Global Sport Business Master
AMOS Sport Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 11.260 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Preț de la 11260 € / an, inclusiv călătoriile (cu excepția vizei, zborurilor și asigurării)
Introducere
Programul unic Master Global Business Business de la AMOS a fost conceput pentru a se potrivi nevoilor industriei sportive internaționale și pentru a dezvolta expertiza aprofundată a sectorului pentru a susține atât aspirațiile profesionale, cât și cerințele industriei.
Acest program de 2 ani este livrat de experți din industria sportivă internațională și îi duce pe studenți într-o călătorie unică în trei medii de afaceri diferite din întreaga lume - Europa, Asia și America de Nord.
Pe parcursul a trei semestre, studenții se confruntă cu tendințele care se schimbă rapid în industria sportivă globală în timpul a trei semestre, prin cursuri cuprinzătoare, cursuri de master și excursii de studiu. Semestrul final include o experiență profesională de 6 luni, precum și livrarea unui plan de transformare digitală tutorat de experții Microsoft Global Sports Innovation Center.
Curriculum
Semestrul 1: Programul de cursuri europene
Sportul este o industrie cu creștere rapidă și dinamică în Europa, cu un sistem unic de guvernare care a dat naștere unui model de dezvoltare economică special, care a fost exportat în întreaga lume.
Primul semestru al programului de Master Global Sports Business se va concentra pe caracteristicile economice, politice și juridice ale managementului sportiv și va introduce tendințele viitoare ale industriei sportului în Europa.
Pentru a fi cufundați pe deplin în mediul produselor sportive, studenții se vor alătura unei excursii de studiu de 5 zile la München - Germania - pentru a participa la ISPO, cel mai mare târg comercial multi-segment din lume pentru afaceri sportive.
Studenții nu vor descoperi doar o platformă de afaceri și un barometru de tendințe pentru industrie, dar vor afla și despre noile dezvoltări și inovații care modelează piața sportului (sport de iarnă, sport în interior și în aer liber, sănătate și fitness și îmbrăcăminte sportivă), precum și să descopere orașul München și numeroasele sale fațete prin vizite sportive (FC Bayern München, Parcul Olimpic 1972) conferințe și vizite culturale.
Semestrul 2: Programul de cursuri asiatice
Asia a devenit cea mai mare piață de articole sportive din lume, iar creșterea sa economică a dus la o creștere impresionantă a noilor investiții în afaceri sportive.
Al doilea semestru al programului de Master Global Sports Business se concentrează pe oportunitățile de colaborare în Asia și pe provocările pe care această piață gigantică le reprezintă pentru organizațiile sportive europene și americane. Studenții vor înțelege, de asemenea, implicațiile economice atunci când dezvoltă strategii de afaceri de succes în Asia.
Un gigant se află în centrul afacerii sportive din Asia: China.
De la investitorii chinezi care achiziționează și investesc în proprietăți sportive din Europa, ligi internaționale și echipe care doresc să angajeze un nou val de fani, tranzacționarea drepturilor de difuzare cheie, până la achiziția strategică de către China a evenimentelor sportive internaționale majore, este incontestabil să spunem că lumea sportul s-a trezit cu adevărat la oportunitățile considerabile pe care piața chineză le are de oferit.
Pentru a cufunda pe deplin studenții în această putere globală, o excursie de studiu de 4 săptămâni este organizată în Shanghai și Beijing, în parteneriat cu cele mai bune universități sportive din țară: Universitatea de Sport din Shanghai și Universitatea de Sport din Beijing.
Elevii vor putea să-și imagineze transformările și inovațiile care au loc în China, care au influențat mediul sportiv internațional.
Cursurile din acest semestru vor aborda tehnologiile digitale și de comunicații sportive, procesele de comercializare internațională, reglementările și problemele economice, operațiunile de evenimente sportive și leadershipul global.
Semestrul 3: Programul de cursuri americane
Sportul este un aspect complex și esențial al societății nord-americane. Acest gigant sportiv global este considerat cea mai dezvoltată piață de sport din lume și un exemplu de tehnici de marketing distinse și sofisticate care au condus la dezvoltarea piețelor sportive din alte țări.
Al treilea semestru al programului de Master Global Sports Business se concentrează pe francizele de marketing sportiv, inovația și experiența fanilor din industria sportului, cu accent pe America de Nord, pentru a pregăti studenții să înțeleagă acest model de leadership sportiv.
Cursurile noastre vor ajuta studenții să obțină cunoștințe semnificative în strategiile de vânzări, siguranța evenimentelor și relațiile publice, precum și tendințele sportive inovatoare. Ei vor afla, de asemenea, despre mediile de carieră atât din SUA, cât și din Marea Britanie.
Pentru a cufunda pe deplin studenții în sistemul sportiv american, studenții vor câștiga experiență dintr-o călătorie de studiu de 4 săptămâni la Chicago, unul dintre centrele majore ale sportului din Statele Unite. Studenții vor avea ocazia să învețe de la manageri de sport de top, să se întâlnească cu directori și administratori din sport, să facă voluntariat în evenimente sportive și să facă tururi în culise ale celor mai mari facilități sportive din Chicago.
Semestrul 4: Servicii de plasare în industrie și carieră
Ultimul semestru al acestui program implică un stagiu de muncă obligatoriu de 6 luni într-un mediu internațional al industriei sportive pe care studenții trebuie să îl efectueze pentru a-și obține diploma, împreună cu un program tutorat al unui plan de transformare digitală a unei entități sportive.
Modulele de angajare „Dezvoltarea carierei” și „Liderarea globală” se desfășoară pe toată durata programului de Master Global Sports Business, oferind studenților toate instrumentele și abilitățile de care au nevoie pentru a-și atinge ambiția de carieră într-un mediu internațional.
Oportunități de carieră
Urmărirea carierei internaționale
AMOS Career Service organizează periodic ateliere de lucru despre strategii internaționale de căutare a unui loc de muncă, rețele globale, abilități de leadership, abilități de management intercultural, târguri de carieră pentru a facilita stagiile de muncă cu întreprinderi partenere, precum și urmăriri profesionale personale.
Serviciul Internațional pentru Absolvenți
Absolvenții internaționali AMOS se bazează, de asemenea, pe creșterea profesională a absolvenților săi. Absolvenții au acces la platforma de locuri de muncă AMOS International, participă la ateliere de lucru specifice și beneficiază gratuit de proceduri de evaluare a carierei timp de doi ani de la absolvire.