Programe de Masterat în Marketing

Compară 216 Studii Postuniversitare în Marketing

Marketing
Contactează Direct Școlile - Compară 216 Masterate în Marketing 2017/2018
Citește Mai Mult

Maestru De Marketing Internațional (MIM)

Hult International Business School
Campus Cu normă întreagă 1 an August 2018 Statele Unite ale Americii San Francisco Boston Regatul Unit Londra Emiratele Arabe Unite Dubai China Shanghai New York Cambridge + 9 mai mult

Pe masura ce companiile uita-te pentru a diferenția ofertele lor într-o piață globală, Hult de un an al Master of International Marketing vă echipează cu abilitățile strategice și de marketing necesare pentru executorii iasa in evidenta. [+]

Masterate în Marketing. Fiți echipate cu abilitățile de marketing pe care trebuie să stea într-o piață globală. Pe masura ce companiile uita-te pentru a diferenția ofertele lor într-o piață globală, Hult lui un an Maestru de Marketing Internațional grad vă echipează cu abilitățile strategice și de marketing necesare pentru executorii iasa in evidenta. Locații Lansați Master of Marketing Internațional din Boston sau Londra, apoi alege să exploreze alte două campusuri ca parte unic de rotație Campus Global Hult lui. Master of Marketing Internațional dintr-o ochire Cine este acest program pentru? Candidații care au absolvit recent de la universitate sau colegiu, precum și persoane cu până la trei ani de experiență de lucru care doresc să lanseze o carieră în marketing. Ce veți învăța Stăpânirea mixul de marketing este mai important decât oricând în calitate de consumatori sunt expuse în mod constant la o cantitate tot mai mare de conținut online și offline. Maestru de studenți Internaționale de Marketing vor învăța cum să pârghie de marketing digital, social media, analiza de marketing și strategii de implicare a clientului pentru a sparge prin zgomot și de a face un impact măsurabil asupra obiectivelor de afaceri prin marketing. De ce Hult? De marketing se schimbă rapid și o școală de afaceri trebuie să fie la fel de agile pentru a ține pasul. Hult a fost una dintre primele scoli de afaceri pentru a oferi un Master în Marketing Digital și, deși componentele de bază ale acestui grad au fost încorporat în Master of... [-]

Masterat în Marketing & Vanzari

EAE Business School
Campus Cu normă întreagă October 2017 Spania Barcelona

Globalizarea, noile tehnologii informaționale și noilor canale de distribuție se schimbă punctul de vedere al marketingului.De asemenea, consumatorii au devenit mai mult și mai exigente și au mai mult [+]

Master în Marketing & Vanzari

Globalizarea, noile tehnologii informaționale și noilor canale de distribuție se schimbă punctul de vedere al marketingului. De asemenea, consumatorii au devenit mai mult și mai solicitante și mai multe informații, astfel încât acestea sunt pe deplin conștienți de ceea ce doresc și au nevoie.

Toate companiile au nevoie de profesioniști în domeniu Marketing lor, capabile de a conduce cu succes combinația corectă a celor trei elemente principale oferite de acest Master: de formare solide de marketing și de cunoștințe, abilitățile necesare pentru a ști cum să răspundă actuală a pieței și a mediului și capacitatea de pentru a transforma tehnologiile existente într-un avantaj competitiv. ... [-]


Master în Design De Brand Vizual

Domus Academy
Campus Cu normă întreagă 12 luni January 2018 Italia Milano

În Master in Design de brand video, veți obține aptitudinile necesare pentru a identifica activele de bază ale companiei. Pentru a cultiva o înțelegere profundă a produsului și cel mai bun mod de a comunica valorile sale, atât în ​​fizică și lumile sociale mass-media. Pentru a aduce toate împreună într-un consistent viziune de brand, voce, și mediul. [+]

Masterate în Marketing. Imaginați-vă. Simbolizează. Sintetiza. Conceptul de branding a evoluat mult dincolo de logo-urile companiilor si culori. Astăzi, branding include mai multe discipline, de la design vizual la sound design; de la poveștile spre psihologia consumatorului de marketing. Branding este crearea unui mediu bogat și atractiv care apucă atenția consumatorului și el sau ea aduce în lumea brand-ului de a împărtăși valorile sale și să devină un sponsor informală a brandului. Este o voce, un ton, o viziune integrată format prin sinergia cercetare, proiectare, narațiune, grafică, muzică, și mai mult. În Masterat în design de brand vizual, Veți obține aptitudinile necesare pentru a identifica activele de bază ale companiei. Pentru a cultiva o înțelegere profundă a produsului și cel mai bun mod de a comunica valorile sale, atât în ​​fizică și lumile sociale mass-media. Pentru a aduce toate împreună într-un consistent viziune de brand, voce, și mediul. Public Programul este conceput pentru candidații cu un grad primul nivel în design vizual și grafic, design, comunicare, marketing, sau discipline conexe. Rezultat În timpul acestui program de gradul, studenții vor: Să demonstreze capacitatea de a crea concepte inovatoare vizuale de branding, scenarii, și soluții pentru o varietate de diferite companii, industrii, și organizații. Comunica eficient concepte, metode, și propuneri de design printr-o varietate de tehnici, inclusiv vizual, verbal, și prototipuri. Program Master in Design de brand Visual are scopul de a forma designeri de brand vizuale și brand manageri dinamice, care sunt inovatoare, vizionar, versatil, directă, și eficient. Programul este bazat... [-]

Maestru In Marketing, Marketing Turistic și De Gestionare A Veniturilor

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus Cu jumătate de normă October 2017 Spania Barcelona Madrid

Master în Marketing, Turism Marketing și Managementul veniturilor este singurul master în Spania, care să îndeplinească următoarele două puncte. În prezent, nu există nici o altă școală care pregătește studenții de colegiu cu directori ai sectorului și de a face acest lucru, cu aceleași instrumente folosite de cele mai multe companii. Toate cursurile au o dezvoltare complet practică și profesionalizare centrate pe student [+]

Master în Marketing, Turism de Marketing și Management Venit Sectorul turistic, în general, și la hotel, în special, se confruntă cu o transformare rapidă în domeniul de marketing, distribuție și vânzări. Stăpânirea de noi instrumente online sunt cheia pentru a gestiona hotelurile. Înaltul competitivității acestui mediu necesită cifra directorului de comerț electronic și directorul Managementul veniturilor ca poziții cheie în industria ospitalității curente. Master în Marketing, Turism Marketing și Managementul veniturilor este singurul master în Spania, care să îndeplinească următoarele două puncte. În prezent, nu există nici o altă școală care pregătește studenții de colegiu cu directori ai sectorului și de a face acest lucru, cu aceleași instrumente folosite de cele mai multe companii. Toate cursurile au o dezvoltare complet practică și profesionalizare centrate pe student De ce studiu Maestrul: Toți profesorii sunt directori din industrie știu prima mana realitatea sectorului și clasele sale sunt pe deplin profesionalizare. Gamification: Subiectul Managementul veniturilor este predat printr-un sistem de joc de simulare de afaceri. Pentru ca studentul să practice desfășurarea activității unui hotel și de lucru cu colegii în situații identice care apar într-un cadru reală. Opționale de certificare Google: Studenții care doresc pot obține certificate în GoogleAds program gratuit și modalitate suplimentară. în deplină concordanță cu nevoile actuale ale programului industria hoteliera. complet profesionalizare și viziune practică: Programul are ca scop dobândirea de competențe aplicate eminamente prin intermediul instrumentelor și situațiilor reprezentate de un cadru didactic din acest sector, cu sprijinul cazuri reale aprofundarea. O mulțime de seminarii și prezentări de... [-]

Master Of Arts (MA) în Marketing

Webster Vienna Private University
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 1.5 - 2 anii October 2017 Austria Viena + 1 mai mult

Obiectivul de bază de introducere pe piaţă este de a oferi o oportunitate pentru student, pentru a studia dinamica comportamentului uman care afectează deciziile de marketing ... [+]

Master of Arts (MA) în Marketing

Obiectivul de bază de introducere pe piaţă este de a oferi o oportunitate pentru student, pentru a studia dinamica comportamentului uman care afectează deciziile de marketing. Incluse în această analiză este o examinare a practicilor eficiente de marketing şi proceduri şi tehnicile analitice necesare înainte de a deciziilor de marketing de bază.

Programul de Curriculum

Cele 36 de ore de credit necesare pentru Master of Arts (MA) sau cele 48 de ore de credit necesare pentru Master of Business Administration (MBA ) Trebuie să includă următoarele cursuri pentru un majore / accent în marketing:

MRKT 5000 de punere pe piaţă (Curs Requisite) MRKT 5800 vânzări de administraţie sau MRKT 5890 Marketing Statistica MRKT 5920 Canal de Management Marketing MRKT 5940 promoţionale de administraţie MRKT 5960 Marketing şi Management MRKT 5970 de cercetare de marketing MRKT 5980 internaţionale de marketing 6000 MRKT integrat Studii în marketing, sau MR KT 6250 tezei de doctorat ... [-]

Master In Marketing Research

OBS Business School
Campus Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 12 luni May 2018 Spania Barcelona Madrid + 2 mai mult

Cu un master în Studii de marketing și Analiză OBS Clienții vor învăța să dezvolte și să gestioneze informațiile; de cercetare pentru a înțelege și de a învăța să se întâlnească. Să învețe tehnicile de colectare și analiză a informațiilor de marketing pentru a identifica segmentele de piață. În timpul Master în Marketing Research este, de asemenea, a organizat diverse întâlniri online cu ... [+]

Master in Marketing Research În societatea informațională în care trăim, dezvoltarea și utilizarea corespunzătoare a informațiilor de calitate poate reprezenta un avantaj competitiv cheie față de concurenții noștri. Trebuie să înțelegem modul în care acestea influențează caracteristicile sociale, culturale și psihologice ale consumatorilor noștri în lor de luare a deciziilor și comportamentul de cumpărare. Scopul final al managementului și utilizarea informațiilor ar trebui să fie aliniate cu maxima a întâlni marketing și satisface nevoile și dorințele utilizatorilor și consumatorilor. Acest lucru implică având o cunoaștere aprofundată cu privire la comportamentul lor, motivațiile lor, ce fel de influențe sunt supuse, preferințe și percepții. Cu De masterat în cercetare de marketing si Analiza pentru clienți OBS vor învăța cum să dezvolte și să gestioneze informațiile; de cercetare pentru a înțelege și de a învăța să se întâlnească. Să învețe tehnicile de colectare și analiză a informațiilor de marketing pentru a identifica segmentele de piață. În timpul Master în Marketing Research este, de asemenea, a organizat diverse întâlniri online cu executivi, care vor prezenta experiențele în proiectarea și gestionarea proiectelor de cercetare în marketing și webinare cu furnizorii de scule din industrie. Oportunități de carieră Unele dintre opțiunile de carieră, puteți alege, printre altele, sunt: Director de cercetare Director de introspecții consum manager de proiect, cont executiv analist de piață la firme de cercetare Planificarea cont în agenții de publicitate Planificarea strategică în firme mari Managementul mărcii în marile corporații managementul marketingului în companiile de media si publicitate perspective de consum analist strategiile... [-]

Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Cu normă întreagă 3 - 4 semestre March 2018 Germania Munchen Berlin Regiune + 1 mai mult

Brand Management învață elevii cum să combine de management cu o planificare creativă și le pregătește pentru roluri de conducere și sarcinile în dezvoltarea de brand, comunicare de marketing și funcțiile de proiectare. [+]

Masterate în Marketing. Doriți să înțelegeți valoarea de afaceri reală a brandurilor? Schimbări structurale în populația de astăzi și digitalizarea societății noastre necesită noi abilități de management de brand. branding digital formează o nouă competență de bază pentru agenții și companii. Marci joacă un rol important în afaceri și în societate. Studenți specializați în managementul de brand afla mai multe despre problemele curente de management de brand și de conștientizare câștig corelației brandurilor din cadrul arhitecturi de brand complexe. [-]

Máster en Marketing y Marketing Digital

Galicia Business School
Campus Cu normă întreagă 9 luni October 2017 Spania Vigo

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute. [+]

Actualizado, profesional, novedoso y único

El marketing se ha convertido en el elemento diferencial para el éxito de las empresas. Por muy bien que fabriques o sirvas, el mejor producto o servicio requiere de la adecuada estrategia de marketing para lograr ventajas diferenciales y sostenibles en los mercados.

Desde la convicción de que el mejor marketing pasa por la adecuada preparación de sus profesionales, la Asociación Galega de Marketing y Galicia Business School unen sus fuerzas para desarrollar en Galicia un programa de primer nivel. Nace así nuestro Máster en marketing y Marketing Digital: un programa en el que confluyen los mejores profesionales del marketing de Galicia, junto con un elenco de especialistas de las mejores escuelas de España y la visión internacional fruto de la colaboración de Galicia Business School y el Digital Marketing Institute.... [-]


Master în Internet Marketing și Strategie Digitală

Escuela de Negocios y Dirección
Campus Cu normă întreagă 1 an September 2018 Spania Madrid

Strategia de marketing și Digital Master Internet urmărește să ofere studenților cu cunoștințe și abilități-cheie pentru a dezvolta o cariera de succes în mediul digital. [+]

Masterate în Marketing. MASTERS LA Gestionează MARKETING 2.0 ENTERPRISE Economia digitală este un factor, schimbare constantă și inovare. Medii, continuu noi soluții tehnologice noi, noi modele de afaceri, noi metode de comunicare cu clienții apar. În această situație, definirea strategiilor de marketing și corporative sunt poziționate ca o cheie pentru dezvoltarea afacerilor. Domeniul mass-media de comunicare pe care le oferim tehnologii și a internetului, modul actual de comunicare cu clientul, de vânzare prin intermediul mass-media digitale, ... Ele fac parte din competențe cheie trebuie să stăpânească un profesionist secol XXI. O Masterat Internet Marketing și Strategie digitală încearcă să echipeze studenții cu cunoștințe și abilități-cheie pentru a dezvolta o cariera de succes în mediul digital. Planul de marketing digital, Structura unui plan de marketing digital. Definirea obiectivelor și a publicului țintă. Acțiuni de planificare. KPI definitoriu. Metrici. Analiza profitabilității (ROI). I Publicitate digital: Search Engine Optimization - SEO Funcționare a motoarelor de căutare. Obiectivele site-ului nostru. Planificarea unei campanii SEO. Factori de poziționare SEO Buget. Analiza unei campanii SEO. Digital II Publicitate: Search Engine Marketing - SEM SEM. Search Engine Marketing. Elemente de bază. Google AdWords I. Google AdWords II. Publicitate digitala III Planificarea și achiziționarea de mass-media digitale. de marketing Inbound. Publicitate pe rețelele sociale. De marketing E-mail. Afiliere de Marketing. Afișare și publicitate îmbogățit. publicitate programatic. Retargeting. Mobile marketing. Conținutul de marketing. Gamification și Advergaming Landingpages creare si optimizare. Analiza campaniei și analiza profitabilității. Managementul de client relație de marketing. Experiența pentru clienți. Strategia de management și rețele... [-]

Maestru De Management De Lux, De Inovare și De Branding Din Roma, Italia

Swiss School of Management, Rome Italy
Campus Cu jumătate de normă 1 - 2 anii October 2017 Italia Roma

Acest program de Master unic este unul de acest gen. Aceasta diferă de la alte programe de management de lux, cu o puternică componentă de probleme parctical, îmbrățișând nu doar partea de management, dar, de asemenea, modul inovator de a dezvolta nou concept de branding și crearea de valoare. vizite de companie sunt de asemenea avute în vedere în program. [+]

Maestru de Management de lux, Inovare și Branding

În ciuda crizei economice globale, vânzările de bunuri de lux sunt in crestere la nivel mondial. Mai mult decât un simbol, bunuri de lux indica succes, avantaj, privilegiu, gust și vise. Piața de lux se bazeaza pe manageri să înțeleagă, administrator, și să crească acest sector unic.

Maestrul nostru în Management Lux, Inovare și Branding a fost conceput special pentru studenții care aspiră la o carieră în sectorul de management de lux dinamic piața de astăzi, la nivel mondial.

Înțelegerea dinamicii și particularitățile managementului de lux acordând o atenție deosebită viitorului este punctul central al acestui Master.... [-]


Master Internațional în Managementul Marketingului Multicanal (im4)

MIP Politecnico di Milano School of Management
Campus Cu normă întreagă 12 luni September 2018 Italia Milano

Master International in Management Marketing Multicanal este un program care își propune să ofere o bază solidă pentru a face față provocărilor practicii contemporane de marketing: digital marketing, mobile marketing, marketing non-conventionale, comunicare cu canale multiple, cantitative și (mari) de marketing bazate pe date, potrivirea dintre brand management, creativitate și de marketing de conținut și de analiză a datelor, modelare și responsabilitate. [+]

Masterate în Marketing. O Master în Marketing și Management multicanal este un program care își propune să ofere o bază solidă pentru a face față provocărilor practicii contemporane de marketing: digital marketing, mobile marketing, marketing non-conventionale, comunicare cu canale multiple, cantitative și (mari) de marketing bazate pe date, de potrivire între brand management, creativitate și conținut de marketing și de analiză a datelor, modelare și responsabilitate. Acest master în marketing se potrivește cu un mediu teoretic solid, cu aplicații continue în situații reale de afaceri, datorită și partenerilor de clasă mondială, păstrând o perspectivă internațională, dar introducând, de asemenea, particularitățile și unicitatea Made in Italy. Datorită colaborării unice cu IBM, studenții UM McCann, Nielsen și Rulex vor intra în contact direct cu compania, prin seminarii de afaceri, lecții, ateliere și jocuri de afaceri. OBIECTIVELE CURSULUI Maestrul își propune să dezvolte în candidați: Capacitatea de a proiecta și de a gestiona experiențe valoroase cu clienții (cu o sensibilitate deosebită derivat de relații continue cu companii italiene și multinaționale în fruntea marketing experiential); Capacitatea de a exploata oportunitățile de comunicare, de promovare și de distribuție a permis de TIC și de date de mare; Capacitatea de a dezvolta responsabilitatea de marketing, în scopul de a cuantifica și măsura în mod eficient randamentului investițiilor de marketing; Abilitatea de a combina abilitățile manageriale și creativitatea, interacționarea cu operațiunile, R & D și Finanțe și control pentru a dezvolta inovații durabile și îmbunătățirea continuă a relațiilor cu clienții; Înțelegerea condițiilor piețelor internaționale, provocările și oportunitățile... [-]

Programul De Master In Marketing, Servicii și Managementul Comunicării

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Cu normă întreagă 18 luni September 2018 Elveţia St.Gallen

Programul de Master în Marketing, Servicii si Communication Management (MSC) constă dintr-o combinație unică de discipline manageriale de bază și piețele și modelele de afaceri ale industriilor relevante. Cu acest concept, MSC depășește noțiunile clasice de marketing. [+]

 

Obiective:

Valoarea clienti - obiectivul managementului corporativ durabil

Într-o lume globalizată, valoarea corporativă durabilă poate fi creată doar prin produse convingătoare și servicii pentru clienți, care sunt în centrul atenției. Marketing de-a lungul acestor linii se concentrează pe realizarea celui mai înalt posibil, cu orientare către client produsele și serviciile. Acest punct de vedere integratoare, care transcende clasice de marketing, este ceea ce Programul De Master în Marketing, Servicii si Communication Management (MSC) se angajează: programul combină toate disciplinele de management care rulmenții lor de la clienți și le unește cu piețele și modelele de afaceri ale industrii de actualitate. ... [-]


Masterat în Moda De Strategii De Marketing, De Design De Brand &

INSEEC Paris
Campus Cu normă întreagă September 2018 Franţa Paris

Acest program de trenuri de directori în management și marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională [+]

Masterat în moda strategiile de marketing, Design & Brand

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională. Acesta salută studenți din universități, școli de afaceri sau cursuri artistice. Industria modei este în curs de schimbări rapide și jucătorii emergente noi apar într-un context global viitorilor manageri trebuie să fie instruit în toate tehnicile corespunzătoare și de. Fie conștienți de cerințele consumatorilor. Următoarele sunt tipuri de pozițiile pe care absolvenții noștri vor fi instruiți pentru: manager de produs, manager de proiect, manager de comunicare, cumpărătorul, manager de merchandising, brand manager, manager de showroom, director de colectare ...... [-]


Diplomă De Master în Comunicare și Marketing Politic

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Cu normă întreagă 1 an September 2018 Spania Madrid

Acest program se adresează atât absolvenților recente sau absolvenți în domeniul Științe Politice, Marketing, Jurnalism, Drept sau Relații Internaționale; și profesioniști cu studii superioare și experiență în lumea politică care doresc să își îmbunătățească abilitățile personale. [+]

OBIECTIVE: Studenții care finalizează cu succes acest program: Ei îmbunătăți profilul său propriu profesional în domeniul politicii. Ei vor dobândi strategii și tehnici de comunicare pentru a le aplica candidaților politici. Munca campanii electorale sau consilieri de comunicare guvern Deveniți specialiști în promovarea consultanta in marketing electoral ca o lucrare în slujba clasei politice. Vizează: Acest program se adresează atât absolvenților recente sau absolvenți în domeniul Științe Politice, Marketing, Jurnalism, Drept sau Relații Internaționale; și profesioniști cu studii superioare și experiență în lumea politică care doresc să își îmbunătățească abilitățile personale. METODOLODÍA CESCOMPOL este un centru de colaborare de la Universitatea din Alcala de Henares (UAH), una dintre cele mai vechi din Europa. Conținutul academic al acestui maestru este structurat pentru mai multe probleme generice (cum ar fi comunicarea politică) și module specifice (cum ar fi cererea Guvernului, un partid politic și un candidat). Metodologia se bazează atât pe părți teoretice și practice, pentru a consolida toate cunoștințele dobândite și toate conținuturile sunt adaptate atât Spania, cât și în America Latină. Facultatea este formată din profesioniști activi și experți în modulele lor, cu experiență în politici publice, planurile guvernamentale, strategii de comunicare și campanii. EVALUARE Obținerea titlu final este supus depășirea tuturor modulelor de master și dezvoltarea tezei de master. CALIFICARE PENTRU A OBȚINE MBA de la Universitatea din Alcala de Henares și master de CESCOMPOL AGENDA Politică, Cetățenie și politică Comportament scenarii politice și Sisteme Electorale Principiile de bază ale politicii de comunicare Politice Managementul Comunicării: Relații instituționale și... [-]

Master în Marketing & Web Digitale De Analiză

inesdi - Digital Business School
Campus sau Online Cu normă întreagă Cu jumătate de normă 240 - 1500 ore February 2018 Spania Madrid Barcelona Spania Online + 3 mai mult

Introducem Master in Digital Marketing & Web Analytics. Pe lângă faptul că titlul oficial al Inesdi Digital Business School, veți obține o diplomă universitară de la Universitatea Nebrija. [+]

Masterate în Marketing. Introducem Master in Digital Marketing & Web Analytics. Pe lângă faptul că titlul oficial al Inesdi Digital Business School, veți obține o diplomă universitară de la Universitatea Nebrija. Internet, platforme digitale și tehnologii informaționale transformă mediul nostru. Companiile au nevoie de profile profesionale, în conformitate cu noile tendințe ale pieței, și este motivul pentru care suntem promovarea acestui masterat de master, cu un grad de la Universitatea Nebrija. Cu scopul profesioniști de tren care pot oferi soluții la această transformare digitală în care suntem scufundați ambele companii și societate în general. Acest Master cu o diplomă universitară în Digital Marketing & Web Analytics devine în ceea ce privește formarea specializată în economia digitală aplicate diferitelor zone ale organizațiilor de afaceri. Elevii vor dezvolta cunoștințele și tehnicile cele mai adecvate pentru proiectare, implementare, management, analiză și moderare a unui 360 Planul de marketing digitalde asemenea, inclusiv Planul de strategie măsurarea unui site web. Fața, on - line și învățarea mixtă meditații personalizate în implementarea master proiect final orientare în carieră printr - un "plan de cariera" individualizat Dezvoltarea unui "plan de marketing 360" și un "Plan de Web Analytics" Cu un total de 37 de clase webinar (în modul on - line) programul de master Introductive Modul: Principii și fundamente ale economiei digitale Modulul 1: Digital Planul de Marketing I Modulul 2: Media Marketing Social Modulul 3: Digital Planul de marketing al II - lea Modulul 4: Strategii pentru a captura și de conversie I: Marketing Inbound Modulul... [-]