Master în Tehnologia Educațională
Istanbul, Turcia
DURATA
4 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 12.000 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Taxă de școlarizare pentru studenți (Programe de absolvent 1,5-2 ani): $ 12,000 pentru program
Introducere
Tehnologie educațională
- Titlul programului: Tehnologie educațională
- Tipul programului: Engleză - Teză
Descrierea programului
Având în vedere influența crescândă a tehnologiei și creșterea cererilor, utilizarea în cunoștință de cauză a tehnologiei este o necesitate de a crea medii bogate de învățare în K12, învățământul superior, afaceri și industrie și consultanță. Tehnologia educațională este o modalitate inovatoare de a proiecta, livra, facilita și gestiona setările profesionale alese pentru cursanții de toate vârstele, fie că este vorba direct, online sau ambele.
Programul de masterat în Tehnologia Educației de la Universitatea Bahçeșehir vă va învăța să integrați abilitățile teoretice, de cercetare, creativitate și rezolvare a problemelor cu o varietate de tehnologii emergente pentru a îmbunătăți performanța în diverse contexte, inclusiv instituțiile de învățământ și sălile de cursuri de formare corporativă.
Programul urmărește o înțelegere largă și profundă a practicilor de design instructiv, design vizual, design media, design de interacțiune, dezvoltare multimedia, evaluare și cercetare. Absolvenții noștri continuă să se angajeze în posturi de coordonatori de tehnologie sau de administratori, de profesori, de designeri de instruire sau de tehnologi și de specialiști în integrarea curriculum-ului în acest domeniu.
Tehnologia educației - Structura programului
Master of Science în Tehnologia Educațională are o teză și o alternativă teză. Programul non-teze constă în 10 cursuri și 1 curs de proiect. Programul de teză cuprinde 7 cursuri, seminarii și studii de doctorat. Cursurile opționale oferă studenților posibilitatea de a se specializa în domenii adecvate pentru planificarea carierei în conformitate cu dorințele lor.
Fiecare curs trebuie deschis numai în timpul perioadei. Cursurile opționale variază în funcție de semestre. Opțiunile de curs opționale online sunt disponibile pe bază de semestru.
Durata programului de masterat în Tehnologia Educației non-teza este de 3 semestre. Durata programului de teze este cuprinsă între 4 și 6 semestre. Elevii care nu au finalizat programul în timpul specificat vor fi concediați de la universitate.
Cursurile sunt difuzate în mod obișnuit între orele 19:00 și 22:00 în timpul săptămânii din campusul Beșiktaș. Există cursuri săptămânale la fel de multe ca și numărul de cursuri selectate din semestru.
Tehnologia educației - Descrierea cursului
EDT5001 Tehnologie educațională, domeniu, teorie și profesie
Acest curs introduce pe piață studenții tehnologiei educaționale. Este cursul fundamental al tehnologiei instructive. Cursul încearcă să acopere majoritatea temelor din domeniu. Încearcă să introducă domeniul cu istoria și cursul va acoperi, de asemenea, tendințele actuale și ce viitor va aduce în domeniul tehnologiei educaționale
EDT5002 Metode de cercetare în educație
Tehnici de cercetare în tehnologii de instruire; probleme de cercetare; etică și cercetare; variabile și ipoteze; Revizuire de literatura; prelevarea de probe; colectarea și instrumentele de date; validitate și fiabilitate; pregătirea unei propuneri de cercetare.
EDT5003 Design instructiv
Abordare sistematică și modelare; modele de design instructiv; nevoile și analiza problemelor; instruire și performanță (elev, conținut și organizație); analiza subiectelor și a sarcinilor; determinarea cunoștințelor și a condițiilor anterioare; declararea scopului instructiv; scrierea obiectivelor de învățare; determinarea criteriilor de măsurare și evaluare; instrucțiuni teoretice și strategii; dezvoltarea de materiale instructive; proiectarea sistemului de instruire.
EDT5004 Design multimedia și producție în educație
Teorii de învățare (Behaviorism, Cognitivism și Constructivism) aplicate în designul și dezvoltarea multimedia; introducerea și utilizarea instrumentelor de dezvoltare multimedia; proiectare instrucțională pentru multimedia; evaluarea produselor multimedia; proiectarea și dezvoltarea de materiale audio și vizuale (animație, audio, video etc.); principiile pentru proiectarea interfeței (utilizarea animației, interacțiunea, feedback-ul, navigarea, ambalarea și publicarea).
EDT5005 Educație la distanță: teorie, cercetare și practică
Introducere în învățământul la distanță; medii de instruire în învățământul la distanță; tehnici de învățământ la distanță; tehnicile și metodele utilizate în planificarea, pregătirea și aplicarea tehnologiilor de învățământ la distanță; conceptele principale în utilizarea Internetului; Utilizarea internetului în educație; Etica la Internet (netiquette); obiecte de învățare; standarde internaționale pentru metadatele de învățare a obiectelor.
EDT5008 Design avansat de instruire
Proiectarea, dezvoltarea, gestionarea și evaluarea programelor de instruire; să dobândească cunoștințele, abilitățile și abilitățile necesare pentru a oferi leadership în domeniul designului instructiv; ancheta diferite modele de instruire și a metodelor asociate acestora, inclusiv prototiparea rapidă, pentru a înțelege punctele forte relative ale fiecărui model și apelați la el atunci când și acolo unde apar situații adecvate.
EDT5009 Tehnologia performanței umane
Elevii examinează componentele fundamentale care sporesc performanța în situațiile de învățare sau la locul de muncă, modelele de proces, soluțiile, problemele de practică și tendințele viitoare în domeniul tehnologiei performanței umane.
EDT5010 Educația adulților și tehnologia informației
Psihologia adulților; educația adulților; atitudinile adulților față de schimbare; rezistența lor la schimbare; principiile pentru educația adulților; tehnologia informației pentru adulți; planificați, proiectați și executați programe de instruire legate de IT.
EDT5011 Programare bazată pe Internet
Limbaje de programare pentru Internet; introducerea în arhitectura client-server de programare pe internet; Configurarea serverului web în funcție de limbile de programare (asp, php ,. net, jsp, etc.); editori și autori pentru programarea și dezvoltarea pe Internet; funcții în programarea pe internet; server și variabile de mediu; cookie-uri în programarea pe internet; cererile HTTP și răspunsurile trimise prin Internet; gestionarea bazei de date prin Internet; dezvoltarea de aplicații web dinamice în scopuri educaționale.
EDT5012 Analiza datelor statistice
Concepte și metode statistice de bază; (folosind software-ul statistic) codarea și introducerea datelor; crearea tabelelor și a interpretărilor acestora; statistici descriptive și diagrame; statistici deduse; statistici non-parametrice.
EDT5013 Învățare online în colaborare
Bazele teoretice ale învățării colaborative și ale învățării colaborative online; procese de învățare online, design, probleme și aplicații; Instrumente de învățare online colaborative (poștă electronică, intranet, portaluri, comunități online, jurnale web, tablouri de bord, conferințe, forumuri, săli de întâlniri, managementul învățării, gestionarea fluxurilor de date și gestionarea informațiilor).
EDT5014 Învățarea bazată pe jocuri
Bazele teoretice ale învățării bazate pe joc; procesul de învățare în mediile de învățare bazate pe joc; rolul mass-mediei digitale; jocuri ca fiind natura învățării sociale; efectele jocurilor în mediile de învățare; rolul teoriilor motivaționale asociate stilurilor de jocuri și de jucători; factorii motivaționali și de învățare ai jocurilor existente.
Managementul tehnologiilor EDT5015 în organizații
Concepte de management al tehnologiei și tehnologiei; ciclul de viață al tehnologiei; factorii critici în gestionarea tehnologiei; strategie de afaceri și tehnologie; competitivitate; planificarea tehnologică și transferul de tehnologie; achiziționarea și utilizarea tehnologiei; procesul de inovare tehnologică.
EDT5016 Design grafic
Procesul și principiile de proiectare grafică; creativitate în design grafic; elementele de bază de proiectare; Domenii de aplicație de design grafic (comunicații tipografice, simboluri grafice - embleme, semne de reper, logo-uri și mărci comerciale, design de identitate vizuală, design de postere); cunoștințe grafice de bază (adâncimea pixelilor, comprimare, selectarea formatelor de imagine, rezoluție); software de design grafic (Photoshop, Fireworks, etc); animaţie; principiile de animație în educație; și de a dezvolta animație simplă prin utilizarea Adobe Flash.
EDT5017 Video educațional
Întregul proces de dezvoltare a video-ului instrucțional, de la concept la proiect finalizat; sarcini (definirea mesajului, scrierea de scripturi, storyboarding, producție, editare post-producție și evaluare); funcționarea camerelor video digitale; personalul de producție; cerințe medii; iluminat; sunet; și pachetul software de editare digitală.
EDT5019 TIC în educație
EDT 5019, TIC în învățământ este un curs de nivel absolvent care acoperă teoriile, cadrele și practicile aplicațiilor bazate pe calculator și web în diverse setări de instruire, paradigme, teorii și cercetări privind utilizarea tehnologiilor în predare. Pe parcursul cursului, vom explora diverse opțiuni tehnologice și implementarea lor în predare și învățare. Primele săptămâni ale cursului vă vor pregăti cu informații fundamentale în domeniul instruirii asistate de calculator, în timp ce restul cursului va combina cercetarea și informațiile practice în predarea diferitelor domenii și abilități cu tehnologiile CAI. În acest curs, studenții vor dobândi, de asemenea, experiență practică în aplicațiile pedagogice ale calculatoarelor, inclusiv utilizarea și evaluarea diverselor programe software, site-uri web și instrumente Web 2.0.
EDT5887 Seminar
Prezentarea și discutarea studiilor, a evoluțiilor, a problemelor existente și a posibilelor soluții în domeniul tehnologiei de instruire.
EDT5888-1 Teza
Scopul cursului este de a face absolvenți care vor scrie o teză cu privire la domeniul de cercetare pe care au decis să facă un studiu preliminar. Scopul este de a face elevii să scrie o propunere cu privire la problema selectată într-un anumit interval de timp. Pentru a face studenții să identifice un subiect de cercetare și să scrie o propunere pe domeniul de studiu selectat.
EDT5888-2 Teza
Scopul cursului este de a face absolvenți care vor scrie o teză cu privire la domeniul de cercetare pe care au decis să facă un studiu preliminar. Scopul este de a face elevii să scrie o propunere cu privire la problema selectată într-un anumit interval de timp. Pentru a face studenții să identifice un subiect de cercetare și să scrie o propunere pe domeniul de studiu selectat.
Cerință de admitere
Pentru candidații turci
*** Candidații care aplică pentru programele de masterat în tehnologia educațională nu sunt obligați să ia cursuri de pregătire științifică.
Pentru candidații internaționali
*** Candidații care aplică pentru programele de masterat în tehnologia educațională nu sunt obligați să ia cursuri de pregătire științifică.