Filter
Masterate
America de Sud Tip de studiu: Tot Ritm: Tot

Vezi Programe de Master în Studii de afaceri în America de Sud 2019

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Studiile de afaceri oferă un învățământ de bază pentru studenții care doresc să lucreze în afaceri. Fiind disponibile la universități și școli de afaceri din întrega lume, studenții pot învăța bazele afacerilor precum finanțe și management.

Dacă doriți să vă îmbunătățiți cunoștințele de puncte de vedere sociale, culturale, administrative și istorice din America de Sud și lumea latină, acesta este continentul pentru tine.

Vezi Programe de Masterat în Studii de afaceri în America de Sud 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu:

32 Rezultate din Studii de afaceri, America de Sud

Universidad de San Martín de Porres

Programul de Master în Afaceri Internaționale Double Degree International MBA, are ca scop să dezvolte în participanți elementele teoretice și practice care le permit: ... [+]

Numărul total de cursuri: 20Cursuri virtuale: 12 cu durată și 4 săptămâniCursuri la fața locului: 8 cu o durată de 3 zileSeminarii virtuale: 2Credite: 63Durata programului: 20 de luni

Programul de Master în Afaceri Internaționale Double Degree International MBA , are ca scop să dezvolte în participanți elementele teoretice și practice care le permit:

Au o viziune și o capacitate de analiză globală pentru a genera strategii și a lua decizii asertive și responsabilitate socială.Au aptitudini de leadership și de comunicare care vor permite o dezvoltare multiculturală, cu instrumentele de negociere și gestionarea obiectivă a situațiilor în schimbare.Evaluați, gestionați și consolidați piețele de export cu utilizarea eficientă a resurselor organizaționale.Studii postuniversitare:... [-]
Peru Santa Anita
March 2019
La zi
20 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
FIA – Fundação Instituto de Administração

De Master Professional în Management a fost creat în 2013, în scopul de a promova educația pentru avansarea profesională în domeniul managementului și în domenii care sun ... [+]

De Master Professional în Management a fost creat în 2013, în scopul de a promova educația pentru avansarea profesională în domeniul managementului și în domenii care sunt legate de aceasta, favorizând dezvoltarea cunoștințelor în teorii și practici de management.

Elevii sunt forumuri de discuție a ideilor și a relațiilor de construcție pentru a promova un mediu stimulativ pentru diseminarea și schimbul de cunoștințe între mediul academic și organizații, pentru a testa teorii, produc cunoștințe și de a dezvolta instrumente care, în același timp, eficienței funcționale și practice de utilizare în contexte manageriale specifice.

student tipic profil Master, este compus din directori cu nivel managerial, cu o experiență de minimum trei ani în managementul organizațiilor. Au, în medie, de 41 de ani și mai vechi de 15 ani de experiență profesională. Dimensiunea medie de clasă este de 30 de elevi, cu doar o intrare anuală.... [-]

Brazilia São Paulo
February 2020
Part time
2 anii
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Grupo Tiradentes

consolidarea de rețele cu o echipă de profesori instruiți de către profesioniști de lider în domeniul resurselor umane ... [+]

Difereniale Curs consolidarea de rețele cu o echipă de profesori instruiți de cei mai mari specialiști în domeniul resurselor umane; Calendarul de clase timpurii; aplicarea practică a conținutului; Înlocuirea modulelor inteligente, pentru a asigura studenților noștri terminarea cursului; clase de materiale cu livrare anticipată; Cariere Facipe - nucleu de angajare care ajută studenții noștri privind plasarea pe piața forței de muncă; limbi Facipe - lecții de limba engleză cu preț promoțional pentru studenți FACIPE. OBIECTIVE

People Management are ca scop formarea studenților pentru managementul afacerilor, oferindu-vă cu cunoașterea principalelor metode și tehnici de management, conceptele, principiile de utilizare, motivații, instrumente și strategii de tehnologie a informației de calitate.... [-]

Brazilia Aracaju
March 2019
La zi
360 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Grupo Tiradentes

facultate cu experiență recunoscută în management. ... [+]

Difereniale Curs facultate cu experiență recunoscută în management; Cuprins aliniate la nevoile pieței; Crearea de rețele între elevi și profesori; Aceasta aduce o abordare contemporană între teorie și practică; coordonator cu dedicație curs de la curs; Trimiterea de materiale didactice timpurii; înlocuire inteligentă a modulelor pierdute; Cariere Facipe - nucleu de angajare care ajută studenții noștri privind plasarea pe piața forței de muncă; limbi Facipe - lecții de limba engleză cu preț promoțional pentru studenți FACIPE. OBIECTIVE

Managementul afacerilor și Intelligence competitiv își propune să dezvolte studenților o înțelegere a conceptelor, instrumentelor și metodologiilor de intelligence competitiv în organizațiile publice, private și non-guvernamentale. Mai exact, este vorba de:... [-]

Brazilia Aracaju
March 2019
La zi
360 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
ADEN campus Lima

Destinatari: Profesioniștii care dețin funcții de conducere legate de zonele comerciale, proprietarii de afaceri și cei care doresc să învețe un nou mod de introducere pe ... [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Actualizati modul de a face companiile de marketing care aplică procese eficiente de creare a cererii. A învăța să utilizeze neuromarketing și studiul comportamentului social pentru a dezvolta un marketing experiențial și organizații publice plan de acțiune relațională eficiente și adecvate. Elaborarea și implementarea cu succes propuneri de valoare în produse și / sau servicii, au de vânzare. Înțelegerea fenomenului comercial din experiența de înțelegere și strategia de management de dezvoltare. Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor, bazate pe un plan de afaceri, cu un accent puternic pe vânzare. Să dezvolte și să pună în aplicare un plan de marketing digital pentru branding si loialitate de către consumatori și potențialii clienți, strategii de vânzări integrate off-line și / sau prin e-commerce. Să integreze inovarea ca un mijloc de realizare a unor propuneri de valoare și diferențiere. De revizuire, să evalueze și să planifice structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor. Dobândi abilități și competențe pentru a conduce, de a veni, motiva, și de a gestiona capitalul intelectual în echipe orientate de înaltă performanță. A învăța modul de structurare a unui plan de afaceri integrarea aspectelor legate de marketing, competitivitate, finanțe, strategie, resurse umane, procesul de producție, planul de investiții, punerea în funcțiune, exploatarea... [-]
Peru Lima
March 2019
La zi
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
ADEN campus Lima

Programul are ca scop directori de organizații care trebuie să atingă rezultate în medii complexe trebuie să un impact adecvat asupra oamenilor; dacă astăzi au personal r ... [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Să dobândească un cadru conceptual cu elementele de bază și noile tendințe pe teme de leadership, motivare, coaching si team building de lucru orientate spre performanță ridicată. Știind un profil de conducere și profilul echipei printr-un set de teste care permit organizatorice au un diagnostic precis a punctelor forte și a zonelor de îmbunătățire a gestiona. Să devină conștienți de importanța cunoașterii de sine ca disciplină nodal pentru exercitarea funcției de conducere, deoarece permite "să știe ce trebuie să știi ce poți". Develop aptitudinile necesare pentru a fi un antrenor eficient al membrilor echipei sale, pentru a optimiza productivitatea. ... [-]
Peru Lima
March 2019
La zi
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
ADEN Chile

Destinatari: Profesioniștii care dețin funcții de conducere legate de zonele comerciale, proprietarii de afaceri și cei care doresc să învețe un nou mod de introducere pe ... [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Actualizati modul de a face companiile de marketing care aplică procese eficiente de creare a cererii. A învăța să utilizeze neuromarketing și studiul comportamentului social pentru a dezvolta un marketing experiențial și organizații publice plan de acțiune relațională eficiente și adecvate. Elaborarea și implementarea cu succes propuneri de valoare în produse și / sau servicii, au de vânzare. Înțelegerea fenomenului comercial din experiența de înțelegere și strategia de management de dezvoltare. Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor, bazate pe un plan de afaceri, cu un accent puternic pe vânzare. Să dezvolte și să pună în aplicare un plan de marketing digital pentru branding si loialitate de către consumatori și potențialii clienți, strategii de vânzări integrate off-line și / sau prin e-commerce. Să integreze inovarea ca un mijloc de realizare a unor propuneri de valoare și diferențiere. De revizuire, să evalueze și să planifice structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor. Dobândi abilități și competențe pentru a conduce, de a veni, motiva, și de a gestiona capitalul intelectual în echipe orientate de înaltă performanță. A învăța modul de structurare a unui plan de afaceri integrarea aspectelor legate de marketing, competitivitate, finanțe, strategie, resurse umane, procesul de producție, planul de investiții, punerea în funcțiune, exploatarea... [-]
Chile Santiago
February 2020
La zi
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
ADEN Chile

Programul are ca scop directori de organizații care trebuie să atingă rezultate în medii complexe trebuie să un impact adecvat asupra oamenilor; dacă astăzi au personal r ... [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Să dobândească un cadru conceptual cu elementele de bază și noile tendințe pe teme de leadership, motivare, coaching si team building de lucru orientate spre performanță ridicată. Știind un profil de conducere și profilul echipei printr-un set de teste care permit organizatorice au un diagnostic precis a punctelor forte și a zonelor de îmbunătățire a gestiona. Să devină conștienți de importanța cunoașterii de sine ca disciplină nodal pentru exercitarea funcției de conducere, deoarece permite "să știe ce trebuie să știi ce poți". Develop aptitudinile necesare pentru a fi un antrenor eficient al membrilor echipei sale, pentru a optimiza productivitatea. ... [-]
Chile Santiago
February 2020
La zi
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
ADEN Business School

Master în Managementul Afacerilor Internaționale și Comerț Exterior a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută ... [+]

MASTER IN MANAGEMENTUL AFACERI INTERNATIONAL ȘI COMERȚULUI EXTERIOR Acesta a fost proiectat pentru o

finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Comerț Internațional oferă o viziune strategică de schimbare a scenariului de afaceri internaționale.

Scopuri Pentru întreprinderi și capitalul uman, care operează în medii internaționale calificate pentru a aborda în mod adecvat procesul de luare a deciziilor strategice și de rezolvare a problemelor legate de gestionarea comerțului internațional. Pentru a face publice noi viziuni, orientări, fundamentele, perspectivele și factorii care afectează în mod direct scenariul global de afaceri la nivel mondial, caracterizat prin creșterea complexității și schimbări constante subjugare. Dotarea participanților cu cunoștințe practice și teoretice, precum și instrumentele și abilitățile necesare pentru a funcționa pe piețele internaționale, permițând situații actuale și să ia decizii strategice legate de dimensiunea externă a organizației, proiecția sa internațională și comercializarea de produse și / sau serviciu. Analiza modul în care este gestionat operațiunea legată de afaceri internaționale, dintr-o perspectivă metodologică eminamente util și practic. destinatari Directori, asistenți și Departamentul Administrativ de companii de export. Consultanți și consultanți în internaționalizarea afacerilor. Mypes manageri și Micromypes. profesioniști de comerț exterior în toate domeniile. Grad de carieră Elevii Colegiului și Universitar Area, în legătură cu subiectul predat. Oricine este interesat de dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare pentru a intra în complex și în schimbare mondială a comerțului internațional și sarcinile de management strategic asociate cu o astfel de activitate. conținut academic MODULUL 1: Introducere în comerț internațional: Concepte de bază. Procesul privind globalizarea... [-]
Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen  + 37 Mai mult
ADEN Business School

Master în Marketing și Vânzări a fost proiectat pentru un completat de 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută ... [+]

MASTER IN MARKETING ȘI VÂNZĂRI Acesta a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Acesta are 9 module specifice ale disciplinelor de marketing și vânzări, ceea ce va permite crearea unor experiențe memorabile care să sporească loialitatea clienților.

Scopuri

La sfârșitul Master Marketing și Vânzări finalizat, participantul va fi realizat următoarele obiective de transfer:

Schimba modul în care vom face companiile de marketing Cunoscând procesul de creare a cererii Să învețe să aplice neuromarketing în procesul de luare a deciziilor Determina diferite comportamente sociale și de modul în care se formează comunități Aplica diferite forme de marketing experiential Să dezvolte un plan de acțiune relațional Proiecta si implementa o propunere de valoare de succes Înțelegerea fenomenului comercial, de înțelegere și de management de dezvoltare a strategiei experience Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor Punerea în aplicare a unui plan de afaceri, cu un accent puternic pe vanzarea de Evaluarea rolului părților planului, precum și impactul fiecărei decizii cu privire la punerea în aplicare și punerea în funcțiune Opinie, să evalueze și să îmbunătățească practicile de gestionare a vânzărilor în cadrul companiei Planifica structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor destinatari ... [-]
Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen  + 37 Mai mult
INEAD

Masterat Européen ** Délivré Par la fédération Européenne des Ecoles (FEDE) - Asociația Régie par le droit suisse (CCS.art) 60-79. Le Maestrul Européen est un diplôme eur ... [+]

FORMAREA UNE, DES Objectifs Appréhender le monde des affaires européen et ses particularités Apprendre les d'analiza économique Metode și cantitative, de Contrôle et d'audit interne Comprendre l'éthique des affaires, les Stratégies financières et l'organizare Bancaire Le Maîtriser de management des Risques, la Gestion Financiere Internaționala les Stratégies fiscales, juridiques et financières, ainsi que le pilotajul de la performanță

ONU tehnici de pescuit Les ETABLISSEMENTS crédits de les entreprises de asigurare d' La gestion d'investissements et l'analiza des Valorilor Les marchs finantatori, le comerț, la gestion des Risques La fonction d'une Financiere organizație La finante d'entreprise, Capital le risque La d'entreprise et planificare la consultare La gestion stratégique dans le domaine finanțator La Gestion des Risques, la gestion des Groupes Les sociétés les dont a titrurilor sont sur onu Marché admiterea réglementé La PREVENȚIE et la Gestion des difficultés d'Entreprises ... [-]
Franţa France Online Belgia Belgium Online Elveţia Switzerland Online Luxemburg Luxembourg Online Canada Canada Online Liban Lebanon Online Maroc Morocco Online Tunisia Tunisia Online Algeria Algeria Online Guadeloupe Guadeloupe Online Guiana Franceză French Guiana Online Martinica Martinique Online Reunion Reunion Online Mauriţius Mauritius Online Polinezia Franceză French Polynesia Online Republica Democrată Congo Congo DRC (Zaire) Online Republica Congo Congo ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Senegal Senegal Online Coasta de Fildeş Cote d'Ivoire Online Gabon Gabon Online Liechtenstein Liechtenstein Online Madagascar Madagascar Online  + 42 Mai mult
Înscriere Deschisă