Masterat în Marketing în Statele Unite ale Newcastle în Australia

Vezi Programe de Master în Marketing 2018 în Statele Unite ale Newcastle în Australia

Marketing

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.

Marketing-ul reprezintă promovarea produselor și serviciilor și este esențial pentru orice afacere care dorește să aibă parte de succes. Un program de marketing îi poate învăța pe studenți despre tendințele pieței, analiză, strategii și cercetare.

Australia este o țară insulă și continent din emisfera sudică, în SW Pacific, un stat membru al Commonwealth-ului.

Furnizorul de bază a orașului de învățământ superior este Universitatea din Newcastle. Există alte campusuri de universități importante situate în Newcastle, care oferă diverse postuniversitare și cursuri universitare.

Solicită Informații Masterate în Marketing în Statele Unite ale Newcastle în Australia 2018

Citește Mai Mult

Master Of Business Administration / Maestru De Marketing

University of Newcastle
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 6 semestre January 2019 Australia Newcastle + 1 mai mult

Acest program de gradul combinat - Master of Business Administration / Master of Marketing permite studenților să întreprindă studii în disciplinele de afaceri mai generale ale Master of Business Administration, în timp ce, de asemenea, studierea ... [+]

Maestru De Administrare A Afacerilor / Maestru De Marketing

Acest program de gradul combinat permite studenților să efectueze studii în disciplinele de afaceri mai generale ale Master of Business Administration, în timp ce studiază, de asemenea, cursuri de marketing specifice de Master of Marketing.

Master of Business Administration Programul este conceput pentru a oferi studenților cu o gamă de competențe analitice, strategice și de conducere, care le va pregăti pentru o carieră din ce în ce mai competitivă în managementul afacerilor în sectorul corporativ și public. Programul oferă o bază în domenii fundamentale de afaceri, cum ar fi contabilitate, finanțe, comportament organizațional, economie, marketing și management. Abilitățile analitice și de rezolvare a problemelor sunt evidențiate printr-o înțelegere aplicată a cadrului teoretic în care trebuie să funcționeze managerii de astăzi, precum și dobândirea de abilități practice în lucrul în echipă, scris, prezentare și gestionarea timpului. Capacitatea de a face față schimbărilor organizatorice și tehnologice rapide se dezvoltă printr-o înțelegere a comportamentului organizațional, a sistemelor informatice și a schimbării și dezvoltării organizaționale.... [-]


Maestru De Marketing

University of Newcastle
Online Campus Cu normă întreagă 1 an January 2019 Australia Newcastle + 1 mai mult

Master of program de marketing este cuprinzătoare, contemporan și practic. Acesta va dezvolta experiența dumneavoastră profesionale în procesele și aplicarea marketingului modern. [+]

Master of program de marketing este cuprinzătoare, contemporan și practic. Acesta va dezvolta experiența dumneavoastră profesionale în procesele și aplicarea marketingului modern. Programul vă va oferi cu adâncimea de cunoștințe în domeniu și în același timp a construi abilitățile dumneavoastră în analizarea situațiilor, precum și dezvoltarea și gestionarea strategiei de marketing. Aceste rezultate pe care le va facilita în a face față provocărilor de angajare cu încredere și convingere.

Prin completarea Master of program de marketing, te va diferentia de alte marketing în care veți poseda o gamă largă de abilități de marketing și veți înțelege modul în care aceste abilități inter-relaționare cu alte funcții organizaționale. Aceste descoperiri vă va permite să contribuie în mare măsură la gestionarea ofertele de organizare, valoare percepută client, poziționarea strategică și un avantaj competitiv, în contexte locale și globale. Cunoștințele și aptitudinile relevante stau la baza mai multe roluri de conducere, inclusiv manageri de marketing si directori, analisti de cercetare de marketing, si de produs si brand manageri.... [-]