Master în managementul comunicării în modă
Accademia del Lusso
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 21.350 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* cetățeni din afara UE - cetățeni UE: 20.950 EUR
Introducere
Privire de ansamblu asupra curs
Canalizarea identității mărcilor de modă și a afacerilor necesită inovare constantă, o cunoaștere aprofundată a sistemelor și piețelor modei, a afacerilor și a mass-media și abilitatea de a gândi în afara cutiei pentru a crea și gestiona strategii de comunicare și promovare de succes și originale.
Accademia del LussoCursul de master în Managementul Comunicarii Modei vă va sprijini în aspirațiile dvs. de carieră printr-o cale de studiu variată, care se poate potrivi în jurul propriilor obiective. Veți examina fiecare pas al unui plan de comunicare, veți dobândi abilități de management, veți înțelege piețele internaționale și prognoza tendințelor și veți fi capabil să gestionați evenimente, inclusiv elemente tehnice, cum ar fi bugetul, cotația și aspectele de comunicare. Veți învăța producția, publicarea și editarea imaginilor de modă și veți analiza totul într-o gamă largă de medii, de la vorbit la scris, audio la vizual, tipărit la digital.
Predat de experți din industrie și prezentând o varietate de activități de predare, de la ateliere la prelegeri, jocuri de rol la vizite externe, seminarii la lucrări de proiect oferite de companii de modă reale, acest curs este o șansă unică de a învăța cu adevărat managementul comunicării în modă și de a lansa un program de succes. carieră în domenii diverse, dar interconectate în cadrul sectorului.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
*** Bursele sunt disponibile
Bursele sunt disponibile la Accademia del Lusso și se acordă individual pe tot parcursul anului. Căutăm talent, pasiune și abilitate în candidații la bursă. Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe informații.
Curriculum
Module
- Fabricat în Italia și sistem de bunuri de lux
- Marketing de lux și modă
- Tendințe și cercetare
- Piețe internaționale și de modă
- Design grafic de modă (Photoshop și InDesign)
- Jurnalism de modă și editare web
- Biroul de Presă și Relații Publice
- Fashion & Luxury Event Management
- Comunicare în modă și lux
- Styling și fotografiere
- Managementul rețelelor sociale
- Marcare personală
Pentru informații mai detaliate și pentru a primi ghidul complet al cursului, vă rugăm să ne contactați.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Acest curs de master vă va pregăti pentru roluri de mare profil în diverse domenii ale sectorului modei și luxului, inclusiv:
- Managementul Comunicarii Modei
- Evenimente de modă
- Relatii publice
- Managementul Biroului de Presă
- Editare de modă
- Styling la modă
- Editare Web
- Managementul rețelelor sociale
- Consultanta de imagine
- Cercetare în modă
- Consultanță în modă
- Cercetarea tendințelor
- Direcția de artă
Cunoștințele și abilitățile învățate la acest curs vor fi, de asemenea, transferabile la roluri din alte industrii.
Oportunități de stagiu
Accademia del Lusso are un birou intern, dedicat și activ în mod constant pentru carieră și relații externe, al cărui rol este de a crea oportunități semnificative și relevante de locuri de muncă și de stagiu pentru studenții noștri. În calitate de student și absolvenți ai Accademia del Lusso , veți avea acces exclusiv la oportunitățile oferite prin serviciul nostru de carieră, precum și la îndrumare și instruire în procedura de angajare, de la prezentarea CV-ului și a portofoliului până la tehnici de interviu, creare de rețele până la ateliere de lucru specifice și alte elemente valoroase. resurse.
Studenții anteriori au lucrat la:
Valentino, Prada, Fendi, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Bottega Veneta, LVMH, Hugo Boss, Vivienne Westwood, Ermenegildo Zegna, John Richmond, Krizia, L¹Espresso, L¹Oreal, Luxottica, Marina Rinaldi, Stefanel, Baci & Abbracci, OVS, +39 Manifacture, UPIM, etajul 1, AB&COM, Aeffe, Agent Lux Venture, Alviero Martini, Antonio Marras, Barbara Giannelli, Be-Ma, Betty Blue, Brooks Brothers, Cashmira, Celine, Class Publishing, Colangelo, Columbus, Conde Nast, Corps et Ame, Datura, PEM Publishing, Emilù, Eres, Fabrizio Melzi, Fashionist, Franca Soncini, Francesco Scognamiglio, Fun and Fashion, Future Concept Lab, GF Service, Gianfranco Femzia, Gruppo Zannier, Guitar, Ileana Turrini, Info Draft, Ingenio, Insight Comunicare, JM Fashion & Advertisement, Jonofui, Krizia, L¹Autre Chose, Le Van Kim, Les Copains, Marly¹s Fashion, Martin Margiela, Matteo Sorbellini, Monica Leoni, Muse Magazine, Nardelli, Page Adv, Philippe Plein, Popai, Prime Donne, Ruffo , SP Management, Saatchi & Saatchi, Sabati ni, Salima Arfoudi, Schema, Scudrera, So jeans, Società Italia, Staff International, Studio Re, Studio Uno, Tosi Communication, Ulisse Barbi, Uragano studio, Urrà, Videolook, Vigevano 41, VW Consulting, White Gallery, XT.