Msc inovare de marketing

Generalități

Programul de descriere

Master Marketing

Master Marketing Inovare se dezvoltă studenților "; capabilități de marketing referitoare la procesul strategic si creativ de a conduce și gestionarea inovațiilor prin la comercializare și dincolo. Elevii explora inovarea, deoarece se referă la produsele și serviciile existente, concentrându-se pe cunoștințele și abilitățile necesare pentru a asigura succesul continuu al mărcilor și organizațiilor pe piață. Elevii explora domeniile de generare de idei și metode inovatoare de colectare a datelor și de a examina modul în care perspective derivate din cercetarea consumatorilor poate ajuta la dezvoltarea unor strategii de marketing creative și eficiente. In plus, programul favorizează o înțelegere detaliată a proiectarea, dezvoltarea și gestionarea noilor inovații de produse și servicii și explorează modul de a crea o prezență de brand angajarea într-un peisaj media din ce în ce mai complexe. Programul se concentrează pe dezvoltarea de profesioniști de marketing inovatoare și responsabile în măsură să direcționeze schimbările strategice. Programul echilibrează conținutul teoretic cu tehnici practice de aplicare a teoriei la problemele actuale în marketing. Teoria este informat de cercetare de conducere și practica în domeniu.

Module

  • Principiile managementului responsabil
  • Cultură și Comunicare de consum
  • Cercetare și analiză de marketing
  • Probleme contemporane: Marketing și New Media
  • Marketing Management Strategic
  • Metode de cercetare în afaceri
  • Consultant de afaceri
  • Întreprinderi și Managementul Small Business
  • Comunicare in Afaceri Internaționale

Învățare și predare

O gamă largă de metode de predare și de învățare este utilizat inclusiv conduse de elevi discuții, dezbateri și prezentări, ateliere de lucru care implică o varietate de activități active de învățare, studiu independent, activități bazate pe web și prelegeri. Teoria și practica sunt integrate și studenții sunt încurajați să valorifice experiența lor curente și / sau înainte. Un accent al programului este dezvoltarea capacității studenților de a aplica abilitățile necesare pentru a rezolva probleme reale de viață în mediile de marketing si management.

Cariere

oportunități de carieră includ roluri în produs și managementul de marketing, management de brand, comunicare, studii de piață și de marketing online din sectorul privat și public. Programul prevede, de asemenea, o fundație pentru întreprinderi un rol de consultanță sau să continue activitatea academică la nivel de doctorat.

cerinţe de intrare

În mod normal, o prima sau a doua clasă Onoruri grad în marketing sau de o disciplină de afaceri conexe. Elevii care au obținut statutul de marketing profesional și dețin statutul de membru deplin al CIM și corespunzătoare nivelului 7 de calificare, cum ar fi CIM Chartered Diplomă de studii aprofundate în Marketing (sau echivalentul său internațional) sunt eligibile pentru intrarea pe la Master cu picioare avansate. Acreditate de învățare certificată prealabilă (APCL) pot fi disponibile pentru solicitanții calificați în mod adecvat de până la un maxim de 100 de credite.
credite restante (în funcție de calificările de intrare), va fi format din 40 de credite de studiu independent și o componentă minimă predată de 40 de credite, care trebuie să includă 20 de credite de metode de cercetare în afaceri.

În cazul în care engleza nu este prima limbă: IELTS 6.5 (inclusiv 6.5 în scris academic) sau un scor TOEFL de 575 (pe suport de hârtie) sau 232 (informatizat) sau echivalent.

Ultima actualizare Mart 2020

Despre facultate

The University of Winchester was established in 1840, and it combines this heritage with innovative learning and teaching.

The University of Winchester was established in 1840, and it combines this heritage with innovative learning and teaching. Citește mai puţin