Program de Masterat în Studii de afaceri în Chile

Vezi Programe de Master în Studii de afaceri în Chile 2019

Studii de afaceri

În scopul de a obține cu succes o calificare de master, veți avea nevoie pentru a obține un număr de credite prin trecerea module individuale. Masters cele mai studiate vor avea o serie de module de bază pe care trebuie să ia și să treacă pentru a obține calificarea. Evaluarea de masterat de cercetare este aproape întotdeauna în întregime de un singur modul de disertație sau a proiectului.

Studiile de afaceri oferă un învățământ de bază pentru studenții care doresc să lucreze în afaceri. Fiind disponibile la universități și școli de afaceri din întrega lume, studenții pot învăța bazele afacerilor precum finanțe și management.

Chile este o a crescut atât ca un studiu in strainatate si destinatie de vacanta. Chile a devenit o destinatie importanta pentru studenți din întreaga lume care doresc să-și continue și continue educația lor.

Diplome de Masterat Cei Mai Buni în Studii de afaceri în Chile 2019

Citește Mai Mult

Specializată în marketing și vânzări și abilități de management de master

ADEN Chile
Online şi campus combinate Cu normă întreagă February 2019 Chile Santiago

Destinatari: Profesioniștii care dețin funcții de conducere legate de zonele comerciale, proprietarii de afaceri și cei care doresc să învețe un nou mod de introducere pe piață și de a îmbunătăți managementul lor abilități de vânzări. [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Actualizati modul de a face companiile de marketing care aplică procese eficiente de creare a cererii. A învăța să utilizeze neuromarketing și studiul comportamentului social pentru a dezvolta un marketing experiențial și organizații publice plan de acțiune relațională eficiente și adecvate. Elaborarea și implementarea cu succes propuneri de valoare în produse și / sau servicii, au de vânzare. Înțelegerea fenomenului comercial din experiența de înțelegere și strategia de management de dezvoltare. Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor, bazate pe un plan de afaceri, cu un accent puternic pe vânzare. Să dezvolte și să pună în aplicare un plan de marketing digital pentru branding si loialitate de către consumatori și potențialii clienți, strategii de vânzări integrate off-line și / sau prin e-commerce. Să integreze inovarea ca un mijloc de realizare a unor propuneri de valoare și diferențiere. De revizuire, să evalueze și să planifice structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor. Dobândi abilități și competențe pentru a conduce, de a veni, motiva, și de a gestiona capitalul intelectual în echipe orientate de înaltă performanță. A învăța modul de structurare a unui plan de afaceri integrarea aspectelor legate de marketing, competitivitate, finanțe, strategie, resurse umane, procesul de producție, planul de investiții, punerea în funcțiune, exploatarea... [-]

Maestru specializat in coaching si de management al abilităților de afaceri

ADEN Chile
Online şi campus combinate Cu normă întreagă February 2019 Chile Santiago

Programul are ca scop directori de organizații care trebuie să atingă rezultate în medii complexe trebuie să un impact adecvat asupra oamenilor; dacă astăzi au personal responsabil sau nu. Este un manager de curent de provocare atinge impactul lor asupra angajaților, colegii și superiorii [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Să dobândească un cadru conceptual cu elementele de bază și noile tendințe pe teme de leadership, motivare, coaching si team building de lucru orientate spre performanță ridicată. Știind un profil de conducere și profilul echipei printr-un set de teste care permit organizatorice au un diagnostic precis a punctelor forte și a zonelor de îmbunătățire a gestiona. Să devină conștienți de importanța cunoașterii de sine ca disciplină nodal pentru exercitarea funcției de conducere, deoarece permite "să știe ce trebuie să știi ce poți". Develop aptitudinile necesare pentru a fi un antrenor eficient al membrilor echipei sale, pentru a optimiza productivitatea. ... [-]

Master în comerțul internațional

ADEN Business School
Online February 2019 Chile Santiago

Master în Managementul Afacerilor Internaționale și Comerț Exterior a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută. [+]

MASTER IN MANAGEMENTUL AFACERI INTERNATIONAL ȘI COMERȚULUI EXTERIOR Acesta a fost proiectat pentru o

finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Comerț Internațional oferă o viziune strategică de schimbare a scenariului de afaceri internaționale.

Scopuri Pentru întreprinderi și capitalul uman, care operează în medii internaționale calificate pentru a aborda în mod adecvat procesul de luare a deciziilor strategice și de rezolvare a problemelor legate de gestionarea comerțului internațional. Pentru a face publice noi viziuni, orientări, fundamentele, perspectivele și factorii care afectează în mod direct scenariul global de afaceri la nivel mondial, caracterizat prin creșterea complexității și schimbări constante subjugare. Dotarea participanților cu cunoștințe practice și teoretice, precum și instrumentele și abilitățile necesare pentru a funcționa pe piețele internaționale, permițând situații actuale și să ia decizii strategice legate de dimensiunea externă a organizației, proiecția sa internațională și comercializarea de produse și / sau serviciu. Analiza modul în care este gestionat operațiunea legată de afaceri internaționale, dintr-o perspectivă metodologică eminamente util și practic. destinatari Directori, asistenți și Departamentul Administrativ de companii de export. Consultanți și consultanți în internaționalizarea afacerilor. Mypes manageri și Micromypes. profesioniști de comerț exterior în toate domeniile. Grad de carieră Elevii Colegiului și Universitar Area, în legătură cu subiectul predat. Oricine este interesat de dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare pentru a intra în complex și în schimbare mondială a comerțului internațional și sarcinile de management strategic asociate cu o astfel de activitate. conținut academic MODULUL 1: Introducere în comerț internațional: Concepte de bază. Procesul privind globalizarea... [-]

Master în marketing și vânzări

ADEN Business School
Online Cu normă întreagă February 2019 Chile Santiago

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută [+]

MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților.

Scopuri

La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari ... [-]

Diplomă în managementul afacerilor

Universidad UNIACC
Online Cu normă întreagă 7 luni May 2019 Chile Santiago

Absolventul va fi un profesionist calificat pentru a aplica noilor tendințe de administrație și economie în lumea afacerilor. Acest lucru vă va permite să vă confruntați cu diferitele responsabilități și provocări cu o perspectivă strategică. [+]

Absolventul va fi un profesionist calificat pentru a aplica noilor tendințe de administrație și economie în lumea afacerilor. Acest lucru vă va permite să vă confruntați cu diferitele responsabilități și provocări cu o perspectivă strategică.

Cerințe de intrareSolicitanții chilian și străini trebuie să prezinte licența de învățământ secundar chilian original sau legalizat în fața unui notar.Prezentați copie clară și lizibilă a ambelor părți ale cărții de identitate.Respectați celelalte cerințe stabilite de Universitatea pentru intrare, pentru cursa sau programul în cauză.Descrierea modului

Modul on-line permite inovația în construcția de învățare, care combină utilizarea de mai multe resurse multimedia (video, module interactive, animații, jocuri, test, interacțiune virtuală, biblioteci digitale, conferințe video, camere virtuale, etc.) prin intermediul platformei virtuale de învățare Universidad UNIACC .... [-]