Strategii de dezvoltare a turismului ma
Hochschule Stralsund – University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Stralsund, Germania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 - 4 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
International, strategic, individual: Acesta este programul Master Strategii pentru Dezvoltarea Turismului (TDS), la Universitatea din Stralsund. TDS este un program de master o economie cu o specializare în domeniul turismului. Componentele strategiei și dezvoltare sunt combinate în mod unic. O altă caracteristică unică este structura cursului, pe care o puteți personaliza modular. Pentru a afla mai multe despre studiile internationale de turism.
Privire de ansamblu asupra
- Programul - Strategii pentru Dezvoltarea Turismului (TDS)
- - Facultatea de Economie
- Baseline - semestrul de iarnă
- Admitere - Deschis de admitere
- Perioada de studiu - 2, 3 sau 4 semestre (în funcție de studiul inițial)
- CreditPoints - 60-120 ECTS
- Gradul - Master Of Arts (MA)
- Limba principală Curs - Engleză
Pre-rechizite
Chiar dacă nu ați primit certificatul de studii la termenul limită de aplicare, puteți aplica cu un record de performanță de curent și un certificat de puncte ECTS obținute în prezent, nota finală preliminară și data finalizării este preconizată.
2 semestru master TDS = candidații cu un prim grad de 240 ECTS
- Gradul întâi în economie (240 ECTS)
- Dovada pregătirii practice (stagiu) de cel puțin 12 săptămâni
- (Plasări în primul grad sunt numărate)
- Dovada cunoștințelor de limba engleza (nivel B2 în conformitate cu cadrul european pentru limbi)
- Semnarea unei declarații de angajament pentru plata 1.850 costurilor programului EUR (ex: pentru călătorii în străinătate, vizite de companie, fără taxe de școlarizare)
3-semestru master TDS = candidații cu un prim grad de 210 de credite ECTS
- În primul rând gradul în economie (210 credite ECTS)
- Dovada pregătirii practice (stagiu) de cel puțin 12 săptămâni
- (Plasări în primul grad sunt numărate)
- Dovada cunoștințelor de limba engleza (nivel B2 în conformitate cu cadrul european pentru limbi)
- Semnarea unei declarații de angajament pentru plata 2.100 costurilor programului EUR (ex: pentru călătorii în străinătate, vizite de companie, fără taxe de școlarizare)
- Candidații din străinătate: dovada competențelor lingvistice germane (Nivelul B2 din Cadrul european comun pentru limbi)
4 semestre master TDS = candidații cu un prim grad de 180 de credite ECTS
- În primul rând gradul în economie (180 credite ECTS)
- Dovada cunoștințelor de limba engleza (nivel B2 în conformitate cu cadrul european pentru limbi)
- Semnarea unei declarații de angajament pentru plata 2.100 costurilor programului EUR (ex: pentru călătorii în străinătate, vizite de companie, fără taxe de școlarizare)
- Candidații din străinătate: dovada competențelor lingvistice germane (Nivelul B2 din Cadrul european comun pentru limbi)
rezumat
În plus față de competențe profesionale în domeniul turismului, administrarea afacerilor și de management general vă dobândi abilități și metode care să vă pregătiți pentru schimbările dinamice în politica, economia turismului și societate cu noi. Scopul nostru este de a vă da posibilitatea de a acționa în mod responsabil și să acționeze în mod independent. Prin urmare, ne consolida abilitățile sociale, precum și în dezvoltarea personalității tale. Turismul și internaționalitate merg mână în mână, astfel încât programul de master noastre extinde competența dumneavoastră multiculturală.
Conceptul nostru de predare este orientat holistică și vă oferă posibilitatea de a:
- gândire strategică și capacitatea de calitate
- Dezvoltarea afacerilor, în special în ceea ce privește aspectele legate de durabilitate în industria turismului
- Interpretarea piețelor și a mediului lor
- Dezvoltarea produsului în turism
- Confruntarea cu schimbare
- Dezvoltarea Destinația / Managementul Destinație
- Exploatarea creativității și inovării ca factori competitivi
- abilități de comunicare
- Asistenta în construirea propriului lor sistem de valori.
In toate cele trei piese de studiu (2/3 sau 4 semestre) programul de Master începe în semestrul de iarnă. Programul este orientat în mod consecvent la nivel internațional, cu multe proiecte sale și excursii pe teren. Subiectele sunt în mod constant programul de două semestru de studiu în limba engleză, în alte versiuni în limba engleză (85%) și germană (15%) a învățat. În programul de patru-semestru în timpul treilea dvs. Semestrul un stagiu relevant (21 săptămâni), cu condiția. Un semestru în străinătate este de asemenea posibilă. În fiecare din ultimul semestru, va lucra teza de masterat dvs., care vă dă dreptul la un program de doctorat la o universitate.
Obiective și perspective de carieră
Industria turismului este o industrie dinamică și complexă, cu multe provocări. Companiile de operare pe piață acasă și în străinătate angajați competenți, bine pregătiți, care sunt capabili să interpreteze oportunități, tendințe și evoluții și să dezvolte soluții operaționale și strategice impun. Programul de Master Strategii de dezvoltare a turismului de la Universitatea din Stralsund este ideal pentru pregătirea pentru o carieră de succes în industria turismului și combină într-un mod unic, componentele strategiei și dezvoltare cu specializarea tehnică.
practică conectate și la nivel internațional
Studenții noștri în programul turistic Master vom sprijini cu contacte profesionale valoroase și oportunități de locuri de muncă. Permitem inclusiv prin întâlniri cu companii internaționale / instituții, conferințe științifice, seminarii și ateliere de lucru, combinația dintre teorie și practică.
cursuri orientate Practic și proiecte reale cu partenerii noștri din industria pune bazele pentru succesul tau profesional. lectori internaționali din știință și industrie asigurați-vă că sunt capabili să gândească strategic și cu schimbarea și tot mai multe probleme pentru a face față la locul de muncă. Metode interactive de predare (de exemplu, discuții, studii de caz, simulări, jocuri de rol) și proiecte independente sunt instrumente importante pentru a pune în practică cunoștințele științifice. Și nu în ultimul rând deschideți vizitele de studiu la destinații economice și turistice din ușile interne și externe noi.
curricule
Programul de Master noastre Strategii de dezvoltare a turismului, oferim trei versiuni diferite, fiecare diferite în perioada de timp. În funcție de calificări academice (primul grad) de master acreditate în 2, 3 sau 4 termeni se poate realiza:
- 2-semestru de studii de master (primul grad: 240 credite ECTS)
- 3-semestru de studii de master (primul grad: 210 credite ECTS)
- 4-semestru de studii de master (primul grad: 180 credite ECTS)
2-semestru program de master
- Turism în practică
- Dezvoltare individuală și organizațională
- Proiect de cercetare și de caz
- Global Business Development
- Gestionarea piețelor turistice
- Subiecte speciale în Turism
- Master tezei de doctorat și Colloquium
Trei-semestru program de master
- Turism în practică
- Dezvoltare individuală și organizațională
- Proiect de cercetare și de caz
- Global Business Development
- Gestionarea piețelor turistice
- Subiecte speciale în Turism
- Gestionarea performanței financiare
- destinație
- Personal de dezvoltare a abilităților - Valoarea de Management Bazat
- Economie Turism
- Managementul strategic al resurselor umane
- Comunicare și Media Management
- Economia politică a turismului
- Master tezei de doctorat și Colloquium
4-semestru program de master
- Turism în practică
- Dezvoltare individuală și organizațională
- Proiect de cercetare și de caz
- Global Business Development
- Gestionarea piețelor turistice
- Subiecte speciale în Turism
- Gestionarea performanței financiare
- destinație
- Personal de dezvoltare a abilităților - Valoarea de Management Bazat
- Economie Turism
- Managementul strategic al resurselor umane
- Comunicare și Media Management
- Economia politică a turismului
- Internship - 21 de săptămâni
- Master tezei de doctorat și Colloquium
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Administrarea Afacerilor cu specializare în Managementul Turismului Internațional
- Lucerne, Elveţia
Master în Management Turistic
- Doha, Qatar
Master în Management și Organizare a Turismului de Evenimente
- Municipality of Cerdanyola del Vallès, Spania