Master în Comunicare și Creare de Conținuturi Digitale
Barcelona, Spania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
13 Oct 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 10.030
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul în comunicare și crearea de conținut digital formează antreprenori care doresc să-și aducă la viață ideile creative, în timp ce transmit consecvent și cu succes valorile mărcii produselor și/sau serviciilor lor în mediul digital.
Programul se adresează tuturor profesioniștilor în design, publicitate, comunicare și marketing sau antreprenori care doresc să dezvolte viziunea, cunoștințele, instrumentele și strategiile necesare pentru a-și comunica valorile mărcii online.
Programul este compus din cinci module. Primul este dedicat brandingului și implică lucrul și dezvoltarea unui brand ca un proiect real în cadrul programului. Modulul de comunicare digitală acoperă strategiile și tehnicile necesare pentru comunicarea și gestionarea corectă a unei mărci și a valorilor sale operaționale într-un mediu complet digital. Al treilea modul se concentrează pe marketingul digital, care este esențial pentru a permite ca planul de comunicare al mărcii și investiția digitală să fie analizate cu metrici. Acest lucru se va dovedi foarte util pentru luarea deciziilor și potențialele corecții ale planului de afaceri bazat pe comunicare.
Al patrulea modul se învârte în jurul antreprenoriatului și a importanței experienței utilizatorului în relație cu brandul.
Programul se încheie cu un proiect final care va include îndrumări din partea personalului didactic.
Calificare: Master în comunicare și creare de conținut digital acordat de UVic-UCC
Curriculum
Silabă
Modulul 1 – Branding
Acest modul inițial strategic și bazat pe proiecte va cuprinde conceptele esențiale pentru crearea de mărci care sunt în concordanță cu valorile și poziționarea lor pe piață. Acesta va acoperi crearea unui brand de la zero, precum și reelaborarea unuia existent. La sfârșitul modulului, studenții vor lucra la diverse materiale de brand, cum ar fi cartea de brand sau ghidul de stil, care sunt vitale pentru dezvoltarea unui plan de comunicare adecvat.
- Poziționarea mărcii. Fundamentele strategiilor de brand.
- Valorile mărcii. Conținut de marcă.
- Denumirea mărcii, identitatea mărcii, imaginea mărcii, misiunea mărcii, viziunea mărcii și echitatea mărcii. Comunicarea mărcii.
- Povești de brand și experiență de brand. Experiența utilizatorului.
- Managementul mărcii. Strategii de comunicare.
- Atelier de branding digital. Inovație și creativitate.
Modulul 2 – Comunicare digitală
Un modul care va ghida elevii prin crearea, implementarea și managementul comunicării digitale pentru brandul care a fost creat în modulul anterior, punând accent pe actualizarea conținutului de brand pe baza strategiilor de brand. Managementul acestui plan de comunicare digitală va fi, de asemenea, acoperit, astfel încât va fi practic gata pentru implementarea sa finală alături de planul de marketing digital.
- Cultura și narațiune digitală. Stare online.
- Generarea de conținut. Stil de viață și mărci de consum.
- Reputație online. Brand și social media.
- Rețele sociale și influenți. Logodnă.
- Strategia media. Planificarea comunicarii.
- Instrumente de management. management.
Modulul 3 – Marketing digital
Acest modul axat pe marketing digital va acoperi instrumentele și metricile necesare pentru a permite evaluarea strategiilor și acțiunilor de comunicare digitală, ținând întotdeauna în considerare valorile fundamentale ale mărcii. În scopul dobândirii influenței digitale în lumea din ce în ce mai solicitantă a comerțului electronic, vor fi abordate și activitățile de marketing digital legate de acțiunile de comunicare prin social media. Semnificația acestui modul constă în informațiile pe care mediul digital le oferă prin metrici și analize de date care se pot dovedi neprețuite pentru corectarea unui plan de comunicare sau de afaceri, precum și pentru restructurarea acestor planuri.
- Strategie de publicitate pe rețelele de socializare și media digitală.
- Influencer marketing. Ambasadori ai mărcii digitale.
- Noi tendințe digitale. Video, mobil și altele. Inbound.
- Motoare de căutare: SEO, SEM, SMO și ROI.
- Costuri de investiție: CPC, CPM, CPL și CPA.
- Management și metrici. Bugetele digitale. Planificarea marketingului.
Modulul 4 – Antreprenoriat și coaching digital
Cu scopul de a stimula profilul antreprenorial al studenților, în acest modul vor fi livrate conceptele de bază ale afacerii digitale și se va discuta peisajul actual al comerțului electronic. Experiența utilizatorului va fi abordată și printr-o analiză a diferitelor platforme de comunicare digitală și vânzări online; De asemenea, vor fi introduse trei studii de caz de la diferite companii digitale.
- Model de afaceri și transformare digitală.
- E-business. Ținta și domeniul de aplicare.
- UX. Experiența clientului. Inteligența emoțională.
- Platforme digitale. Evoluția mass-media.
- Studii de caz companie. Trei modele de afaceri digitale.
- Plan digital. Implementarea.
Modulul 5 – Proiect final
Acest modul se concentrează pe cursuri de master, îndrumare și îndrumare personalizată de la cadrele didactice ale modulelor de branding, comunicare digitală și marketing digital și coordonatorul programului. De asemenea, vor fi efectuate prezentări simulate ale proiectului final înaintea panelului.
- Pentru a dezvolta un plan de comunicare digitală pentru marca preexistentă sau nou creată a unei afaceri de produse și/sau servicii. Executarea și implementarea efectivă a acestui plan într-un mediu digital.
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Studenți ideali
- Antreprenori cu preocupări cu privire la stabilirea unui brand în spatele căruia există un produs și/sau serviciu cu afaceri în mediul digital
- Designeri grafici și audiovizuali, precum și designeri de modă, interior și produse
- Comunicatori digitali si
- Managerii comunitari
- Manageri de conținut digital
- Ofițeri de comunicare
- Managerii de marketing