MET CS 688 Web Mining și analiză grafică
* Studenții de la concentrația de cercetare în comunicare de marketing trebuie să susțină patru cursuri opționale (adică, 16 credite). Cel puțin 8 dintre aceste 16 credite trebuie să fie din această listă. Celelalte 8 credite pot fi din această listă sau pot fi alte cursuri de nivel 500 sau superioare la BU.
Rezultatul programului
- Metode științifice bazate pe teorie pentru rezolvarea problemelor clienților și pentru a face recomandări aplicabile.
- Cum să abordați problemele clienților, să proiectați proiecte de cercetare, să executați proiectele, să colectați date, să analizați datele, să traduceți analizele într-o poveste la care clientul se poate raporta și să faceți recomandări acționabile pe care un client le poate implementa. Modalități de a atinge, analiza și traduce datele în povești.
- Pregătirea pentru un post de analist de cercetare sau manager de cercetare într-o companie de cercetare de marketing sau în departamentul de cercetare al firmelor specializate în media, publicitate, relații publice, cercetare în comunicare de marketing, campanie politică, comunicare în domeniul sănătății și comunicare internațională.
- Utilizarea SPSS (Pachetul Statistic pentru Științe Sociale). Elevii obțin experiență practică prin efectuarea de analize reale folosind seturi de date reale. Tehnicile acoperite includ statistica descriptivă, corelația și regresia, testele t, ANOVA și analiza factorială.
- Cum să creați diverse tipuri de chestionare și proceduri de măsurare utilizate în mod obișnuit în cercetarea comunicării, inclusiv cele utilizate pentru evaluarea unor factori precum atitudinile, credințele, utilizarea mass-media și comportamentul consumatorului.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Benefit from Boston
One of BU’s greatest resources is its location. Consistently ranked among the most livable cities in the world, Boston is “America’s college town,” a city rich in history while remaining on the cutting edge. Boston is a Top 10 U.S. media market, and home to some of the world’s best agencies, media companies, and leading employers -- offering boundless opportunities for internships and careers.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.