Filter
Masterate
America Centrală și Caraibe Tip de studiu: Tot Ritm: Tot

Vezi Diplome de Masterat în Studii de afaceri în America Centrală și Caraibe 2019

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.  

Studiile de afaceri oferă un învățământ de bază pentru studenții care doresc să lucreze în afaceri. Fiind disponibile la universități și școli de afaceri din întrega lume, studenții pot învăța bazele afacerilor precum finanțe și management.

America Centrală este regiunea din America de Nord situată între granița de sud a Mexicului și nord-vest de frontieră din Columbia, în America de Sud. Se compune din Belize, Guatemala, Honduras, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, și Panama.

Vezi Programe de Masterat în Studii de afaceri în America Centrală și Caraibe 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu:

10 Rezultate din Studii de afaceri, America Centrală și Caraibe

Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu:
ADEN Business School

Master în Managementul Afacerilor Internaționale și Comerț Exterior a fost proiectat pentru o finalizat 100% on-line, la nivel flexitime, independența geografică absolută ... [+]

MASTER IN MANAGEMENTUL AFACERI INTERNATIONAL ȘI COMERȚULUI EXTERIOR Acesta a fost proiectat pentru o

finalizat 100% on-line flexitime larg independență geografică absolută

Master în Comerț Internațional oferă o viziune strategică de schimbare a scenariului de afaceri internaționale.

Scopuri Pentru întreprinderi și capitalul uman, care operează în medii internaționale calificate pentru a aborda în mod adecvat procesul de luare a deciziilor strategice și de rezolvare a problemelor legate de gestionarea comerțului internațional. Pentru a face publice noi viziuni, orientări, fundamentele, perspectivele și factorii care afectează în mod direct scenariul global de afaceri la nivel mondial, caracterizat prin creșterea complexității și schimbări constante subjugare. Dotarea participanților cu cunoștințe practice și teoretice, precum și instrumentele și abilitățile necesare pentru a funcționa pe piețele internaționale, permițând situații actuale și să ia decizii strategice legate de dimensiunea externă a organizației, proiecția sa internațională și comercializarea de produse și / sau serviciu. Analiza modul în care este gestionat operațiunea legată de afaceri internaționale, dintr-o perspectivă metodologică eminamente util și practic. destinatari Directori, asistenți și Departamentul Administrativ de companii de export. Consultanți și consultanți în internaționalizarea afacerilor. Mypes manageri și Micromypes. profesioniști de comerț exterior în toate domeniile. Grad de carieră Elevii Colegiului și Universitar Area, în legătură cu subiectul predat. Oricine este interesat de dobândirea cunoștințelor și abilităților necesare pentru a intra în complex și în schimbare mondială a comerțului internațional și sarcinile de management strategic asociate cu o astfel de activitate. conținut academic MODULUL 1: Introducere în comerț internațional: Concepte de bază. Procesul privind globalizarea... [-]
Argentina Mendoza Panama Panama City Columbia Bogotá Medellín Guatemala Guatemala City Ecuador Quito Costa Rica San José El Salvador San Salvador San Miguel de Tucumán Honduras San Pedro Sula Tegucigalpa Bolivia Santa Cruz de la Sierra Republica Dominicană Santo Domingo Paraguay Asuncion Nicaragua Managua Chile Santiago Peru Lima Mexic Buenavista Buenos Aires Cali Spania Barcelona Madrid Barreal Resistencia Neuquen  + 37 Mai mult