Diplomă de Masterat în Marketing De învăţare la distanţă în Bulgaria

Vezi Programe de Masterat în Marketing De învăţare la distanţă în Bulgaria 2018

Marketing

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Studiile de marketing îi ajută pe studenți să devină profesioniști în industrie și îi învață cum să ajute afacerile să își promoveze și să își vândă cu succes produsele prin utilizarea strategiilor de marketing, analiza tendințelor, cercetare și stabilirea prețurilor.

Învățământul la distanță este o metodă de a oferi educație pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus. Diferite studii au arătat că programele de învățământ la distanță poate fi la fel de eficient și eficace ca programele de clasă convenționale, uneori, chiar mai bine!

Bulgaria, oficial Republica Bulgaria, este o țară situată în sud-estul Europei. Se învecinează cu România la nord, Serbia și Macedonia la vest, Grecia și Turcia la sud și de la Marea Neagră la est.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Marketing De învăţare la distanţă în Bulgaria 2018

Citește Mai Mult

Master în Managementul Financiar și Marketing

VUZF University
Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă October 2018 Bulgaria Sofia

Educația în programul "Management financiar și marketing" este o combinație de discipline, potrivită pentru cei care doresc să aibă o viziune mai largă asupra dependenței și puterii relației dintre procesele de creație, comunicare și furnizarea de valoare, care este de fapt marketingul și rezultatele financiare ale organizațiilor. [+]

Despre program

Educația în programul "Management financiar și marketing" este o combinație de discipline, potrivită pentru cei care doresc să aibă o viziune mai largă asupra dependenței și puterii relației dintre procesele de creație, comunicare și furnizarea de valoare, care este de fapt marketingul și rezultatele financiare ale organizațiilor.

Competențe cheie

Absolvenții vor:

să fie pregătit să facă o legătură între eforturile de marketing și rezultatele financiare; să aibă competențe pentru a crea și gestiona cu succes bugetele; să fie conștienți de delicatețea etichetei de afaceri și de importanța aptitudinilor de prezentare pentru afacerea de succes; să fie capabili să pregătească strategii financiare care exprimă planurile de marketing. Realizare ... [-]