Diplomă de Masterat în Marketing De învăţare la distanţă în Bulgaria

Vezi Programe de Masterat în Marketing De învăţare la distanţă în Bulgaria 2019

Marketing

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Marketing-ul reprezintă promovarea produselor și serviciilor și este esențial pentru orice afacere care dorește să aibă parte de succes. Un program de marketing îi poate învăța pe studenți despre tendințele pieței, analiză, strategii și cercetare.

Învățământul la distanță este o metodă de a oferi educație pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus. Diferite studii au arătat că programele de învățământ la distanță poate fi la fel de eficient și eficace ca programele de clasă convenționale, uneori, chiar mai bine!

Bulgaria, oficial Republica Bulgaria, este o țară situată în sud-estul Europei. Se învecinează cu România la nord, Serbia și Macedonia la vest, Grecia și Turcia la sud și de la Marea Neagră la est.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Marketing De învăţare la distanţă în Bulgaria 2019

Citește Mai Mult

Master în Managementul Afacerilor și Marketing.

VUZF University
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă October 2019 Bulgaria Sofia

Educația în programul "Management financiar și marketing" este o combinație de discipline, potrivită pentru cei care doresc să aibă o viziune mai largă asupra dependenței și puterii relației dintre procesele de creație, comunicare și furnizarea de valoare, care este de fapt marketingul și rezultatele financiare ale organizațiilor. [+]

Despre program

Educația în programul "Management financiar și marketing" este o combinație de discipline, potrivită pentru cei care doresc să aibă o viziune mai largă asupra dependenței și puterii relației dintre procesele de creație, comunicare și furnizarea de valoare, care este de fapt marketingul și rezultatele financiare ale organizațiilor.

Competente cheie

Absolvenții vor:

să fie pregătit să facă o legătură între eforturile de marketing și rezultatele financiare;să aibă competențe pentru a crea și gestiona cu succes bugetele;să fie conștienți de delicatețea etichetei de afaceri și de importanța abilităților de prezentare pentru afacerea de succes;să fie capabili să pregătească strategii financiare care exprimă planurile de marketing.Realizare... [-]