$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Masterate în Relații cu clienții Cu jumătate de normă în Europa 2022

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.Europa este, prin convenție, unul din lume 's șapte continente. Cuprinzând punctul cel mai vestic al Eurasiei, Europa este, de… Citeste mai mult

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Europa este, prin convenție, unul din lume 's șapte continente. Cuprinzând punctul cel mai vestic al Eurasiei, Europa este, de obicei, împărțită din Asia de cumpănă împarte din Ural și Munții Caucaz, râul Ural, Marea Caspică și Marea Neagră, precum și căile navigabile care leagă Marea Neagră și Marea Egee.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Relații cu clienții Part time în Europa 2022

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Madrid, Spania

Cu Master of Customer Experience, veți obține cunoștințe tehnice în domeniul UX, UI și AI, accesând instrumente software fundamentale astăzi și veți învăța cum toate aceste ab ... +

Cu Master of Customer Experience, veți obține cunoștințe tehnice în domeniul UX, UI și AI, accesând instrumente software fundamentale astăzi și veți învăța cum toate aceste abilități vă pot îmbunătăți profilul pe o piață care necesită profesioniști hibrizi, combinând activitatea lor de cunoștințe dar și cu o bază tehnică solidă. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
Spaniolă
Online
 
INESDI Business School
Madrid, Spania

Masterul Inesdi în experiență pentru clienți vă va dota cu abilitățile necesare pentru a conduce decizii strategice menite să maximizeze relația cu clienții și modelul de sati ... +

Masterul Inesdi în experiență pentru clienți vă va dota cu abilitățile necesare pentru a conduce decizii strategice menite să maximizeze relația cu clienții și modelul de satisfacție, învățând cum să le anticipați nevoile și dorințele, în incertitudinea înaltă actuală și peisajul competitiv, generând și implementând schimbări în organizații , astfel încât să obțină un avantaj competitiv plasând consumatorul în centrul strategiei lor. -
Masterat
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Online
 
EAE Business School
Barcelona, Spania +1 Mai mult

Masterul în experiență și inovare a clienților își propune să creeze profesioniști în inovare care au instrumentele conceptuale și practice pentru a dezvolta cu succes inovare ... +

Masterul în experiență și inovare a clienților își propune să creeze profesioniști în inovare care au instrumentele conceptuale și practice pentru a dezvolta cu succes inovarea și procesele de gândire de design în companii, concentrându-se pe utilizarea instrumentelor și tehnicilor metodologice, practicând Tehnici de „empatie” pentru a vă pune în pielea potențialilor clienți și a detecta nevoile nesatisfăcute, dezvoltându-le creativitatea, aplicând-o la rezolvarea problemelor reale de afaceri și reflectând la propriul profil de potențiali profesioniști în inovație, în special la propria atitudine în fața riscului, erorii și incertitudinii. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
12 luni
Spaniolă
Oct 2022
Campus