close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Pedagogie 2021 în Statele Unite ale Lisabona în Portugalia

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.Unii elevi pot alege să se educe singuri, deși majoritatea studiilor se desfășoară sub îndrumarea unui… Citeste mai mult

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

Unii elevi pot alege să se educe singuri, deși majoritatea studiilor se desfășoară sub îndrumarea unui profesor sau instructor. Învățământul superior este adesea supravegheat de un profesor. Educația poate avea loc într-o varietate de setări, fie formale sau informale.  

Portugalia este una dintre cele mai calde tari europene. Programele universitare sunt foarte accesibile. De fapt, Portugalia are unul dintre cele mai mici costuri de trai pentru studenți. Bucurați-vă de cele mai mari plaje din Algarve sau vechile aripi de istorie în capitala de la Lisabona.

Lisabona este capitala Portugaliei 's și are o populație de mai mult de 500.000 de persoane în cadrul administrației sale. Cu Uniunea Europeană, la Lisabona, vine 11 în termeni de populație și printre cele mai vechi orașe de pe pământ. Există 3 universități de top din Lisabona, în special, Universitatea din Lisabona, Universitatea Tehnică din Lisabona și Noua Universitatea din Lisabona.

Solicită Informații Masterate în Pedagogie în Statele Unite ale Lisabona în Portugalia 2021

Citește mai puţin
format_list_bulleted Filtre
Institute of Educational Sciences (Instituto Superior de Ciências Educativas ISCE)
9, Portugalia

Dezvoltarea într-un cadru conceptual bine structurat pentru contextul specific al performanței; Aprofundarea abilităților de analiză și reflecție critică pentru a îmbunătăți p ... +

Dezvoltarea într-un cadru conceptual bine structurat pentru contextul specific al performanței; Aprofundarea abilităților de analiză și reflecție critică pentru a îmbunătăți practica socio-educativă; Contribuie la construirea cunoștințelor științifice în domeniul specific de formare; Dezvoltarea abilităților de conducere și soluționarea conflictelor; Adoptați strategii de intervenție pentru a combate problemele generate de dezechilibrele sociale; Dezvoltarea capacităților de proiectare, gestionare și evaluare a instituțiilor și programelor -
Masterat
Portuguese (Portugal)
Oct 2021
Campus
 
Institute of Education and Science (Instituto Superior de Educação e Ciências)
Lisabona, Portugalia

Prin această pregătire se dorește ca viitorul Master în Educație Preșcolară să dezvolte, nu numai un set de abilități specifice care îi permit să intervină direct cu copiii în ... +

Prin această pregătire se dorește ca viitorul Master în Educație Preșcolară să dezvolte, nu numai un set de abilități specifice care îi permit să intervină direct cu copiii în funcțiile de planificare, planificare, implementare și evaluare a procesului de predare-învățare, precum și competențe mai largi care sporesc participarea activă în viața instituțională, de exemplu, în managementul școlii și în relația cu diferiții actori socio-educaționali. Obiectivele acestui ciclu de studii sunt: dezvoltarea abilităților fundamentale de intervenție în contexte educaționale în ceea ce privește educația preșcolară; să dezvolte abilități orientate către analiza unor situații educaționale complexe și să cerceteze în educație; promovează construirea acestor competențe fundamentale într-o articulație puternică între teorie și practică, dintr-o perspectivă profesională; promovarea dezvoltării mijloacelor de reflecție, responsabilitate, specializare (expertiză) și etică profesională în cadrul practicii didactice; să dezvolte abilități în contextul participării active în instituțiile școlare, și anume în ceea ce privește managementul școlii. Au fost stabilite, de asemenea, mai multe obiective de învățare (cunoștințe, abilități și competențe) care să fie dezvoltate de studenți în acest curs -
MA
Portuguese (Portugal)
Oct 2021
Campus
 
Institute of Paços de Brandão (Instituto Superior de Paços de Brandão)
Lisabona, Portugalia

Obiectivele de învățare ale masterului în administrare și management al educației sunt: Calificarea pentru exercitarea administrației și managementului în educație în ceea ce ... +

Obiectivele de învățare ale masterului în administrare și management al educației sunt: Calificarea pentru exercitarea administrației și managementului în educație în ceea ce privește funcțiile de direcție și management pedagogic, administrativ și financiar al unităților de învățământ și predare. Înțelegeți dinamica organizațională a școlilor dintr-o perspectivă științifică și în conformitate cu principalele modele și teorii de analiză a organizației școlare. Aplică metodologii de cercetare științifică în vederea studierii proceselor și practicilor de organizare, conducere și management administrativ și pedagogic al unităților de învățământ și predare. Dezvoltarea capacităților de inovare și intervenție educațională în contextul educațional și școlar, ținând seama de contribuțiile cercetării în educație. Dezvoltarea abilităților care permit învățarea pe tot parcursul vieții, într-un mod fundamental auto-orientat sau autonom, conform unei perspective de dezvoltare profesională. -
Masterat
Portuguese (Portugal)
Oct 2021
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Institute of Educational Sciences (Instituto Superior de Ciências Educativas ISCE)
9, Portugalia

IEșIRI PROFESIONALE Pepiniere; Grădiniţă; Contextele educaționale informale de animație pentru copii și comunitate: animație de biblioteci, săli de joacă, activități de agreme ... +

IEșIRI PROFESIONALE Pepiniere; Grădiniţă; Contextele educaționale informale de animație pentru copii și comunitate: animație de biblioteci, săli de joacă, activități de agrement, spitale, companii care organizează activități ludice și / sau didactice; Administrarea de creșe și grădinițe. Acest al doilea ciclu de studii își propune să furnizeze dobândirea abilităților profesionale indicate ca fundamentale în profilul de performanță profesională specific al educatorului pentru copii, pentru a-i permite să proiecteze și să dezvolte programa prin planificarea, organizarea și evaluarea educație pentru mediu, precum și activități și proiecte curriculare, în vederea construirii unei învățări semnificative; mobilizarea cunoștințelor și abilităților necesare dezvoltării unui curriculum integrat. -
Masterat
Portuguese (Portugal)
Oct 2021
Campus
 

Sfat! Dacă reprezentați o școală și doriți să adăugați programele dumneavoastră la listările noastre, contactează-ne aici