Program de Master în Marketing De învăţare la distanţă în Chile

Vezi Programe de Masterat în Marketing De învăţare la distanţă în Chile 2018

Marketing

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

Marketing este unitatea din spatele succesului și creșterea de multe companii. Făcând o postgraduatedegree în marketing va atinge pe o gamă largă de discipline, prin urmare, depinde pe de altă parte cursul de studiu necesar pentru o pentru a determina gradul de Marketing dreptul în marketing de a lua.

Confruntarea cu universități publice este departe de a fi o opțiune optimă. Școlile private oferă asistență mult mai bine în experiența de învățare la distanță. Mai multe universitate on-line atrage profesori și studenți de la distanțe mari din întreaga lume. Acest lucru crește foarte mult diversitatea într-o sală de clasă de învățare la distanță și produce conversație provocator printre cei din comunitățile extrem de divergente, regiuni și culturi îndepărtate.

Chile, oficial Republica Chile, este o țară din America de Sud ocupă o fâșie lungă, îngustă de pământ între munții Anzi la est și Oceanul Pacific la vest.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Marketing De învăţare la distanţă în Chile 2018

Citește Mai Mult

Diplomă De Master în Managementul Afacerilor și Marketingul

IEDE Business School Chile
Campus sau Online Cu normă întreagă 18 luni February 2018 Chile Providencia

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea. [+]

PREZENTARE

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea.

OBIECTIVE

Rolul de director de marketing comercial și a luat un rol de lider în afaceri modern. Deoarece piețele sunt tot mai competitivă, complexă și în schimbare, aceasta necesită o pregătire profesională și îmbunătățiri continue în domenii precum planificarea strategică, marketing strategic, comportamentul consumatorului, și management strategic de vanzari, printre altele.... [-]