Program de Masterat în Studii de afaceri în Republica Dominicană

Vezi Diplome de Masterat în Studii de afaceri în Republica Dominicană 2019

Studii de afaceri

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Studiile de afaceri reprezintă un domeniu academic de studiu care le oferă studenților cunoștințele și abilitățile necesare pentru o carieră în domeniul afacerilor. Studiile pot consta în finanțe, contabilitate, economie, studii de organizare, etica în afaceri și marketing.

Studiu de învățământ superior din Republica Dominicană este o opțiune relativ accesibile într-una dintre țările trhee cadrul universităților importante, și anume: Pontificia Universidad Católica Madre y Maestra, Universidad Autónoma de Santo Domingo și Universidad Central del Este.

Programe de Masterat de Top în Studii de afaceri în Republica Dominicană 2019

Citește Mai Mult

Master în comerțul internațional

ADEN Business School
Online February 2019 Republica Dominicană Santo Domingo

Master în Managementul Afacerilor Internaționale și Comerț Exterior a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MANAGEMENTUL AFACERI INTERNATIONAL ȘI COMERȚULUI EXTERIOR Acesta a fost proiectat pentru o

finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Comerț Internațional oferă o viziune strategică de schimbare a scenariului de afaceri internaționale.

Scopuri Pentru întreprinderi și capitalul uman, care operează în medii internaționale calificate pentru a aborda în mod adecvat procesul de luare a deciziilor strategice și de rezolvare a problemelor legate de gestionarea comerțului internațional. Pentru a face publice noi viziuni, orientări, fundamentele, perspectivele și factorii care afectează în mod direct scenariul global de afaceri la nivel mondial, caracterizat prin creșterea complexității și schimbări constante subjugare. Dotarea participanților cu cunoștințe practice și teoretice, precum și instrumentele și abilitățile necesare pentru a funcționa pe piețele internaționale, permițând situații actuale și să ia decizii strategice legate de dimensiunea externă a organizației, proiecția sa internațională și comercializarea de produse și / sau serviciu. Analiza modul în care este gestionat operațiunea legată de afaceri internaționale, dintr-o perspectivă metodologică eminamente util și practic. destinatari Directori, asistenți și Departamentul Administrativ de companii de export. Consultanți și consultanți în internaționalizarea afacerilor. Mypes manageri și Micromypes. profesioniști de comerț exterior în toate domeniile. Grad de carieră Elevii Colegiului și Universitar Area, în legătură cu subiectul predat. Oricine este interesat de dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare pentru a intra în complex și în schimbare mondială a comerțului internațional și sarcinile de management strategic asociate cu o astfel de activitate. conținut academic MODULUL 1: Introducere în comerț internațional: Concepte de bază. Procesul privind globalizarea... [-]

Master în marketing și vânzări

ADEN Business School
Online Cu normă întreagă February 2019 Republica Dominicană Santo Domingo

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților.

Scopuri

La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari ... [-]