Filter
Masterate
Spania Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Vezi Programe de Master în Modă în Spania 2019

Studiile de master la nivel implica studiu de specialitate într-un domeniu de cercetare sau o zonă de practică profesională. Câștigul salarial o diplomă de master demonstrează un nivel ridicat de cunoaștere a subiectului. Câștigul salarial o diplomă de master poate dura de la un an la trei sau patru ani. Înainte de a putea absolvi, de obicei, trebuie să scrie și să apere o teză, un document lung, care este punctul culminant al dumneavoastră de cercetare specializate.

Studiile de modă sunt excelente pentru cei care au un ochi bun pentru design și o pasiune pentru stil. La un program de modă studenții învață despre aspectele legate de modă și design și explorează materii precum teorii, artă, tendințe și istorie.

Spania, oficial Regatul Spaniei, este un stat suveran și un stat membru al Uniunii Europene. Acesta este situat în Peninsula Iberică, în sud-vestul Europei. Universități spaniole reglementa accesul la propriile diplome și le fixează taxele academice. Ele pot oferi, de asemenea, de grade postuniversitare neoficiale. Orașul Madrid capitala are probabil cel mai mare număr de baruri pe cap de locuitor din orice oraș european și o viață de noapte foarte activa.

Programe de Masterat Cei Mai Buni în Modă în Spania 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

28 Results in Modă, Spania

Universidad Francisco De Vitoria

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y l ... [+]

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y la sociología. Trabajarás las principales actuaciones que pueden llevarse a cabo en el áreas de marketing y publicidad y relaciones públicas: la planificación estratégica, el plan de medios, la investigación de mercados, la organización de eventos, el trato con agencias y las nuevas herramientas de comunicación y venta, con especial hincapié en redes sociales.

Introducción

El fenómeno de la moda reclama profesionales de comunicación que sepan transmitir adecuadamente la dimensión de dicho fenómeno, con una información exenta de frivolidad y con la preparación y seriedad para adentrarse en las áreas de la comunicación que lo componen.... [-]

Spania Madrid
November 2019
La zi
Part time
8 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
COCO - Escuela Europea para la Comunicación y Las Artes Visuales

Master încălțăminte de design grad propriu de UCAM au o practică puternică. Ideea este de a aduce elevii în cizmarul mondială de lucru și accesorii. Pentru a face acest l ... [+]

Master încălțăminte de design grad propriu de UCAM au o practică puternică. Ideea este de a aduce elevii în cizmarul mondială de lucru și accesorii. Pentru a face acest lucru în profesorii Coco School au place de Loli Ei bine, Virtuțile Cugat și Patricia Rosales, printre altele.

Dinamica claselor și comunicare continuă cu profesorii permite studenților să asimileze treptat întreaga agendă. În plus, exerciții continue a gestiona pentru a dota studenții cu încrederea necesară pentru exercitarea profesiei lor viitoare.

Cu toate acestea elevul este dobândirea competențelor necesare pentru a terminat o dată Master, du-te în oricare dintre numeroasele ramuri de proiectare de pantofi si accesorii.... [-]

Spania Alicante
Idep Barcelona

Îmbrăcămintea este mult mai mult decât de moda, ea este expresia imaginii pe care doriți să ofere pentru a arăta un mod de a fi, de a trăi și referitoare fie la un brand ... [+]

Îmbrăcămintea este mult mai mult decât de moda, ea este expresia imaginii pe care doriți să ofere pentru a arăta un mod de a fi, de a trăi și referitoare fie la un brand de moda care vrea să se identifice cu publicul său, de a comunica valorile într-un spot publicitar sau de a reprezenta caracterul și ori de un personaj fictiv într-un film sau o piesă de teatru.

Dar imaginea nu depinde doar de designeri, este, de asemenea responsabilitatea de stilisti, designeri de costume și directori de arta specializata in proiectarea de îmbrăcăminte printr-un mesaj pentru a genera un impact vizual sau spune o poveste.

Deși în mod tradițional stilist de moda pentru editoriale de moda si Catwalk a fost limitat, contribuția sa extins acum la alte comunicări legate de publicitate mai, promovarea, vânzarea și retenție a imaginii, care acoperă direcție artă și tehnici cum ar fi vitrine și prezentarea produselor la punctul de vânzare, târguri și showroom-uri. Pe de altă parte, în calitate de costumele de ficțiune sau costum, este nevoie de un profesionist care cunoaște atât captura psihologia unui personaj ca evoluția dramatică de la un script, vă traduce cerințele de conducere într-un design atractiv și atrăgătoare pentru vizualizator, și știi de testare costume pentru actori și dansatori cu o fizionomie și nevoile specifice.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Pentru designer profesionist pentru a ști ce să creeze pentru fiecare tip de consumatori, sau mărci, pentru a cunoaște specialitățile și tehnicile de adecvate model pentr ... [+]

Pentru designer profesionist pentru a ști ce să creeze pentru fiecare tip de consumatori, sau mărci, pentru a cunoaște specialitățile și tehnicile de adecvate model pentru fiecare tip de îmbrăcăminte specifice, nu este intuiția creatoare pură, dar rezultatul uni creativității și formarea versatilitate tehnică și o cunoaștere aprofundată a mediului.

Profundă cunoaștere a diferitelor discipline și piețe în industria modei larg, împreună cu un nivel ridicat de sponsorizare, care permite spori propunerile de design dezvoltat punct de vedere tehnic piesele lor de a păstra orice urmă de dezvoltare creatoare a colecțiilor, este bază pentru profesional și absolut esențiale pentru instruirea corespunzătoare în moda.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Moda si fotografia sunt fenomene sociale care se manifestă prin imaginea. Prin urmare, puține discipline au atât de multe influențe creative și cu multă greutate în socie ... [+]

Moda si fotografia sunt fenomene sociale care se manifestă prin imaginea. Prin urmare, puține discipline au atât de multe influențe creative și cu multă greutate în societate, film, arta, muzica si cultura in general, ca fotografie de moda, in timp ce se bazează pe toate.

Fotografi de moda de lucru pentru reviste, branduri, magazine online, cataloage si campanii de publicitate in desfasurare, unde, de la munca lor, ei trebuie să conceptualizeze și fotografia produsului sau tendințele într-un mod unic de a atrage și seduce consumatorul. Prin urmare, un fotograf de moda profesionist îmbogăți munca lor, dacă, în plus față de teorie și tehnici de mare pentru a putea face o fotografie bună set sau în afara cu un model capacitate are cunoștințe specifice de alte genuri fotografice de bază, cum ar fi fotografia de portret sau drepturi de autor, cu standardele profesionale ale editare. Ca urmare unele fotografi de moda deveni martori active la lumea modei, adăugând la capacitatea lor profesională de a participa în direcția de creație oferind un discurs care merge dincolo de universul estetic.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Bau Design College of Barcelona

Spatii comerciale sunt în prezent scena de o activitate socială pe care o parte considerabilă a economiei se bazează: societatea de consum. Produsele pe care le consumăm ... [+]

Master în Design de spatii comerciale si Merchandising Visual

O Master în proiectarea de spatii comerciale si Merchandising Visual (60 ECTS) se obține prin completarea două grade postuniversitare, pentru 30 ECTS fiecare. Aceste grade postuniversitare pot fi completate în același an universitar, sau în ani diferiți. Toate cursurile postuniversitare care fac parte din o diplomă de master pot fi luate independent.

PREZENTARE

Spatii comerciale sunt în prezent scena de o activitate socială pe care o parte considerabilă a economiei se bazează: societatea de consum. Produsele pe care le consumăm călători un drum lung înainte de a ajunge pe mâinile noastre. Producători, distribuitori, oameni de afaceri, de marketing, proceduri etc., sunt implicate în acest proces. Cu toate acestea, spațiul în care produsele de consum sunt aduse împreună este, de asemenea, un domeniu important pentru imaginea companiei, iar responsabilitatea pentru această cade pe designer de interior care proiectează această setare.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Publicitatea si moda nu sunt doar afaceri, dar sunt fenomene sociale care se manifestă prin imagine, astfel încât relevanța fotograf în aceste domenii este esențială și c ... [+]

Publicitatea si moda nu sunt doar afaceri, dar sunt fenomene sociale care se manifestă prin imagine, astfel încât relevanța fotograf în aceste domenii este esențială și câteva discipline fotografice au atât de multă influență și greutate creative în film, artă și cultură, în general, ca fotografia de publicitate sau pe moda, in timp ce le hrăni.

Dar branduri de publicitate și de moda nu fac produse, dar sunt suma de un set de idei și valori, precum și funcția principală a fotografului ar trebui să fie de a crea lumi prin imagini pentru a transmite aceste idei sau iluzii de servicii Marci. Dincolo de perfecțiunea necesară pentru a fotografia un model, un produs sau un caracter de o campanie de publicitate, o tehnică revistă de modă sau editoriale, un fotograf de succes în domeniul publicității și moda depinde de capacitatea sa de a crea un univers care este capabil să transmită iluzia un mod unic de a atrage și seduce consumatorul.... [-]

Spania Barcelona
September 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Moda este un fenomen social care se manifestă prin imaginea. Dar imaginea pe care identifică un brand sau de moda revista depinde nu numai de designeri, este, de asemenea ... [+]

Moda este un fenomen social care se manifestă prin imaginea. Dar imaginea pe care identifică un brand sau de moda revista depinde nu numai de designeri, este, de asemenea responsabilitatea de stilisti, directori de artă și directori de proiect de comunicare de specialitate un mesaj pentru a genera un impact vizual.

Designerul concepe esențial estetic pentru a transmite imaginea unui brand, încercând să se conecteze nevoilor sale cu cerințele diferitele mijloace aflate la dispoziția sa: editorialelor de moda pentru revistele, showroom-uri, pasarele, lookbooks, POS, publicitate ... Această activitate converge cu competențele director de comunicare, o cifră strategic în sectorul trebuie să fie capabil să identifice tendințele pieței și de a dezvolta o minte critică a pune în aplicare într-un plan adecvat de comunicare de brand, care poate varia de la bine-definit marca esență pentru o campanie de publicitate, într-o relație corectă cu mass-media, pentru a organiza un eveniment cu celebrități și de protocol. Misiunea sa este de a cunoaște piața în ansamblu pentru a se conecta în mod eficient de moda si de consum, și traduce ceea ce este trend într-o propunere vizual atractiv.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Schimbările sociale sunt reflectate în evoluția modei, înțeleasă ca o limbă prin care sunt transmise unui set de valori si accident vascular cerebral de identitate. ... [+]

Schimbările sociale sunt reflectate în evoluția modei, înțeleasă ca o limbă prin care sunt transmise unui set de valori si accident vascular cerebral de identitate. Definiția corectă a acțiunii de marketing, de la conceptul de marca de personalitate, de consum și de piață nișe care își propune să ajungă la colectarea parametrilor ar trebui să țină seama de proiectant sau de tipul de puncte vânzare, precum și gestionarea corespunzătoare și comunicarea acestor aspecte (de la o imagine de marcă bine definit, o bună gestionare a de publicitate sau showroom și o relație corectă cu mass-media, pentru a organiza un eveniment cu celebrități), este esențial într-o piață globală și competitive.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Apar din ce în ce unul mai creativ care vrea să realizeze un proiect personal, am franat cunoștințele sale slabă a pieței. Un antreprenor trebuie să fie versatil, precum ... [+]

Apar din ce în ce unul mai creativ care vrea să realizeze un proiect personal, am franat cunoștințele sale slabă a pieței. Un antreprenor trebuie să fie versatil, precum și posibilitatea de a crea o colecție de oricare dintre diferite discipline din industria modei mai larg, și anume pentru a dezvolta abordarea strategică a unui brand și de a defini planul de acțiune pentru design si marketing sunt consistent.

Acesta este de a proiecta, planifica și dezvolta diferitele elemente care alcătuiesc zi cu zi într-un brand de moda, luând în considerare criteriile de creație, dar și de nevoile lor, conceptele tehnice adaptate la producția, planurile sale de distribuție și concepțiile estetice care urmează să fie determinată de linia vizuală a brandului.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

La cercetarea și la tehnicile de la diferențele de la modă. ... [+]

IDIOMA DEL CURSO: ESPAÑOL

El exponencial crecimiento del mundo de la moda oblige un diseñadores y marcas un enfrentarse un nuevos retos como materiales innovadores, nuevos processos y formas de distribución, etc. aportando valoros diferencial y cubriendo las necessidades de los futuros de los usuarios.

La tecnología nova de recrutare a atributos que pueden añadir gran valor de produs și marcă la diferencia: materiales que cambian de culoare en función de la temperatura, prendas con wearables incorporados o elaboradas con tejidos tecnológicos que repelen las manchas ...

Este Curso de Postgrado en Tecnología e Innovación Textil te proporționează într-un mod mai amplu cu aplicații în materie de tehnologie, materiale și procedee de fabricare a materialelor.... [-]

Spania Madrid
March 2019
La zi
4 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​ca ... [+]

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​cataloage? Toate aceste întrebări sunt latente și prezente în realitatea actuală. Schimbările sociale, noile tehnologii, rețelele sociale, evoluția consumatorilor și democratizarea modei au determinat brandurile să pună la îndoială o regândire a strategiilor lor.

Pentru multe branduri, această "nouă eră digitală" a fost o oportunitate de a se face cunoscute, de a se poziționa sau chiar de a se reinventa. Identitatea unei mărci este un factor primar în definirea unei strategii globale și coerente, nu numai în proiectarea colecției, ci și în modelul de afaceri, tipul de produse, publicul țintă etc.... [-]

Spania Madrid
February 2019
La zi
10 
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Combinați-vă cele două pasiuni și deveniți profesioniști în industria modei dezvoltând strategii de comunicare pentru mărcile de modă într-un mod creativ și inovator. ... [+]

LIMBA DE CURS: spaniolă

Maestrul de Comunicare și Modă pregătește oameni capabili să gestioneze comunicarea în sectorul modei, să înțeleagă natura transcendentală a funcției sale de a crea o imagine de marcă coerentă, să utilizeze cu pricepere instrumentele și să dezvolte strategiile necesare pentru a comunica în termeni dinamici, creative și inovatoare care definesc însăși natura modei.

Comunicarea cuprinde toate acele acțiuni menite să publice, să stabilească și să poziționeze imaginea mărcii în situația actuală complicată și să impună necesitatea unor profesioniști cu înaltă calificare care să elaboreze strategii specifice adaptate noilor tendințe care erupe în fiecare an.... [-]

Spania Madrid
October 2019
La zi
9 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Maestrul de Comunicare în domeniul modă pregătește oameni capabili să gestioneze comunicarea în industria modei, să înțeleagă importanța funcției sale de a crea o imagine ... [+]

ACEST PROGRAM ESTE ÎNCEPUT ÎN SPANIOLA

Maestrul de Comunicare în domeniul modă pregătește oameni capabili să gestioneze comunicarea în industria modei, să înțeleagă importanța funcției sale de a crea o imagine a brandului consecvent, de a folosi cu îndemânare instrumentele și de a dezvolta strategiile necesare pentru a comunica în mod dinamic, creativ și termeni inovatori care definesc natura moda.

Comunicarea cuprinde toate acțiunile care vizează publicarea, stabilirea și poziționarea imaginii mărcii în situația actuală complexă și necesită a se baza pe profesioniști cu înaltă calificare care elaborează strategii specifice adaptate noilor tendințe care intră pe piață în fiecare an.... [-]

Spania Madrid
October 2019
La zi
9 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Maestru de comunicare și de moda trenuri oameni capabili să gestioneze comunicarea în industria modei, pentru a înțelege importanța funcției sale de a crea o imagine de m ... [+]

Acest program este predat în SPANIOL

O Maestru de Comunicare și moda trenuri oameni capabili să gestioneze comunicarea în industria modei, pentru a înțelege importanța funcției sale de a crea o imagine de marcă consistentă, pentru a folosi cu pricepere instrumentele și să dezvolte strategiile necesare pentru a comunica în termeni dinamici, creative și inovatoare care definesc natura modei.

Comunicare cuprinde toate acele acțiuni care vizează publicarea, stabilirea și poziționarea imaginii de marcă în complex situația actuală și face necesară să se bazeze pe profesioniști cu înaltă calificare care proiectează strategii specifice adaptate la noile tendințe care pătrundă pe piața în fiecare an.... [-]

Spania Madrid