Master în Marketing
Athens, Grecia
DURATA
14 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 12.500 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Taxe de școlarizare pentru anul curent de intrare; rate și burse disponibile *
Introducere
Master în Marketing
Printr-o combinație de analiză și creativitate, Master în Marketing vă va ajuta să îmbunătățiți luarea deciziilor de marketing într-o manieră aplicabilă și managerială, permițându-vă să vă poziționați ca un brand uman puternic pe piața profesioniștilor de marketing, pentru lucrurile pe care le avem pentru a învăța înainte de a le putea face, învățăm prin a le face (Aristotel, Etica Nichomachean, Cartea a II-a).
Durata programului MSc în Marketing este de 12 luni și cursurile sunt ținute în timpul săptămânii, în timpul seriilor.
Repere ale programului
Un accent pe învățarea aplicată: Programul este conceput în mod intenționat pentru a oferi în mod continuu studenților oportunități de a testa relevanța practică a subiectelor de marketing predate. Prin activitatea de proiect, analiza studiilor de caz și a aplicațiilor software elevii sunt încurajați să aplice teoria asupra datelor de afaceri reale.
Curriculum inovatoare: Programul oferă trei cursuri integrative unice care o diferențiază de orice alt Master în Marketing gradul de pe piață:
1) Cursul de Inginerie de Marketing implică analiza și planificarea de marketing asistată de calculator. Elevii lucrează cu date și informații de marketing pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea deciziilor de marketing.
2) Cursul Marketing Metrics introduce studenții la importanța responsabilității de marketing, descrie în detaliu semnificația și activitatea analitică a măsurii cheie de performanță în marketing și prezintă studenților o foaie de parcurs pentru selectarea măsurilor de marketing adecvate, ținând seama de deciziile specifice legate de marketing.
3) Proiectul de Consultanță angajează studenții cu un proiect real de consultanță de marketing cu o organizație de clienți în care studenții nu se confruntă doar cu provocări concrete de marketing, ci sunt, de asemenea, imersați în contextul de lucru din lumea reală.
După finalizarea programului, participanții trebuie să poată:
- Demonstrați cunoștințele despre rolul marketingului în organizațiile de conducere și gestionare
- Transferați cu ușurință abilitățile practice și instrumentele de marketing către pozițiile de marketing profesionale.
- Aplicați corpurile relevante de cunoștințe de marketing la probleme de marketing simple și complexe.
- Aplicați metoda științifică în abordarea fenomenelor de marketing.
- Combinați deciziile bazate pe opinii cu luarea deciziilor bazate pe date.
- Gândiți-vă strategic asupra piețelor, ofertelor de produse și servicii
- Analizați clienții, concurenții și mediul intern al companiei într-un mod creativ și măsurat.
- Proiectați, implementați și tangibil evaluați programele de marketing.
Procesul de admitere
Două opțiuni de aplicat:
1. Aplicația online (completați formularul de cerere, scanați și trimiteți documentele, apoi trimiteți copiile originale către ALBA) Formularul de cerere ALBA, inclusiv două fotografii recente
2. Formularul de înscriere pe suport de hârtie (disponibil pentru descărcare prin intermediul aplicației online) trimite la birou împreună cu copiile originale
Candidații care urmează să fie luați în considerare pentru MSc în programul de marketing trebuie să prezinte următoarele documente:
- Formularul de cerere ALBA, inclusiv fotografia recentă în format jpeg (sau două fotografii tipărite)
- Două scrisori de recomandare care pot fi trimise online sau utilizând formularele tipărite (în limba greacă) - (în limba engleză)
- Transcrieri oficiale, precum și copii certificate de grade de la fiecare grad universitar, absolvent sau profesional dobândite. Solicitanții, care nu pot obține o transcriere oficială într-un termen rezonabil, pot trimite o fotocopie a transcrierilor neoficiale ca înlocuitor temporar pentru a accelera procesul de evaluare
- Dovada de competență în limba engleză. Candidații sunt obligați fie să dețină proficiența, fie să ia TOEFL (scorul minim 100 codul ALBA 0942) sau IELTS (scorul minim 7.0), cu excepția cazului în care diploma de licență a fost acordată de o instituție academică de limbă engleză
- Trei eseuri
- Primirea depunerii [60 €] a taxei de cerere nerambursabilă (contul Alpha Bank nr. 101-00-2320-011893, IBAN: GR21 0140 1010 1010 0232 0011 893, SWIFT (BIC) COD: CRBAGRAAXXX) (VISA sau MASTERCARD)
Aplicațiile cu unul sau mai multe documente care lipsesc nu vor fi procesate înainte de primirea acestor documente. Admiterea la program este decisă de Comitetul de admitere pe baza calificărilor și a personalității și angajamentului reclamantului.
Taxe de școlarizare pentru anul curent de intrare: 12.500 € plătite în rate. Burse speciale de până la 40% pentru taxele de școlarizare și o rată fixă de 400 € / lună (într-un apartament mobilat - toate facturile incluse) pentru cazarea studenților internaționali.
Termenul limită pentru următoarea rundă de admitere: sfârșitul lunii mai
Termenul final de admitere pentru studenții internaționali care solicită VISA educațională: sfârșitul lunii mai
ALBA acceptă cereri pe tot parcursul anului
burse de studiu
Bursele sunt disponibile pentru studenții internaționali. Dacă doriți să vedeți dacă sunteți eligibilă, completați acest site de formular.
Admitere
Curriculum
Curriculum inovator: programul oferă o serie de cursuri și ateliere unice:
- Marketingul digital prezintă cele mai noi instrumente de comunicare de marketing digital.
- Marketing Metrics demonstrează indicatori cheie de performanță de marketing.
- Ingineria de marketing implică analiza și planificarea de marketing asistată de computer.
- Proiectul de consultanță în marketing se referă la un proiect pentru o companie reală
- Nielsen Retail Measurement prezintă Metodologia Nielsen privind analiza datelor cu amănuntul.
- SAS Marketing Analytics aplică analiza de date mari în luarea deciziilor de marketing.
Clasamente
CLASAMENTUL EDUNIVERSAL CEL MAI BUN MASTER 2021
În aprilie 2021, Eduniversal a publicat noul său clasament 2021 al celor mai bune programe de masterat și MBA . Clasamentele includ 50 de specializări, acoperind 136 de țări diferite în 9 zone geografice. Au fost propuse și evaluate peste 22.000 de programe postuniversitare din 1800 de universități și școli din întreaga lume și au fost clasate 5416 de programe.
Multe dintre programele Alba apar într-o poziție proeminentă în categoria lor.
Rezultatul programului
După finalizarea programului, participanții ar trebui să fie capabili să:
- Demonstrați cunoștințe despre rolul marketingului în conducerea și conducerea organizațiilor
- Transferați cu ușurință abilitățile practice și instrumentele de marketing către poziții profesionale de marketing.
- Aplicați corpuri relevante de cunoștințe de marketing la probleme de marketing simple și complexe.
- Aplicați metoda științifică în abordarea fenomenelor de marketing.
- Combinați luarea deciziilor bazate pe opinii cu luarea deciziilor bazate pe date.
- Gândiți-vă strategic la piețe, la ofertele de produse și servicii
- Analizați clienții, concurenții și mediul intern al companiei într-un mod creativ și măsurat.
- Proiectați, implementați și evaluați în mod tangibil programele de marketing.
Burse și finanțare
Burse de studiu
Bursele parțiale sunt disponibile pentru studenții internaționali până la 30% din taxele de școlarizare. Dacă doriți să vedeți dacă sunteți eligibil, vă rugăm să completați acest formular .
Taxa de școlarizare a programului
Galerie
Acreditări
Studenți ideali
Masteratul în marketing este conceput pentru:
- Procent absolvenți de facultate care doresc să-și lanseze o carieră în marketing și să-și aprofundeze cunoștințele în domeniu.
- Profesioniști care lucrează cu interes și angajament față de marketing, cu scopul de a-și avansa cariera în acest domeniu.
- Persoanele care doresc (a) să-și îmbunătățească cunoștințele în instrumentele de marketing digital (b) să utilizeze analize de marketing sau să dezvolte abilități de consultanță în marketing și (c) să-și progreseze gândirea critică în ceea ce privește marketingul pentru a stimula responsabilitatea de marketing în organizațiile lor
Oportunități de carieră
În timpul studiilor tale aici la Alba, vei experimenta numeroase provocări pline de satisfacții și incitante. În afară de cadrele universitare, selectarea carierei corecte și găsirea oportunității de angajare ideală este o sarcină extrem de importantă și dificilă. Noi, cei de la Biroul Carierei, ne angajăm să vă sprijinim în căutarea unui loc de muncă și vă vom oferi o gamă largă de servicii pentru a vă ajuta în planificarea și dezvoltarea carierei.
- Coaching Coaching
- Ateliere de carieră și Masterclass
- Evenimente de carieră cu companii de top din Grecia și din străinătate
- Forumul Carierei Alba
- stagii
- Oportunități de plasare a unui loc de muncă