PCEO Masterat în Matematică Avansată și Instruire pentru Profesori (Specialitatea Matematică)
Universidad de Murcia
Informatie cheie
Locația campusului
Murcia, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 1.892 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 2810,92 €: studenți internaționali. Datele care apar pe această pagină nu sunt oficiale, ci doar orientative. Pentru mai multe informații contactați secretariatul centrului corespunzător.
Introducere
Acest plan comun a fost conceput de Universidad de Murcia pentru a permite studenților să obțină ambele diplome, realizând instruire în i) inițierea cercetării pentru a intra mai târziu într-un program de doctorat, ii) pregătirea cadrelor didactice și iii) dezvoltare profesională.
Obținerea atât a diplomelor de masterat în matematică avansată (MMA), cât și a masterului în formarea profesorilor, specialitatea matematică (MFP) se realizează prin înscrierea a cel puțin 52 de credite ale MFP indicate în anexa I la reglementări și 36 de credite din MMA, care va corespunde tuturor creditelor obligatorii ale uneia din cele cinci specialități (adică, 18 credite ale TFM și cele 18 credite ale subiecților specialității) sau 18 credite ale TFM și 18 credite ale subiecților, astfel încât să treacă cel puțin subiectele unei specialități utilizate în primul tabel de recunoaștere din anexa II la reglementări. Restul subiecților fiecărui master vor fi recunoscuți automat în conformitate cu tabelele de recunoaștere care apar în anexa II. Studenții care aleg a doua alternativă în MMA, adică 18 credite de la TFM și 18 credite de la materii de specialități diferite, trebuie să înscrie cel puțin 18 credite care nu includ Geometria algebrică, Analiza Matematică Aplicată (II), Analiza Geometrică , Locația, distribuția și transportul și statisticile Bayesiene, deoarece acestea sunt subiectele recunoscute de MFP (a se vedea al doilea tabel din anexa II, secțiunea „Fără specialitate”).
Deși acest itinerar comun este proiectat să fie finalizat într-un an, studenții nu sunt obligați să se înscrie din cele 36 de credite MMA într-un singur curs. Cu toate acestea, pentru a asigura obținerea de MFP la sfârșitul cursului, aceștia trebuie să înscrie cel puțin materiile necesare pentru a recunoaște cele 8 credite ale MFP neachitate, așa cum este detaliat în paragraful anterior.
De asemenea, orice student care a obținut MFP într-un curs anterior, poate beneficia de avantajele gradului combinat, deși pentru aceasta va trebui să solicite recunoașterea corespunzătoare a creditelor de la Comisia Academică a MMA și să o acorde.
Studenții care solicită o bursă la Ministerul Educației, Culturii și Sportului pentru a plăti studiile de master trebuie să țină cont de faptul că este posibil să solicite suma maximă numai dacă sunt înscriși la cel puțin 60 de credite ale unui master. Prin urmare, chiar dacă studiază simultan, va trebui să se înscrie la MFP complet.
Dosarul maestrului
Centrul de predare: | Facultatea de Educație și Facultatea de Matematică |
Tip de predare: | presencial |
limba: | spaniolă |
durata: | 1,5 ani |
Credite ECTS: | 88 |
titlu: | Master în Finanțe |
Burse, subvenții și mobilitate: | Național / internațional |
Preț pe credit: |
|
justificare
Descrierea masterului în matematică avansată
Atractivitatea masterului ar putea fi justificată de sofisticarea piețelor financiare, importanța crescândă a piețelor de credit, procesele constante de inovare a produselor financiare, factori care, printre altele, evidențiază importanța unei instruiri solide în chestiuni financiare.
Descrierea masterului universitar în formarea cadrelor didactice
Referința directă la titlul propus este cursul inițial de pregătire pe care Universidad de Murcia îl predă în scopul eliberarii Certificatului de aptitudine pedagogică (denumit în continuare CAP) de mai bine de 35 de ani. Cadrul legal actual încredințase Institutului de Științe ale Educației (denumit în continuare, ICE) integrat în fiecare universitate, pregătirea pedagogică și didactică a studenților (arhitecți, ingineri, absolvenți, arhitecți tehnici, ingineri tehnici și absolvenți care dețin diploma ) care au aspirat să se dedice învățământului secundar și au stabilit finalizarea celor două cicluri ale PAC ca o cerință esențială pentru a fi eligibil pentru admiterea în corpurile didactice de nivelul menționat, cu excepția diplomelor care includeau o pregătire echivalentă, precum și alte cazuri exceptate de lege.
Nu trebuie uitat însă că un alt referent imediat anterior celui indicat este Cursul de formare inițială pentru cadrele didactice secundare (FIPES) predat de Școala de predare a școlilor mijlocii (Delegația din Murcia) și al cărui plan de studiu a fost structurat în trei blocuri: ipoteze educaționale, didactică și practici speciale. Cele mai vechi fișiere (conform fișierelor ICE ale Universidad de Murcia ) datează din anul universitar 1963/1964. Cu toate acestea, Decretul 1678/1969, din 24 iulie, privind crearea Institutelor de Științe ale Educației (BOE nr. 195 din 15.08.1969), în conformitate cu prevederile Legii generale a educației, a fost creat în cadrul universităților de stat ICE, încredințându-le printre alte misiuni cele pe care le-a desfășurat Școala de pregătire a profesorilor de la Școala Gimnazială, care ulterior s-ar stinge.
competențe
Master universitar în matematică avansată
Competențe de bază
- Cunoașterea și înțelegerea, care oferă o bază sau o oportunitate pentru originalitate în dezvoltarea și / sau aplicarea ideilor, de multe ori într-un context de cercetare.
- Că elevii pot aplica cunoștințele și capacitatea lor de a rezolva probleme în medii noi sau necunoscute în cadrul mai extinse (sau multidisciplinare) contexte ce țin de domeniul lor de studiu.
- Elevii sunt capabili de a integra cunoștințele și față complexității, și de a formula judecăți bazate pe informații care erau incomplete sau limitate, include reflecții cu privire la responsabilitățile sociale și etice legate de aplicarea cunoștințelor și a hotărârilor acestora.
- Că studenții știu cum să-și comunice concluziile și cunoștințele și motivele ultime care le susțin publicul specializat și nespecializat într-un mod clar și lipsit de ambiguitate.
- Elevii au abilitățile de învățare care le permit să continue studiile într-un mod care va fi în mare măsură auto-regizat sau autonom.
aptitudini generale
- Să poată aplica tehnici matematice în diferite activități profesionale.
- Să poată aplica tehnici matematice în dezvoltarea proiectelor de cercetare-dezvoltare.
- Fiind capabil să aplice tehnici de cercetare matematică în diverse domenii, atât matematice fundamentale, cât și aplicate.
- A fi capabil să aplice cunoștințele dobândite pentru rezolvarea problemelor în medii noi sau puțin cunoscute atât în matematică, cât și în contexte mai generale sau multidisciplinare care sunt legate de specialitatea lor. (Mese / BOE (a)).
- Să poată integra cunoștințe și să înfrunte complexitatea formulării de judecăți și conjecturi din informații incomplete sau limitate în aplicarea tehnicilor și cunoștințelor matematice. (Mese / BOE (b)).
- Știi să comunici concluziile și cele mai recente cunoștințe și motive care îi susțin publicului specializat și nespecializat într-un mod clar și fără ambiguitate. (Mese / BOE (c))
- Posibilități abilități de învățare care să le permită să continue studiile viitoare într-un mod autodirigit sau autonom. (Mese / BOE (d))
- Să poată lucra în grupuri și în echipe multidisciplinare.
competenţe specifice
- Dețineți cunoștințe teoretice și practice ale unei zone de cunoștințe matematice pentru a putea accesa studiile doctorale și finaliza o teză de doctorat.
- Fiți capabil să citiți critic lucrările de specialitate sau de cercetare și să încorporați rezultatele în activitatea dvs.
- Să fie capabil să rezume și să analizeze informații despre diverse proceduri și să efectueze raționamente logice și să identifice erorile.
- Să poată transfera rezultatele matematice la alte discipline și activități.
- A fi capabil să modeleze matematic probleme reale sau teoretice.
- Cunoaște tehnici de rezoluție și poate fi capabil să elaboreze proceduri de rezoluție pentru modelele matematice studiate.
- Gestionează instrumentele informatice care ajută la rezolvarea problemelor studiate.
Licență universitară în formarea cadrelor didactice
În RD 1393/2007, din 29 octombrie, care stabilește organizarea învățământului universitar oficial (BOE din 30 octombrie 2007), indică în anexa I secțiunea 3.3., Competențele de bază ale studiilor de masterat.
ORDINUL ECI / 3858/2007, din 27 decembrie, prin care se stabilesc cerințele pentru verificarea diplomelor universitare oficiale care permit profesiile profesorului de învățământ secundar obligatoriu și bacalaureat, formare profesională și predare a limbi. (BOE 29 decembrie 2007), include în secțiunea sa 3 competențele pe care elevii trebuie să le însușească.
În ceea ce privește competențele specifice ale modulului generic în raport cu subiecții respectivi, sunt propuse următoarele:
Subiect Învățarea și dezvoltarea personalității.
- Cunoașterea caracteristicilor studenților, contextele și motivațiile lor sociale.
- Înțelegeți dezvoltarea personalității acestor elevi și posibilele disfuncții care afectează învățarea.
- Dezvoltați propuneri bazate pe dobândirea de cunoștințe, abilități și abilități intelectuale și emoționale.
- Identificați și planificați rezolvarea situațiilor educaționale care afectează elevii cu capacități diferite și rate de învățare.
Procese de proces și contexte educaționale
- Cunoaște procesele de interacțiune și comunicare în clasă și în centru, abordează și rezolvă problemele posibile.
- Cunoașteți evoluția istorică a sistemului educațional din țara noastră.
- Cunoaște și aplică resurse și strategii de informare, îndrumare și orientare academică și profesională.
- Promovați acțiuni de educație emoțională, valori și formare cetățenească.
- Participați la definirea proiectului educațional și la activitățile generale ale centrului după criterii de îmbunătățire a calității, atenție la diversitate, prevenirea problemelor de învățare și conviețuire.
Societate, familie și educație
- Să relaționeze educația cu mediul și să înțeleagă rolul educațional al familiei și al comunității, atât în dobândirea de competențe, învățare, cât și în educație în ceea ce privește drepturile și libertățile, în drepturi și oportunități egale între bărbați și femei și în egalitatea de tratament și nediscriminare a persoanelor cu dizabilități.
- Cunoașteți evoluția istorică a familiei, diferitele tipuri ale acesteia și incidența contextului familial în educație.
- Dobândiți abilități sociale în relație și orientare familială.
Competențele modulului specific la diferite discipline:
Complemente de subiect pentru pregătire disciplinară
- Cunoaște valoarea formativă și culturală a subiecților care corespund specializării.
- Cunoașteți conținuturile care sunt studiate în învățăturile respective.
- Cunoașteți istoria și evoluțiile recente ale subiecților și perspectivele acestora pentru a transmite o viziune dinamică a acestora.
- Cunoaște contexte și situații în care sunt utilizate sau aplicate diverse conținuturi curriculare.
Pentru specialitatea profesională în plus:
- Cunoașteți evoluția lumii muncii, interacțiunea dintre societate și muncă și calitatea vieții, precum și necesitatea de a dobândi o pregătire adecvată pentru a se adapta la schimbările și transformările pe care le pot solicita profesiile.
Pentru specialitatea de orientare educațională, de asemenea:
- Cunoaște procesele și resursele pentru prevenirea problemelor de învățare și coexistență, procesele de evaluare și de orientare academică și profesională.
Învățarea și predarea materiilor corespunzătoare
- Cunoașterea evoluțiilor teoretice și practice ale predării și învățării subiecților corespunzători.
- Transformă curricula în programe de muncă și activitate.
- Dobândiți criterii de selecție și elaborare de materiale educaționale.
- Promovarea unui climat care facilitează învățarea și valorizează contribuțiile elevilor.
- Integrați formarea în comunicare audiovizuală și multimedia în procesul de predare-învățare
- Cunoașterea strategiilor și a tehnicilor de evaluare și înțelegerea evaluării ca instrument de reglementare și încurajare a efortului.
Subiect Inovație și predare în predarea cercetării educaționale
- Să cunoască și să aplice propuneri de predare inovatoare în domeniul specializării.
- Analizați critic performanțele predării, bunele practici și îndrumarea folosind indicatori de calitate.
- Identificați problemele legate de predarea și învățarea subiecților specializării și propuneți alternative și soluții.
- Să cunoască și să aplice metodologii și tehnici de cercetare și evaluare educațională de bază și să poată proiecta și dezvolta proiecte de cercetare, inovare și evaluare.
Competențele modulului Practicum și a tezei de master
- Câștigați experiențe în planificarea, predarea și evaluarea subiectelor corespunzătoare specializării.
- Acreditați o bună comandă a exprimării orale și scrise în practica de predare.
- Stăpânește abilitățile și abilitățile sociale necesare pentru a favoriza un climat care să faciliteze învățarea și coexistența.
- Participare la propuneri de îmbunătățire în diferite domenii de acțiune bazate pe reflecție bazată pe practică.
- Cunoaște realitatea centrului de învățământ și participă la departamentele corespunzătoare.
Pentru specialitatea profesională în plus:
- Cunoașteți tipologia corespunzătoare sectoarelor productive.
- Înțelegeți cele mai comune sisteme de organizare pentru companii.
Pentru specialitatea de orientare educațională, de asemenea:
- Exercițiu în evaluarea psihopedagogică.
- Exercițiu în consilierea altor profesioniști, studenți și familii educaționale.
profilul absolvent
Master universitar în matematică avansată
Matematician calificat pentru încorporarea într-un program de doctorat capabil să pună și să rezolve probleme de cercetare în matematică și statistică.
Absolvenții vor fi instruiți să desfășoare activități de cercetare, dezvoltare și inovare și vor putea aborda soluționarea problemelor complexe care necesită cunoștințe avansate de matematică și statistici.
Licență universitară în formarea cadrelor didactice
Oameni instruiți să dezvolte profesia de profesor de învățământ secundar obligatoriu și bacalaureat, formare profesională și predare de limbi în specialitatea studiată.