Program de masterat în managementul marketingului internațional
LUT University
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Lappeenranta, Finlanda
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 13.500 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* școlarizare anuală pentru studenți din afara UE / SEE
Introducere
Pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să exceleze în managementul marketingului global.
Piețele globale sunt caracterizate de niveluri ridicate de incertitudine. În plus, tendința digitalizării creează atât provocări, cât și oportunități pentru managementul internațional al firmelor. Astfel, valoarea datelor în luarea deciziilor manageriale este în creștere. Luarea de decizii strategice bazate pe date și analiza de marketing reprezintă competențele cheie ale managerilor de marketing de astăzi.
În acest program de master, veți dezvolta expertiză în marketing strategic global, marketing digital, analize de marketing, afaceri internaționale și crearea de valoare într-o lume în schimbare rapidă. Curriculum-ul acestui program acreditat EPAS este atent conceput pentru a avea un puternic potențial de dezvoltare a carierei.
În timpul studiilor dvs., veți câștiga competențe din viața reală în studii de caz, jocuri de simulare, pitch-uri pentru elevatoare, sarcini ale companiei și jocuri de rol. Veți dezvolta o abordare creativă, orientată spre client și bazată pe date, pentru rezolvarea problemelor de afaceri.
Curriculum-ul acestui program de master acoperă un spectru larg de elemente care susțin experiența de învățare corporativă. De exemplu, cursurile care încorporează învățarea experiențială pe teren promovează de obicei aportul și implicarea companiei, reflectivitatea, implicarea activă, dezvoltarea rezolvării problemelor, culegerea de informații și abilități analitice, abilități de prezentare orală și feedback-ul companiei.
Aproximativ 80% din tezele de master ale programului se bazează pe probleme de afaceri din viața reală. Programul oferă, de asemenea, studenților o posibilitate de studii cu grad dublu.
Admitere
Curriculum
Programul de master în managementul marketingului internațional este un program de doi ani. Acesta conduce la gradul de Master în Economie și Administrarea Afacerilor, M.Sc. (Econ. & Autobuz. Admin.), care reprezintă 120 de credite ECTS.
Programul include studii de bază, de specializare avansată, minore și lingvistice, precum și o teză de master.
Livrarea cursurilor este mixtă. Programul este o combinație de studii la campus și online. Descrierile individuale ale cursurilor menționează cerințele de participare la curs.
Oportunitate de studiu dublă pentru studenții de la LUT
Programul oferă, de asemenea, o posibilitate de studii duble diplome. Studenții admiși la programul de master în managementul marketingului internațional la LUT pot aplica la programul dublu de studii organizat în cooperare cu următoarele universități partenere ale programului: SKEMA Business School (Franța), Universitatea din Twente (Olanda) și Universitatea de Economie din Praga și Afaceri (Republica Cehă).
Studii de bază, 48 credite ECTS
Includeți cursuri de marketing strategic, internaționalizarea firmelor, marketingul inovațiilor de înaltă tehnologie, analize de marketing și marketing digital.
Studii avansate de specializare, 12 credite ECTS
Concentrați-vă pe planificarea, organizarea, implementarea și gestionarea activităților de marketing internațional și antreprenoriat și marketing internațional.
Studii minore, 24 credite ECTS
Ocupați-vă de afaceri durabile, digitalizare, analiză, strategie și inovare, afaceri internaționale și antreprenoriat. De asemenea, vă puteți alege minorul din disciplinele de inginerie la LUT.
Studii lingvistice, 6 credite ECTS
Exclusiv engleza.
Teză de master, 30 de credite ECTS
Un proiect de cercetare avansată în timpul celui de-al patrulea semestru al programului. Teza de master face parte din studiile avansate de specializare și necesită aproximativ șase luni de muncă cu normă întreagă.
Rezultatul programului
Ca absolvent al programului, vei fi un expert în managementul marketingului internațional.
Veți dezvolta o mentalitate orientată spre piață, globală, antreprenorială și sustenabilă, veți vedea mediile de afaceri dinamice ca oportunități și veți fi capabil să luați decizii strategice de marketing în astfel de medii.
În timpul studiilor, vei dobândi:
- abilități profesionale, cunoștințe și abilități de afaceri relevante pentru a analiza provocările din mediul internațional de marketing și pentru a dezvolta, evalua critic și implementa strategii de marketing internațional;
- competență în cercetarea aplicată în afaceri: veți putea analiza în mod sistematic problemele de cercetare conexe, să realizați cercetări academice conform principiilor bunei conduite științifice, să trageți concluzii justificate și să discutați analitic implicațiile rezultatelor cercetării;
- o perspectivă de responsabilitate asupra deciziilor de afaceri: veți avea o înțelegere profundă a problemelor de responsabilitate legate de afaceri și veți putea evalua consecințele deciziilor de afaceri în mod critic dintr-o perspectivă de responsabilitate;
- abilități de lucru în echipă de a colabora și de a comunica cu ceilalți și de a fi un membru eficient al echipei, capabil să rezolve probleme.
Burse și finanțare
Reducere Early Bird / Primul an universitar
Când este necesar să plătiți o taxă de școlarizare, vi se oferă
- o reducere Early Bird de 6 000 EUR
pentru primul an universitar, dacă vă confirmați locul și plătiți restul taxei de școlarizare de 7 500 EUR în termen de 21 de zile de la data primirii Certificatului de admitere.
Reducerea Early Bird este disponibilă atât pentru Admiterea obișnuită, cât și pentru Intrarea timpurie.
Bursa Finlanda / Primul an universitar
Când este necesar să plătiți o taxă de școlarizare, puteți aplica pentru o bursă Finlanda de
Acoperire completă pentru o taxă de școlarizare + 5 000 EUR pentru costurile de trai pentru primul an universitar
Bursa poate fi solicitată pe formularul de cerere atunci când aplicați la program.
Bursa Finlandei este disponibilă numai în admiterea obișnuită.
În Admiterea obișnuită, există
- o bursă finlandeză acordată în fiecare program
Excepție: Nicio bursă din Finlanda în programul de master în biorafinării.
Bursa se va acorda în ordinea celor mai mari puncte primite în procesul de evaluare în cadrul programului dintre cei eligibili pentru burse și care au aplicat pentru aceasta.
Nu există declarații preliminare despre posibilitatea cuiva de a primi sau nu o bursă Finlanda, deoarece totul depinde și de ceilalți solicitanți.
Bursa LUT / Al doilea an universitar
Când este necesar să plătiți o taxă de școlarizare, vi se oferă
- Bursă LUT de 6 000 EUR
pentru al doilea an universitar dacă ați absolvit minim 60 de credite ECTS de studii incluse în planul personal de studii în primul an universitar.
Cu bursa LUT, taxa de școlarizare este de 7 500 EUR pentru al doilea an universitar.
Creditele ECTS necesare vor fi verificate automat și trebuie incluse în Foaia matricolă până la sfârșitul primului an universitar, adică până la 31 iulie.
Galerie
Acreditări
Oportunități de carieră
Obținerea diplomei în marketing internațional vă oferă multe opțiuni diferite de angajare. În competiția globală, vei fi pregătit să asumi poziții de conducere în marketing și vânzări în companii care operează la nivel internațional.
Lumea marketingului este în continuă schimbare și dezvoltare. O carieră în marketing nu este monotonă; nu continui să faci același lucru în fiecare zi, ceea ce îl face atât de interesant.
Cu profilul nostru de Master, poți deveni nu doar un specialist, ci și un antreprenor.
S-ar putea să găsiți de lucru ca manager de marketing/vânzări, manager de cont cheie, cercetător de marketing, manager de marketing digital, consultant în comportamentul clienților sau în dezvoltarea afacerii sau manager de produse și mărci. Un rol academic este, de asemenea, o cale de carieră deschisă pentru tine.