Ms în inteligența de marketing
Fordham University, Gabelli School Of Business
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
New York, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 1.495 / per credit *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Full-time: * 49.645 dolari pe an Cu jumătate de normă: * 1.655 dolari pe credit
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Datele de marketing sunt ceea ce veți afla acolo.
Inteligența de marketing este ceea ce vei stăpâni aici.
Datele nu sunt disponibile în mediul de marketing de astăzi. Adunarea și analizarea acestor date sunt importante, bineînțeles, dar este la fel de important să renunțăm și să ne gândim la problemele mai profunde care o înconjoară.
Ce intuiții putem înțelege despre atitudinile și preferințele consumatorilor? Cum ne pot ajuta aceste informații să influențeze comportamentele consumatorilor?
În programul de Master of Science în Marketing Intelligence (MSMI) al Școlii Gabelli, punem întrebări grele zilnic. Asta pentru că angajatorii de astăzi doresc mai mult decât un număr mare de clienți - doresc gânditori strategici care să aducă un amestec de cunoștințe de marketing, o înțelegere a datelor și claritate morală la masă.
Doar absolvenții de școli Gabelli absolves acest tip de know-how. Care explică de ce 100% dintre deținătorii de diplome MSMI din SUA sunt angajați în termen de 90 de zile de la absolvire.
Opțiuni full-time și part-time
MSMI are două opțiuni de programare:
- Un program de un an cu normă întreagă
- Un program de doi ani cu fracțiune de normă, ideal pentru profesioniștii care nu doresc să-și părăsească slujbele în timp ce își urmează diploma
Aflați mai multe: [email protected]
MSMI de ansamblu
Gradul dvs. de inteligență de marketing va oferi un fundal puternic în concepte de marketing, strategii și tactici, comportamentul clienților și atât cercetarea de piață calitativă și cantitativă.
Facultatea MSMI include cadre universitare recunoscute pe plan internațional, precum și directori care au lucrat la cele mai importante firme de publicitate și marketing. Acest mix vă permite să îmbinați cele mai recente cunoștințe teoretice cu perspectiva din lumea reală - un avantaj solid nu numai pe piața muncii, ci și la locul de muncă.
Școala Gabelli
Nu multe școli de afaceri vă pot pune să lucrați la o provocare de marketing la The Food Network. Nu mulți studenți ajung să-și prezinte ideile într-o sală de ședințe plină de profesioniști care lucrează. La Școala Gabelli, acele experiențe se află în centrul abordării noastre de a dezvolta directori de marketing inteligenți de stradă cu rezumate impresionante.
Programul MSMI pentru Școala Gabelli este aprobat de STEM, oferind studenților internaționali capacitatea de a lucra pentru o perioadă mai îndelungată fără a avea nevoie imediat de sponsorizare.
Candidații ideali
MSMI este ideal pentru oricine care este pasionat de înțelegerea consumatorilor și fascinat de problemele complexe care apar atunci când se aplică datele de marketing.
Unii candidați vin la program cu experiență anterioară în marketing, cercetare de piață sau în publicitate, în timp ce alții caută să câștige această experiență și să intre în domeniu cu o specializare în marketingul inteligenței.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master în Relații Internaționale și Master în Administrarea Afacerilor (IR/MBA)
- Boston, Statele Unite ale Americii
Master of Business Analytics (MBusAn)
- Auckland, Noua Zeelandă
Program de master (doi ani) în inovare tehnică textilă
- Borås, Suedia