$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi toate cele 213 Programe de Masterat de Top în Portugalia 2022

Portugalia atrage oameni din întreaga lume pentru muncă, studii și călătorii. Mulți studenți internaționali sunt de părere că un Masterat în Portugalia reprezintă mai mult decât doar o educație excelentă și că le oferă oportunitatea de a obține o experiență internațională valoroasă care le oferă o latură competitivă pe piața internațională a muncii. Portugalia are cev… Citeste mai mult

Portugalia atrage oameni din întreaga lume pentru muncă, studii și călătorii. Mulți studenți internaționali sunt de părere că un Masterat în Portugalia reprezintă mai mult decât doar o educație excelentă și că le oferă oportunitatea de a obține o experiență internațională valoroasă care le oferă o latură competitivă pe piața internațională a muncii. Portugalia are ceva de oferit pentru toată lumea, inclusiv plaje minunate, o climă blândă, cultură bogată și istorie, orașe dinamice și o mulțime de atracții de văzut.

Există mai multe programe de Masterat în Portugalia care sunt de cea mai bună calitate. Câteva dintre cele mai populare discipline de studiu la un Masterat în Portugalia sunt în domenii precum economie, afaceri, finanțe, tehnologia informației, ospitalitate, dezvoltare internațională și studii europene. Studenții la un Masterat în Portugalia combină mediul academic cu experiențele care vor duce la dezvoltare culturală și intelectuală pentru a deveni profesioniști de primă clasă.

Aruncă o privire la programele de Masterat în Portugalia de mai jos și găsește opțiunea ideală pentru tine!

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Portugalia
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
FBA The Football Business Academy
Lisabona, Portugalia

Pe măsură ce afacerea fotbalului devine din ce în ce mai profesională, nevoia de directori cu cunoștințele și setul de abilități potrivite devine tot mai mare. Prin urmare, Th ... +

Pe măsură ce afacerea fotbalului devine din ce în ce mai profesională, nevoia de directori cu cunoștințele și setul de abilități potrivite devine tot mai mare. Prin urmare, The Football Business Academy s-a așezat alături de experți din industria fotbalului și a creat un program unic și cuprinzător care pregătește candidații pentru succesul în viitorul dinamic și global al industriei de fotbal. FBA oferă un master profesionist în afaceri de fotbal, care este primul de acest gen; este un program hibrid care are toate avantajele cursurilor online și fizice și le combină într-un singur program unic. Acest program se îndepărtează de structurile tradiționale de curs și de modelele educaționale pentru a crea un curriculum mai inovator și mai complet, care să răspundă nevoilor și realităților industriei fotbalului, precum și studenților din secolul XXI. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
Engleză
Sept 2022
31 Iul 2022
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
Universidade Portucalense
Porto, Portugalia

Provocările de astăzi necesită ca managerii să înțeleagă pe deplin modul în care zonele funcționale ale afacerii se potrivesc împreună și să gândească strategic, analitic și c ... +

Provocările de astăzi necesită ca managerii să înțeleagă pe deplin modul în care zonele funcționale ale afacerii se potrivesc împreună și să gândească strategic, analitic și critic cu privire la modelele și practicile de afaceri. UPh MPhil în Management a fost conceput pentru cei care doresc să-și facă amprenta în lumea muncii, indiferent dacă inițiază o carieră sau încearcă pur și simplu să o stimuleze, deoarece sporește abilitățile de management de bază concentrându-se pe teme avansate recente de afaceri. Ambele domenii calitative și cantitative cheie ale managementului sunt acoperite pe scară largă, oferind studenților competențele transferabile pentru a lua o varietate de roluri de locuri de muncă în orice sector al industriei. În plus, UPh MPhil în Management oferă cunoștințe solide în metodologiile de cercetare cu metode proeminente de colectare a datelor, precum și analiza datelor. -
Masterat
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Oct 2022
30 Sept 2022
Campus
 
University of Lisbon - Medfor
Lisabona, Portugalia +2 Mai mult

MEDfOR este un program de doi ani de clasă mondială. Accentul MEDfOR este de a pregăti generația viitoare de ingineri, manageri, cercetători și profesori implicați în silvicul ... +

MEDfOR este un program de doi ani de clasă mondială. Accentul MEDfOR este de a pregăti generația viitoare de ingineri, manageri, cercetători și profesori implicați în silvicultura mediteraneană și gestionarea resurselor naturale. -
MSc
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
IPAM
Lisabona, Portugalia

Acest Master a fost conceput special pentru a satisface nevoile și tendințele pieței globale. Cursul este predat complet în engleză și este o experiență academică inovatoare, ... +

Acest Master a fost conceput special pentru a satisface nevoile și tendințele pieței globale. Cursul este predat complet în engleză și este o experiență academică inovatoare, cu accentul său internațional, accentul său pe marketingul etic și durabil și legăturile puternice cu industria. -
Masterat
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Campus
 
Catolica Porto Business School
Porto, Portugalia

Masterul în Finanțe este un program extrem de internaționalizat care își propune să producă profesioniști financiari de top. Creat în 2000 și inspirat din modelul și metodele ... +

Masterul în Finanțe este un program extrem de internaționalizat care își propune să producă profesioniști financiari de top. Creat în 2000 și inspirat din modelul și metodele anglo-saxone, a fost considerat un punct de cotitură important în ceea ce privește inovația în comunitatea academică portugheză. Bazându-se pe o bază teoretică solidă și riguroasă, Masterul în Finanțe este un program orientat către profesioniști, dezvoltat în strânsă colaborare cu instituțiile financiare portugheze de top. -
Masterat
Normă întreagă
3 semestre
Engleză
Sept 2022
25 Aug 2022
Campus
 
Universidade Europeia
Lisabona, Portugalia

Master in Managementul Resurselor Umane intenționează să pregătească studentul pentru a răspunde provocărilor în capacitatea de a recruta, menține și instrui angajați motivați ... +

Master in Managementul Resurselor Umane intenționează să pregătească studentul pentru a răspunde provocărilor în capacitatea de a recruta, menține și instrui angajați motivați și dedicați în munca lor, care sunt identificați cu misiunea și obiectivele organizației, asigurând că politicile de resurse umane și obiectivele de afaceri sunt aliniate. -
Masterat
Frecvență redusă
2 ani
Portuguese (Portugal)
Campus
 
Universidade Católica Portuguesa - Porto Law School
Porto, Portugalia

Masterul în drept are o facultate cu înaltă calificare, care combină specialiști din diferite domenii, de la Universitatea Catolică și cele mai prestigioase universități, ales ... +

Masterul în drept are o facultate cu înaltă calificare, care combină specialiști din diferite domenii, de la Universitatea Catolică și cele mai prestigioase universități, alese pentru competența lor tehnică ridicată și, de asemenea, capacitatea pedagogică mare. -
Masterat
Frecvență redusă
Portuguese (Portugal)
Online & Campus Combinate
Campus
Online
 
Nova School of Business and Economics
Lisabona, Portugalia

Masterul Nova SBE în Management și Masterul Internațional în Management sunt concepute pentru studenți din orice studii superioare care doresc să obțină o educație în manageme ... +

Masterul Nova SBE în Management și Masterul Internațional în Management sunt concepute pentru studenți din orice studii superioare care doresc să obțină o educație în management. Clasamentul universitar QS World 2020 a plasat masteratul Nova Management în managementul 37 SBE, iar Financial Times Ranking 2020 a plasat masteratul internațional în management al 16-lea. -
Masterat
Normă întreagă
3 semestre
Engleză
Sept 2022
Campus
 
Polytechnic of Leiria
Leiria, Portugalia

Programul își propune să ofere studenților abilități conceptuale și practice la un nivel profesional ridicat în domenii specifice de proiectare grafică și comunicare pentru ma ... +

Programul își propune să ofere studenților abilități conceptuale și practice la un nivel profesional ridicat în domenii specifice de proiectare grafică și comunicare pentru mai multe platforme. -
Masterat
Normă întreagă
24 luni
Engleză
Campus
 
Universidade Portucalense
Porto, Portugalia

În acest ciclu de studii sunt abordate problemele ospitalității și dimensiunile acesteia, pe baza cunoștințelor conceptuale ale gândirii teoretice a tendințelor din zonă. Ospi ... +

În acest ciclu de studii sunt abordate problemele ospitalității și dimensiunile acesteia, pe baza cunoștințelor conceptuale ale gândirii teoretice a tendințelor din zonă. Ospitalitatea în acest context este înțeleasă atât ca activitate economică, cât și ca fenomen cultural, „o căutare intelectuală a dimensiunilor sociale, alături de natura economică”, ale cărei elemente fundamentale ale ospitalității sunt: satisfacția clienților, competitivitatea și colaborarea, designul, și îmbunătățirea serviciilor, gestionarea relației dintre serviciul clienți și managementul serviciilor de ospitalitate. Cunoscând dinamica și implementarea acesteia, acțiunea profesionistului din turism, în diversele contexte de lucru, se revendică ca o oportunitate distinctivă, inovatoare, potenționătoare a sistemului calității și creșterea competitivității, fie în companii, fie în destinațiile turistice. Astfel, acest master este pus pe realizarea unei formații care vizează: Managementul operațiunilor în calitatea optică a prestării de servicii adecvate diversității consumatorilor; Gestionarea relației și a interacțiunii dintre comunitatea gazdă în apărarea și protecția culturii și patrimoniului acestora și a vizitatorilor; Planificare strategică gândită gazdei, reflectând asupra problemelor sociale și individuale; Informarea turistică și diferențierea accesului strategic de marketing către consumatori; Autenticitatea și originalitatea spațiilor sociale și culturale, echipamentelor și resurselor turistice ca prioritate; Planificarea și managementul evenimentelor, culturale, sociale și diferențiate individual. Acest al 2-lea ciclu se preocupă și de dimensiunile cercetării ca suport fundamental pentru practicarea muncii ca modalitate de creștere personală și socială. Programul de master va extinde oferta de formare postuniversitară în domeniul emergent al turismului și ospitalității, contribuind la sistemele economice regionale și naționale. Studenții vor fi încurajați să producă pe baza relației puternice cu organizațiile din industrie, care vor fi integrate în proiecte de cercetare și invitați să contribuie la studiul nevoilor pieței muncii. Se urmărește, prin acest program de master, promovarea creării de sinergii în cooperare cu organizațiile sistemului turistic, pentru dezvoltarea teritoriilor și a diferitelor dimensiuni ale ospitalității asociate acestora. Scopul este, de asemenea, dezvoltarea unui schimb academic cu alte instituții naționale și internaționale de învățământ superior. Pe scurt, studenților li se vor acorda competențele care să le permită să contribuie în mod activ la poziționarea turismului la un nivel antreprenorial, inovator și impregnat de o gândire îndreptată către oameni, comunități și moștenirea și cultura lor. De ce să alegeți acest program Acest ciclu de studii transmite formarea de specialitate in domeniul Turismului si Agrementului care se prezinta ca secventiala si complementara cu cea oferita in ciclurile I de studii in Managementul Turismului, Managementul ospitalitatii, Economie, Marketing, Stiinte Sociale, Geografie, Zonele Patrimoniului, Planificare regionala. și Urban și domenii conexe. Filosofia care stă la baza curriculum-ului structurii MPhil în Turism și Ospitalitate promovează înțelegerea și stăpânirea ospitalității în domeniile de cunoaștere a turismului, bazată pe un spirit curios, creativitate, inovație și antreprenoriat, în strânsă interacțiune cu companii și organizații. Învățarea este centrată pe student, promovând dezvoltarea abilităților de auto-angajare și gândire analitică și critică, precum și o puternică conștientizare socială și culturală. Metodele de predare/învățare promovează expertiza tehnică și științifică a Turismului, Agrementului și Ospitalității pe baza nevoilor consumatorilor, a implicării comunităților locale și a dezvoltării socio-culturale a teritoriului pe baza colaborării cu instituții, companii și organizații partenere. . Acest lucru promovează o conexiune mai mare cu sectorul pieței, la nivel de formare, angajare și cercetare aplicată. Proiecte Parteneriatul ICM Portugalia-Brazilia „Apă, peisaj și turism durabil”, (ERASMUS +), 2017-2019 Parteneriatul ICM Portugalia- Republica Chineză „Muzeu și peisaj cultural”, (ERASMUS+), 2016- 2018 și 2018-2020 Parteneriat ICM Universitatea Portucalense și Universitatea de Stat din New York (SUNY) Potsdam „Răspunsuri strategice privind schimbările climatice globale și turismul vitivinicol”, (ERASMUS+), 2018-2020 EURICA „BUCĂTAREA RITUALĂ EUROPEI – PREZENTARE ȘI CONSERVARE DIGITALĂ”, (ERASMUS+), 2020-2022 PERICLES „Conservarea și guvernarea durabilă a patrimoniului cultural și a peisajelor în regiunile costiere și maritime europene”, 2018 – 2022 FENICE „Promovarea antreprenoriatului și inovării în industriile culturale și creative prin educație interdisciplinară”, (ERASMUS +), 2020-2022 TWINE „Co-crearea experiențelor durabile în turism și vin în zonele rurale (POCI-01-0145-FEDER-032259)” (FCT), 2018 - 2022 CREATOUR „Dezvoltarea creativă a destinației turistice în orașe mici și zone rurale”, 2016 - 2020 Abordare internațională Studenții internaționali sunt bineveniți! Ei au șansa de a participa la programul MPhil printr-o aplicație regulată (devenind studenți obișnuiți ai UPT) sau decid să aleagă acest curs pentru o experiență de mobilitate internațională (ERASMUS +, în acest caz, candidații trebuie să fie înregistrați în mod regulat într-un MPhil's). diplomă într-o altă universitate europeană). În ambele cazuri, UPT sprijină studenții internaționali cu atenție și îngrijire personalizate și oferă toate informațiile necesare despre oraș, cazare, sistem de transport, divertisment și agrement etc. Un Serviciu Internațional de Coordonare creat în mod intenționat pentru această problemă va fi pe deplin la dispoziția lor! -
Masterat
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Sept 2022
09 Sept 2022
Campus
 
Universidade Portucalense
Porto, Portugalia

In ultimii ani, universul digital a capatat o incontestabila preponderenta sociala si economica. Noii consumatori cu acces la informații nelimitate nu mai sunt agenți pasivi, ... +

In ultimii ani, universul digital a capatat o incontestabila preponderenta sociala si economica. Noii consumatori cu acces la informații nelimitate nu mai sunt agenți pasivi, sunt interlocutori activi care caută și construiesc soluții mai convenabile. Consumatorii mai imediati, mai conștienți și mai informați solicită soluții și răspunsuri mai rapide și mai flexibile. Acești consumatori contestă o abordare convențională de marketing și modul de a face afaceri. Managementul și afacerile au suferit de pe urma unor schimbări de neșters ca urmare a progreselor tehnologice. Pe de o parte, există o revoluție a afacerilor bazate pe tehnologie, dar și necesitatea de a încorpora potențialitățile și caracteristicile noilor tehnologii în modelele de management. Prin urmare, digitalizarea afacerilor noi și existente nu mai este o opțiune, ci o inevitabilitate. Întrucât companiile și instituțiile trebuie să răspundă acestei provocări a erei globale și digitale, cu o nouă cultură de afaceri condusă de noi manageri. Ca răspuns la provocările puse de mediul din ce în ce mai digital și nevoia companiilor și afacerilor de a încorpora aceste tendințe, MPhil în Marketing și Afaceri Digitale oferă cursuri care echilibrează capacitatea de a stăpâni metodele și instrumentele de abordare a pieței, abilitățile de a dezvoltarea afacerilor într-un context global și aplicarea potențialului tehnologic în afaceri. Obiective Să proiecteze și să implementeze soluții pentru a sprijini crearea de afaceri digitale în lumea globală; Să proiecteze și să implementeze soluții care să prevadă integrarea dimensiunii digitale în modelele de afaceri tradiționale; Să integreze și să promoveze o cultură a inovației în contextul afacerilor; Să adopte o filozofie de marketing în dezvoltarea și managementul afacerilor; Să integreze instrumentele tehnologice în managementul afacerilor, inclusiv colectarea, organizarea, analiza, dezvoltarea și difuzarea informațiilor; Să rezolve problemele de afaceri și de marketing din mediul digital prin utilizarea metodelor și tehnicilor de cercetare științifică, comunicând și apărând clar soluțiile propuse; Să știe să folosească și să selecteze instrumente digitale pentru a sprijini marketingul și noile modele de afaceri. De ce să alegi acest curs McKinsey & Company, un reputat consultant internațional, spune într-un studiu recent despre economia digitală că „strategiile digitale îndrăznețe, strâns integrate vor fi ceea ce va distinge companiile câștigătoare, iar cele mai mari profituri vor reveni celor care încep perturbări digitale”. Consultanța se încheie prin a sugera că companiile ar trebui să acționeze decisiv atât în crearea de afaceri digitale, cât și în digitalizarea modelelor de afaceri existente. Singurul MPhil care oferă un amestec între marketing, afaceri și digital MPhil în Marketing și Afaceri Digitale răspunde acestei provocări și nevoi. Combinația de marketing, business și digital se prezintă ca aspect diferențiator față de alte oferte la nivelul MPhil. Cu abilitățile dobândite în timpul acestei instruiri, studentul va fi capabil să dezvolte și să operaționalizeze strategii de afaceri capabile să facă față provocărilor economiei digitale. Gândire și Acțiune; Strategie și operațiuni într-o singură diplomă MPhil Conținutul reflectă această abordare inovatoare care combină teme cheie pentru design strategic - cum ar fi strategia, tendințele consumatorilor, marketingul strategic și operațional și managementul mărcii - cu teme care permit implementarea strategiei - cum ar fi comunicarea integrată în media digitală, inteligența de marketing, marketing analitic, laboratoare digitale și comerț electronic. Aflați mai multe, faceți mai multe, experimentați mai mult Strategia de învățare se concentrează pe cursant și pe dimensiunea experiențială a învățării, concentrându-se pe seminarii de învățare prin practică, rezolvarea problemelor și cele mai bune practici. În partea finală a MPhil, pe lângă disertație, posibilitatea de a alege un stagiu sau un proiect permite nu doar contactul cu realitatea de afaceri, ci și posibilitatea dezvoltării unor idei inovatoare cu potențial de afaceri. Cazul pentru reinventarea digitală (Jacques Bughin, Laura LaBerge și Anette Mellbye), McKinsey & Company, februarie 2017 Diplome și certificate MPhil în Marketing și Afaceri Digitale Curs de specializare în Marketing și Afaceri Digitale -
Masterat
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Oct 2022
30 Sept 2022
Campus
 
IPAM
Lisabona, Portugalia

Masterul în managementul marketingului pregătește studentul să răspundă la ecosistemul de afaceri într-o eră 4.0, prin dezvoltarea abilităților de cercetare și aplicarea funda ... +

Masterul în managementul marketingului pregătește studentul să răspundă la ecosistemul de afaceri într-o eră 4.0, prin dezvoltarea abilităților de cercetare și aplicarea fundamentelor marketingului la realitatea organizațiilor. Această învățare are loc într-un mediu puternic legat de companii. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 ani
Portugheză
Campus
 
Catolica Porto Business School
Porto, Portugalia

Master în Management la Católica Porto Business School este un Master inovator, inspirat din cele mai bune practici internaționale, care beneficiază de experiența școlii în în ... +

Master în Management la Católica Porto Business School este un Master inovator, inspirat din cele mai bune practici internaționale, care beneficiază de experiența școlii în învățământul de management avansat, în ultimii 25 de ani. -
Masterat
Normă întreagă
3 semestre
Engleză, Portugheză
Sept 2022
25 Aug 2022
Campus
 
Catolica Porto Business School
Porto, Portugalia

Obiectivul principal al masterului în marketing este de a garanta legătura dintre teoriile și modelul predat și realitatea problemelor din activitățile de marketing de astăzi. ... +

Obiectivul principal al masterului în marketing este de a garanta legătura dintre teoriile și modelul predat și realitatea problemelor din activitățile de marketing de astăzi. Astfel, tindem să folosim abordarea de predare empirică cât mai mult posibil, împreună cu studii de caz. Am dezvoltat o abordare pragmatică, care îi motivează pe studenți să producă cercetări utile. -
Masterat
Normă întreagă
3 semestre
Engleză
Sept 2022
25 Aug 2022
Campus
 
Universidade Europeia
Lisabona, Portugalia

Acest Master in Management își propune să instruiască profesioniști mai compleți, care lucrează eficient în diferitele domenii funcționale ale companiei.

Acest Master in Management își propune să instruiască profesioniști mai compleți, care lucrează eficient în diferitele domenii funcționale ale companiei. -
Masterat
Normă întreagă
2 ani
Portuguese (Portugal)
Campus