
MA in Emerging Media Studies
Boston, Statele Unite ale Americii
DURATA
3 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
03 May 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 30.525 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* tuition fee
Admitere
Curriculum
Programul de master este în mod normal un program de 10 luni, 40 de credite și include un proiect final și participarea la un seminar de proiect de cercetare de grup extins de un an, care este cunoscut sub numele de Colaboratorul de master. Deși majoritatea studenților finalizează gradul cu normă întreagă, programa poate fi finalizată și cu normă parțială.
Studenții din programul de masterat își pot finaliza diplomele prin una dintre următoarele trei opțiuni. În mod normal, studenții selectează o opțiune în timpul procesului de aplicare, dar o puteți schimba și la finalizarea primului semestru.
Required Classes
- COM EM 700 Introducere în mediile emergente
- COM EM 747 Trending Insights: Analiza și vizualizarea datelor sociale
- COM EM 757 User-Producers 2.0: Dezvoltarea interactivității
- Proiect de colaborare de master COM EM 777
- COM EM 797 Conectarea oamenilor: rețele, istorie și social media
Electives (12 credits)
Trei opțiuni sunt necesare pentru finalizarea programului. În plus față de opțiunile aprobate în alte programe, studenții ar putea dori în special să ia în considerare opțiunile oferite de Divizie, cum ar fi:
- COM EM 755 Măsurarea efectelor mediului: proiectare și măsurare experimentală
- COM EM 795 Gamificare și design motivațional al experiențelor utilizatorului
- COM EM 797 Conectarea oamenilor: rețele, istorie și social media
Please note:
- Studenții sunt încurajați să aleagă cursuri în COM, BU și consorțiul din zona Boston, care le sporesc interesele de cercetare și/sau profesionale. Studenții ar trebui să acorde o atenție deosebită cerințelor preliminare pentru orice curs pe care doresc să-l urmeze.
- O teză (EM 909) sau un stagiu (EM 911) poate fi considerată opțională pentru program.
- Teza (EM 909) și stagiul (EM 911) opționale pot solicita studentului să prelungească durata programului cu încă unul până la două semestre.
Rezultatul programului
- Demonstrați, prin lucrări scrise și alte cursuri, o înțelegere teoretică, filosofică, istorică și practică a modului în care tehnologiile media emergente ajung să afecteze culturile, industriile și viețile indivizilor și comunităților.
- Faceți evidentă abilitățile metodologice și empirice și gândirea strategică, integrată prin cursuri care abordează probleme legate de tehnologiile media emergente. Cursurile pot cuprinde cercetări empirice noi (inclusiv colectarea și analiza originală a datelor), revizuiri sistematice ale literaturii existente și dezvoltarea de prototipuri de aplicații media.
- Afișați abilități de cercetare legate de hardware și software de ultimă oră și specializate pentru a analiza datele colectate prin analiză cantitativă avansată, text mining, învățare automată sau experimente de fiziologie/psihologie.
- Prin prezentări orale - în cadrul clasei, la simpozioane de cercetare din campus și la conferințe naționale și internaționale - demonstrează competența în comunicarea informațiilor științifice către publicul colegilor, liderii din industrie și savanți.
- Co-creați un raport de proiect, bazat pe cercetări originale, care demonstrează valoare pentru un client și încorporați acest proiect în portofoliul studentului. În funcție de interesele studentului, acest raport se poate adresa sectoarelor comerciale, de servicii, nonprofit, guvernamentale sau academice.
În programul de Studii Media Emergente, veți învăța:
- Implicați-vă cu platforme software de vârf la nivel mondial și tehnici analitice inovatoare care informează cum să gândiți teoretic și critic despre media emergentă.
- Modalități de analiză eficientă a noilor probleme privind comportamentele online și offline folosind modele teoretice și empirice avansate.
- Abordări pentru conducerea și gestionarea proiectelor de cercetare privind problemele media emergente.
- Cele mai bune practici în producerea de rapoarte cu instrumente analitice sofisticate.
- Abilități de a traduce rezultatele cercetării în termeni semnificativi pentru clienți și public.
- O stăpânire a problemelor majore din domeniile mass-media, jurnalism, politică și politică, în funcție de interesele studenților.
- Cum să înțelegeți și să creați vizualizarea datelor din date brute.
- Utilizarea instrumentelor de ultimă oră în analiza datelor mari (de exemplu, Gephi, NodeXL, UCINET) și cercetarea experienței utilizatorului (de exemplu, platforma biometrică iMotions), precum și a instrumentelor fundamentale de bază (de exemplu, HTML, CSS, JavaScript, SPSS, Stata). ).
Ține minte:
- Opțiunea profesională include trei semestre de înscriere (toamnă, primăvară și vară). Studenții ar trebui să anticipeze trei semestre de școlarizare și taxe.
- Opțiunea de teză și de stagiu poate necesita un semestru suplimentar pentru a finaliza.
- În timp ce studenții sunt bineveniți să participe la ceremoniile de începere din mai din Boston, cursurile continuă în prima sesiune de vară. Gradele sunt apoi acordate oficial după ce toate cerințele programului sunt îndeplinite.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Benefit from Boston
Una dintre cele mai mari resurse ale BU este locația sa. Clasat în mod constant printre cele mai locuibile orașe din lume, Boston este „orașul universitar al Americii”, un oraș bogat în istorie, rămânând în același timp în fruntea culturii și inovației e. Boston este o piață media din top 10 din SUA și găzduiește unele dintre cele mai bune agenții de creație, companii media și angajatori de top din lume, oferind oportunități nemărginite pentru stagii și cariere.