$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Marketing 2022 în Statele Unite ale Providencia în Chile

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.  Studiile de marketing îi ajută pe studenți să devină profesioniști în industrie și îi învață cum să ajute afa… Citeste mai mult

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.  

Studiile de marketing îi ajută pe studenți să devină profesioniști în industrie și îi învață cum să ajute afacerile să își promoveze și să își vândă cu succes produsele prin utilizarea strategiilor de marketing, analiza tendințelor, cercetare și stabilirea prețurilor.

Chile este o a crescut atât ca un studiu in strainatate si destinatie de vacanta. Chile a devenit o destinatie importanta pentru studenți din întreaga lume care doresc să-și continue și continue educația lor.

Solicită Informații Masterate în Marketing în Statele Unite ale Providencia în Chile 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Chile
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
IEDE Business School of Universidad Andres Bello
Providencia, Chile

Facultatea de Economie și Afaceri a Universității Andrés Bello și UEM, prin Școala de Afaceri IEDE Business School, desfășoară un program de masterat în management comercial ș ... +

Facultatea de Economie și Afaceri a Universității Andrés Bello și UEM, prin Școala de Afaceri IEDE Business School, desfășoară un program de masterat în management comercial și marketing strategic, pentru a contribui la dezvoltarea societății prin instruirea profesioniști de excelență, să lucreze în diferite organizații, private și guvernamentale, naționale și internaționale. -
Masterat
Spanish (Chile)
Feb 2022
Campus
 
Finis Terrae University
Providencia, Chile

Care este principala provocare pentru mărci în perioade de criză? Care sunt cele mai eficiente metode de conectare, atragere și păstrare a clienților? Criza a schimbat modul î ... +

Care este principala provocare pentru mărci în perioade de criză? Care sunt cele mai eficiente metode de conectare, atragere și păstrare a clienților? Criza a schimbat modul în care ne relaționăm și modul în care învățăm. Transformarea digitală nu afectează doar companiile, dar accelerează și nevoia de a dobândi noi abilități, cum ar fi ascultarea socială, pentru a putea descoperi perspective prin conversații digitale, care permit generarea de noi oportunități de afaceri. -
Masterat
Spanish (Chile)
Feb 2022
Campus