Master academic în comunicare de modă și regie de artă
Accademia Costume & Moda
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Rome, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Masterul în comunicare de modă și regie de artă se adresează absolvenților și / sau profesioniștilor care doresc să urmeze un curs care oferă o oportunitate de a explora cunoștințe culturale și experiență practică în acest sector.
Acest curs este construit pe o abordare culturală și curatorială, antropologie și sociologie și istoria modei pentru a aprofunda cultural cunoștințele culturilor globale care fac parte integrantă din sistemul social și economic. Tehnologic, cum ar fi AI, Internetul obiectelor, Big Data, Blockchain, toate necesită înțelegere atât din partea creativă, cât și din cea tehnică pentru dezvoltarea afacerii, modele de cumpărare și, cel mai important, strategiile de comunicare. La fel, stilul, realizarea filmelor de modă, comunicarea grafică digitală, precum și narațiunea scrisă, arta scrisului și a povestirii care este eficientă într-o lume care va deveni din ce în ce mai virtuală și din ce în ce mai bazată pe analog. Structura cursului.
Durată
Durata cursului este de un an universitar, iar participarea este obligatorie. Cu toate acestea, pentru a fi acceptați la evaluările finale, studenții trebuie să aibă o participare dovedită de cel puțin 80%.
Admitere
Curriculum
Cursul este alcătuit din diverse elemente: Antropologie, Istoria modei, Sociologie, (pentru a încadra contextul cultural), Grafică pe computer, Fotografie, Elemente de comunicare editorială (pentru a concretiza teoria și practica și pentru a oferi instrumentele operaționale ale domeniului), Profesionalism, (în care se va analiza relația dintre noile tehnologii, marketing și comunicare).
Activitățile proiectului, în Metodologia comunicării vizuale, implică cele mai relevante companii și instituții din sector cu scopul de a reconcilia competențele tehnice, cercetarea conceptuală, experimentarea și dezvoltarea produsului final (fie că este un film, curatoria unei expoziții, un proiect editorial, o strategie digitală etc.). Pentru fiecare proiect sunt stabilite activități teoretice și teoretico-practice, inclusiv brief-uri specifice menite să ofere studenților o explicație mai detaliată a proiectelor ce urmează a fi implementate.
Galerie
Studenți ideali
Masterul în Comunicare Moda & Direcție de Artă se adresează celor care au deja o pregătire de bază, care au obținut o diplomă academică de nivel I (DAPL), absolvenți sau absolvenți ai Academiei de Arte Frumoase, Arhitectură, DAMS – Disciplina Arti Musica Spettacolo ( DAMS – Art Music Entertainment Disciplines), Științe ale comunicării sau calificări echivalente, celor care doresc să-și completeze și/sau să-și aprofundeze pregătirea culturală și profesională în domeniul comunicării de modă.
Oportunități de carieră
La sfârșitul Masterului în Comunicare în modă și Direcție de artă, studenții vor putea să urmeze o carieră profesională în industriile modei și creative ca Manager digital, Manager de comunicare, Manager de evenimente, stilist, jurnaliști, directori de artă. Ei vor putea, de asemenea, să opereze ca consultanți de imagine și să construiască noi afaceri în sectorul comunicațiilor omnicanal.