Masterat în Studii de Marketing în Asia

Vezi Studii de Masterat în Studii de Marketing în Asia 2019

Studii de Marketing

Studiile de master la nivel implica studiu de specialitate într-un domeniu de cercetare sau o zonă de practică profesională. Câștigul salarial o diplomă de master demonstrează un nivel ridicat de cunoaștere a subiectului. Câștigul salarial o diplomă de master poate dura de la un an la trei sau patru ani. Înainte de a putea absolvi, de obicei, trebuie să scrie și să apere o teză, un document lung, care este punctul culminant al dumneavoastră de cercetare specializate.

Profesioniștii în afaceri cu o educație în marketing și comunicare pot deschide noi oportunități pentru carierele lor. Ei își pot folosi abilitățile pentru a oferi consultanță în legătură cu studiile de consum sau pot gestiona un grup de marketing în cadrul companiei lor.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Vezi Programe de Masterat în Studii de Marketing în Asia 2019

Citește Mai Mult

Master în Marketing

KIMEP University
Campus Cu normă întreagă 4 semestre September 2019 Kazahstan Almaty

Programul de Master of Marketing de la KIMEP University pregătește profesioniști care pot dezvolta și gestiona cu succes activitățile de marketing ale organizațiilor atât în ​​Kazahstan cât și pe plan internațional într-o manieră social responsabilă. Programul oferă o pregătire remarcabilă pentru o carieră în domeniul marketingului și cunoștințelor la nivel de masterat pentru a lucra în industrie, firme de consultanță, organizații non-profit, guvern și alte organizații în care marketingul adaugă valoare. [+]

Despre MMKT

Programul de Master of Marketing de la KIMEP University pregătește profesioniști care pot dezvolta și gestiona cu succes activitățile de marketing ale organizațiilor atât în ​​Kazahstan cât și pe plan internațional într-o manieră social responsabilă. Programul oferă o pregătire remarcabilă pentru o carieră în domeniul marketingului și cunoștințelor la nivel de masterat pentru a lucra în industrie, firme de consultanță, organizații non-profit, guvern și alte organizații în care marketingul adaugă valoare.

Caracteristici unice ale programului

Master of Marketing are un curriculum inovatoare și progresiv care se potrivește cu cele mai importante programe de marketing absolvent din întreaga lume. Caracteristicile unice ale programului includ:... [-]


Masterat în managementul marketingului

Takming University Of Science And Technology
Campus Cu normă întreagă September 2019 Taiwan Taipei

Departamentul de Management al Marketingului a fost înființat în 2004 și datorită activităților sporite de expoziții comerciale și convenții din întreaga lume în ultimii ani, Divizia de Convenție Internațională, Expoziție și Management Turistic a fost înființată în 2009. [+]

Masterat în managementul marketingului

Introducere

Departamentul de Management al Marketingului a fost înființat în 2004 și datorită activităților sporite de expoziții comerciale și convenții din întreaga lume în ultimii ani, Divizia de Convenție Internațională, Expoziție și Management Turistic a fost înființată în 2009. Școala postuniversitară de servicii și operațiuni de management, care a fost înființată în 2007 în comun cu Departamentul de Marketing Management în 2011. În prezent, Departamentul oferă două programe de masterat.

POARTĂ

Scopul acestui departament este de a oferi și de a consolida studenții cu cunoștințe profesionale și capabilități în domeniul marketingului și marketingului internațional.... [-]


Master în comunicare de marketing și relații publice

Izmir University of Economics
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2019 Turcia Izmir

Comunicații Marketing și Relații Publice MA Programul este conceput pentru a încorpora discipline de comunicare de marketing și relații publice, împreună; cu scopul de a experților absolvenți și profesioniști de comunicare care se concentrează asupra comunicațiilor de marketing și relații publice și pot contempla în continuare pe discipline fundamentale, cum ar fi publicitatea, comunicarea corporativă, relații publice și comunicare de brand într-o perspectivă integrată. Absolvenții acestui program va fi primit de educație inovatoare, care abordează pe larg dinamica de comunicare contemporane. [+]

Comunicații Marketing și Relații Publice MA Programul este conceput pentru a încorpora discipline de comunicare de marketing și relații publice, împreună; cu scopul de a experților absolvenți și profesioniști de comunicare care se concentrează asupra comunicațiilor de marketing și relații publice și pot contempla în continuare pe discipline fundamentale, cum ar fi publicitatea, comunicarea corporativă, relații publice și comunicare de brand într-o perspectivă integrată. Absolvenții acestui program va fi primit de educație inovatoare, care abordează pe larg dinamica de comunicare contemporane.

Cursuri MCPR 566 Principii și practici IMC MCPR 569 Teoria și practica Relații Publice BA 564 Cercetare de marketing MCPR 595 Seminar MCPR 599 teza de master Cursuri opționale MCPR 551 Comunicare de brand MCPR 561 Subiecte speciale în PR MCPR 562 Probleme selectate în condiții IMC MCPR 570 Global Cultură și Identități de consum MCPR 571 gândirea creativă MCS 501 Metode de cercetare în Studii de Comunicare MCS 507 Crossroads în Studii de Comunicare Cerințe de aplicare pentru studenții internaționali ... [-]

Maestru de comunicare européen, spécialité Stratégies Publicitaires et numérique comunicare

INEAD
Online 2 anii Înscriere Deschisă Franţa France Online Belgia Belgium Online Elveţia Switzerland Online Luxemburg Luxembourg Online Canada Canada Online Liban Lebanon Online Guiana Franceză French Guiana Online Guadeloupe Guadeloupe Online Martinica Martinique Online Reunion Reunion Online Mauriţius Mauritius Online Polinezia Franceză French Polynesia Online Maroc Morocco Online Tunisia Tunisia Online Algeria Algeria Online Republica Democrată Congo Congo DRC (Zaire) Online Republica Congo Congo ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Senegal Senegal Online Coasta de Fildeş Cote d'Ivoire Online Gabon Gabon Online Liechtenstein Liechtenstein Online Madagascar Madagascar Online + 43 mai mult

Masterat Européen ** Délivré Par la fédération Européenne des Ecoles (FEDE) - Asociația Régie par le droit suisse (CCS.art) 60-79. Le Maestrul Européen est un diplôme européen Valide par l'IACBE (Adunarea Internațională pentru Collegiate Business Educație) qui est un d'ACREDITĂRII américain Organisme. [+]

FORMAREA UNE, DES Objectifs Mesurer ses connaissances et ses à comprendre l'capacitati Europa Maîtriser les fondamentaux en marketing, comunicare et publicité Comprendre Le droit de la marque, des sociétés et des Consommateurs Appréhender la Stratégie de comunicare și Globale, fiul cadre juridique web de comunicare et les nouveaux Médias Approfondir a la

ONU tehnici de pescuit Chef de publicité on-line Responsable Mots Clés Chef de projet redacționale redacționale webmaster Bucătar-șef de internet de projet Director de publicitate Manager de trafic Planneur stratégique, webplanner Chef de produit Multimédia Responsable colateraleasupra partenariatResponsable redacționale Responsable ... [-]

Master în Marketing

Rostov State University of Economics
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 2 anii September 2019 Rusia Rostov-on-Don Moscow + 2 mai mult

Master în Marketing program de studii postuniversitare se concentrează pe formarea de analiză și cercetare prin studierea avansat de probleme de cercetare în diverse domenii de marketing. [+]

Masterat în marketing

Master în Marketing program de studii postuniversitare se concentrează pe formarea de analiză și cercetare prin studierea avansat de probleme de cercetare în diverse domenii de marketing. Cursul ofera explorarea realității contemporane de management de marketing și cele mai bune practici acesteia. Activități educaționale, cum ar fi cursuri de măiestrie cu experții, studii de caz, folosind companii reale de marketing de experiență în lucrări de cercetare sunt aplicate pe scară largă.

Un maestru de succes în programul de marketing absolvent este un specialist up-to-data în managementul de activitate de marketing intreprinderi, capabil de a construi produs și strategia de preț si tactici în sectoarele industriale și de consum. Absolvent trebuie să fie familiarizat cu utilizarea metodelor de colectare a informațiilor de piață, cercetare cantitativă și calitativă, analiza de marketing a comportamentului consumatorilor și construirea unei strategii de brand, gestionarea de comunicare de marketing, cu scopul de poziționare a companiei pentru diverse segmente de piață, sectoare și industrii.... [-]


Managementul Master European și strategii de publicitate

Ecole Supérieure Ouverte à Distance
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 2 anii Înscriere Deschisă Franţa France Online Belgia Belgium Online Elveţia Switzerland Online Luxemburg Luxembourg Online Liban Lebanon Online Martinica Martinique Online Reunion Reunion Online Guadeloupe Guadeloupe Online Mauriţius Mauritius Online Canada Canada Online Algeria Algeria Online Tunisia Tunisia Online Maroc Morocco Online Guiana Franceză French Guiana Online Polinezia Franceză French Polynesia Online + 29 mai mult

Veți învăța să se adapteze unei strategii de probleme de Marks (concurență puternică în domeniul creativității și vizibilitate pe net), pentru a îndeplini cerințele piețelor și societății de astăzi. [+]

Veți învăța să se adapteze unei strategii de probleme de Marks (concurență puternică în domeniul creativității și vizibilitate pe net), pentru a îndeplini cerințele piețelor și societății de astăzi.

Profilul tău

Facultatea de ascultare, dialog și de contact, sensibilitatea lumea digitală, stăpânirea de social media, creativi și convingătoare.

Dobândi următoarele competențe:

Identificarea strategiilor media suplimentare Faceti o alegere între non-media tehnologie Stabilirea unei planificare media Știu cum să program în investiții de publicitate Înțelegerea diferitelor etape ale lanțului grafic Cum de a selecta o agenție de producție audiovizuală Dezvoltarea unei strategii de comunicare Maestru diferitele tipuri de comunicare Cunoașterea aspectelor juridice legate de meserii comunicare De protejare a unei identități digitale Proiectarea unei strategii digitale Pilotul unui proiect care implică mai mulți actori de pe Web ... [-]

Master în marketing, management, comunicare și mass-media

Paris-Sorbonne University Abu Dhabi
Campus Cu normă întreagă 18 luni September 2019 Emiratele Arabe Unite Abu Dhabi

18 luni stăpâni în Marketing, Management, Comunicații și Media pregătește pe studenți pentru oportunități de carieră în diverse domenii din întreaga lume. Clasele combina cunoștințele teoretice, de afaceri, profesionale și metodologii operaționale, astfel încât să se extindă analitic și capacitatea conceptualizare, pregătirea pentru muncă într-un internațional [+]

Prezentare generală

18 luni stăpâni în Marketing, Management, Comunicații și Media pregătește pe studenți pentru oportunități de carieră în diverse domenii din întreaga lume.

Pe piața evoluție de astăzi, strategii de comunicare de inovare sunt imperative pentru a spori dezvoltarea individuală și națională. Cu globalizarea rapidă, mediul economic actual se confruntă cu multe provocări, inclusiv schimbarea modelelor de consum, creșterea concurenței, retenție de talent, platformele media schimbare, de transformare tendințe în era digitală și de problemele socio-culturale. Ca urmare, firmele de afaceri și entități guvernamentale, produsele și serviciile lor să fie profund legată de comunicații și schimbări sociale.... [-]


Masterat în Management în marketing internațional

Peoples’ Friendship University of Russia
Campus Cu normă întreagă 2 anii September 2019 Rusia Moscow

Programul de masterat "Marketing International" a fost introdus la Facultatea Economica din 2008. După stabilirea președintele Marketing în 2009, programul a fost semnificativ rafinat și actualizate: valoarea sa practică a fost crescut, s-au adăugat posibilitatea de a educației internaționale în universitățile partenere. [+]

Masterat în Management în Marketing Internațional

Perioada de studii: 2 ani Credite ECTS: 120 Limba: English

Descrierea programului

Programul de masterat "Marketing International" a fost introdus la Facultatea Economica din 2008. După stabilirea președintele Marketing în 2009, programul a fost semnificativ rafinat și actualizate: valoarea sa practică a fost crescut, s-au adăugat posibilitatea de a educației internaționale în universitățile partenere. Absolvire cu succes duce la o diplomă de stat de atribuire master.

Scopul principal al programului de master este de a instrui personalul de înaltă calificare, senior companii din domeniul marketingului și a personalului.... [-]


Tehnici master de marketing de afaceri modern

Moscow State University of Economics, Statistics and Informatics MESI
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 4 - 5 semestre September 2019 Rusia Moscow + 1 mai mult

Nevoia de introducere pe piață dictate de piață: piețe moderne și în mod activ în curs de dezvoltare caracterizate printr-o intensificare bruscă a concurenței. În lupta acută pentru orice client [+]

Tehnologii absolvent de marketing de afaceri moderne

Limba: Rusă Nevoia de introducere pe piață dictate de piață: piețe moderne și în mod activ în curs de dezvoltare caracterizate printr-o intensificare bruscă a concurenței. În lupta acută pentru clientul oricărei companii necesită profesioniști din domeniul managementului de marketing și de marketing. Nevoia de marketing cu o diplomă de master este în creștere în toate sectoarele. "În companiile străine, internaționale și rusești, cele mai multe stil occidental cerere multi- funcție de marketing, care își poate asuma responsabilitatea pentru pozitionarea companiei pe piata, folosind toate posibilele instrumente de marketing și publicitate, în funcție de bugetul sau lipsa acestuia." Programul îndeplinește cerințele companiilor de marketing pentru manager de competență profesională în piața locurilor de muncă de astăzi, și oferă o gamă largă de cunoștințe în domeniu:... [-]


Marketing

Siberian State Aerospace University SibSAU
Campus Cu normă întreagă September 2019 Rusia Krasnoyarsk

Obiectivul programului de gradul de master "Marketing" este un curs de formare de specialiști care sunt capabili să efectueze cercetări analitice și educaționale independente [+]

marketing

Obiectivul programului de gradul de master "Marketing" este un curs de formare de specialiști care sunt capabili să efectueze cercetări analitice și educaționale independente, precum și activități instituționale și de management în rezolvarea problemelor de marketing convenționale.

Învățarea permite elevilor să dobândească experiență în desfășurarea cercetării de marketing în gamă largă de direcții, efectuarea de analize de marketing a unui stat de piață și dezvoltarea strategiei de marketing a companiei.

Elevii care au realizat cu succes programul de master sunt în măsură să ocupe poziția unui manager de marketing, șef departament de marketing, director de marketing în diverse domenii de activitate. Continuarea lucrărilor științifice în studii postuniversitare este posibil.... [-]


MA în Marketing

IESA - Instituto de Estudios Superiores de Administración
Campus Cu jumătate de normă 15 luni October 2019 Venezuela Caracas Panama Panama City China Shanghai Columbia Bogotá Franţa Paris Mexic Buenavista Statele Unite ale Americii New Orleans + 12 mai mult

Master în Marketing oferă competențe specifice în analiza și înțelegerea piețelor, marketing de planificare și de gestionare mixte strategice ... [+]

Master De Marketing

Master în Marketing oferă competențe specifice în analiză și înțelegere a piețelor, planificare strategică de marketing și de management al mixului de marketing. Acesta combină conținutul de curent cu valoare națională și internațională, metodologii și experiențe inovatoare de învățare să fie profesioniști creative și inovatoare.

Cine ar trebui să participe: Profesioniștii care lucrează deja în zona de marketing, doresc o schimbare de cariera sau a căror activitate necesită cunoștințe solide în domeniu. De asemenea, este extrem de relevant pentru manageri și directori executivi ai companiilor.

Durata: 15 luni, împărțit în cinci trimestre consecutive de unsprezece săptămâni fiecare.... [-]


Executive MS - Master of Science în Marketing Management

United International Business Schools
Online Campus Online şi campus combinate Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 - 3 anii September 2019 Belgia Antwerp Spania Barcelona Brussels Madrid Japonia Tokyo Elveţia Zürich Lausanne Ţările de Jos Amsterdam Italia Milan Geneva + 17 mai mult

Calendarul nostru academic se bazează pe un sistem de trimestru (1 trimestru = 10 săptămâni). Datorită structurii flexibile a programului și a designului modular, mai multe date de început sunt disponibile la începutul fiecărui trimestru și al fiecărui termen, în octombrie, noiembrie, ianuarie, februarie, aprilie, mai, iulie și august. [+]

Datele de începere

Calendarul nostru academic se bazează pe un sistem de trimestru (1 trimestru = 10 săptămâni). Datorită structurii flexibile a programului și a designului modular , mai multe date de început sunt disponibile la începutul fiecărui trimestru și al fiecărui termen, în octombrie, noiembrie, ianuarie, februarie, aprilie, mai, iulie și august. Toate campusurile urmează același calendar academic.

Durata programului

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs de 12 luni, când se răspândește volumul de muncă.

Studenții cu frecvență redusă pot obține o diplomă de master în 2 până la 3 ani universitari, în funcție de numărul de cursuri încercate pe trimestru, de alegerea cursului și de planificarea cursului; câștigând jumătate din numărul tipic de cursuri este egal cu dublul duratei programului cu normă întreagă. Cu cât sunt mai flexibile orele de lucru, cu atât mai multe cursuri vor fi disponibile pentru a termina mai repede. Elevii sunt considerați cu fracțiune de normă în timp ce încearcă 6 sau mai puține cursuri pe trimestru. Studiile part-time sunt disponibile numai pentru studenții cu pașaport național sau permis de ședere.... [-]


MIM - Master în Management Internațional - Marketing Digital

United International Business Schools
Online Campus Online şi campus combinate Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 9 - 36 luni September 2019 Belgia Antwerp Spania Barcelona Brussels Madrid Japonia Tokyo Elveţia Zürich Lausanne Ţările de Jos Amsterdam Italia Milan Geneva + 17 mai mult

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs de 12 luni, când se răspândește volumul de muncă. [+]

Datele de începere

Calendarul nostru academic se bazează pe un sistem de trimestru (1 trimestru = 10 săptămâni). Datorită structurii flexibile a programului și a designului modular , mai multe date de început sunt disponibile la începutul fiecărui trimestru și al fiecărui termen, în octombrie, noiembrie, ianuarie, februarie, aprilie, mai, iulie și august. Toate campusurile urmează același calendar academic.

Durata programului

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs de 12 luni, când se răspândește volumul de muncă.

Studenții cu frecvență redusă pot obține o diplomă de master în 2 până la 3 ani universitari, în funcție de numărul de cursuri încercate pe trimestru, de alegerea cursului și de planificarea cursului; câștigând jumătate din numărul tipic de cursuri este egal cu dublul duratei programului cu normă întreagă. Cu cât sunt mai flexibile orele de lucru, cu atât mai multe cursuri vor fi disponibile pentru a termina mai repede. Elevii sunt considerați cu fracțiune de normă în timp ce încearcă 6 sau mai puține cursuri pe trimestru. Studiile part-time sunt disponibile numai pentru studenții cu pașaport național sau permis de ședere.... [-]


MIM - Maestru în Management Internațional - Afaceri Digitale

United International Business Schools
Online Campus Online şi campus combinate Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 9 - 36 luni September 2019 Belgia Antwerp Spania Barcelona Brussels Madrid Japonia Tokyo Elveţia Zürich Lausanne Ţările de Jos Amsterdam Italia Milan Geneva + 17 mai mult

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs de 12 luni, când se răspândește volumul de muncă. [+]

Datele de începere

Calendarul nostru academic se bazează pe un sistem de trimestru (1 trimestru = 10 săptămâni). Datorită structurii flexibile a programului și a designului modular , mai multe date de început sunt disponibile la începutul fiecărui trimestru și al fiecărui termen, în octombrie, noiembrie, ianuarie, februarie, aprilie, mai, iulie și august. Toate campusurile urmează același calendar academic.

Durata programului

Studenții cu normă întreagă pot obține o diplomă de masterat într-un an universitar de 9 luni, pentru un total de 3 sferturi de câte 20 de credite fiecare sau în decurs de 12 luni, când se răspândește volumul de muncă.

Studenții cu frecvență redusă pot obține o diplomă de master în 2 până la 3 ani universitari, în funcție de numărul de cursuri încercate pe trimestru, de alegerea cursului și de planificarea cursului; câștigând jumătate din numărul tipic de cursuri este egal cu dublul duratei programului cu normă întreagă. Cu cât sunt mai flexibile orele de lucru, cu atât mai multe cursuri vor fi disponibile pentru a termina mai repede. Elevii sunt considerați cu fracțiune de normă în timp ce încearcă 6 sau mai puține cursuri pe trimestru. Studiile part-time sunt disponibile numai pentru studenții cu pașaport național sau permis de ședere.... [-]


Master of Arts în managementul de marketing

United International Business Schools
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1 - 2 anii September 2019 Belgia Antwerp Brussels Japonia Tokyo Spania Barcelona Madrid Elveţia Zürich Lausanne Ţările de Jos Amsterdam Italia Milan Geneva + 15 mai mult

MA - Master of Arts în programul Marketing Management este predată în întregime în limba engleză. Studenții sunt obligați să completeze 27 de cursuri pentru 54 de credite și o teză finală cuprinzătoare pentru 6 ... [+]

Programele noastre de studiu și cursuri sunt de natură orientate spre carieră și să ofere studenților cu un nivel ridicat de flexibilitate pe tot parcursul studiilor universitare. Concentrându-se pe o gamă largă de domenii de specialitate, studenții sunt echipate cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a avea succes în economia globală de astăzi, și sunt pregătite pentru o mare varietate de dezvoltare și oportunități de carieră profesională.

Programele postuniversitare sunt o alegere excelentă pentru absolvenți de colegiu și universitate care ar dori să vadă șansele de angajare în creștere pe piața muncii de azi prin angajarea în studii riguroase și academic provocator absolvent pentru a obține o calificare academică relevantă în domeniul afacerilor și de management.... [-]