Filter
Masterate
Spania Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Vezi Diplome de Masterat în Marketing de Modă în Spania 2019

Un masterat vă oferă posibilitatea de a continua, fie înțelegerea dumneavoastră de o anumită întrebare sau decolare într-un mod complet diferit folosind abilitatile pe care le au câștigat de gradul dumneavoastră de licență anterior.

Studenții care doresc să lucreze în industria modei ar putea fi interesați să urmeze un program în marketing de modă. Pe lângă modul în care se vând produsele de modă, curriculum-ul îi învață pe studenți de obicei și diferite metode prin care să promoveze aceste produse.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Studii de Masterat Cei Mai Buni în Marketing de Modă în Spania 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin

8 Results in Marketing de Modă, Spania

Universidad Francisco De Vitoria

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y l ... [+]

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y la sociología. Trabajarás las principales actuaciones que pueden llevarse a cabo en el áreas de marketing y publicidad y relaciones públicas: la planificación estratégica, el plan de medios, la investigación de mercados, la organización de eventos, el trato con agencias y las nuevas herramientas de comunicación y venta, con especial hincapié en redes sociales.

Introducción

El fenómeno de la moda reclama profesionales de comunicación que sepan transmitir adecuadamente la dimensión de dicho fenómeno, con una información exenta de frivolidad y con la preparación y seriedad para adentrarse en las áreas de la comunicación que lo componen.... [-]

Spania Madrid
November 2019
La zi
Part time
8 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Schimbările sociale sunt reflectate în evoluția modei, înțeleasă ca o limbă prin care sunt transmise unui set de valori si accident vascular cerebral de identitate. ... [+]

Schimbările sociale sunt reflectate în evoluția modei, înțeleasă ca o limbă prin care sunt transmise unui set de valori si accident vascular cerebral de identitate. Definiția corectă a acțiunii de marketing, de la conceptul de marca de personalitate, de consum și de piață nișe care își propune să ajungă la colectarea parametrilor ar trebui să țină seama de proiectant sau de tipul de puncte vânzare, precum și gestionarea corespunzătoare și comunicarea acestor aspecte (de la o imagine de marcă bine definit, o bună gestionare a de publicitate sau showroom și o relație corectă cu mass-media, pentru a organiza un eveniment cu celebrități), este esențial într-o piață globală și competitive.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Apar din ce în ce unul mai creativ care vrea să realizeze un proiect personal, am franat cunoștințele sale slabă a pieței. Un antreprenor trebuie să fie versatil, precum ... [+]

Apar din ce în ce unul mai creativ care vrea să realizeze un proiect personal, am franat cunoștințele sale slabă a pieței. Un antreprenor trebuie să fie versatil, precum și posibilitatea de a crea o colecție de oricare dintre diferite discipline din industria modei mai larg, și anume pentru a dezvolta abordarea strategică a unui brand și de a defini planul de acțiune pentru design si marketing sunt consistent.

Acesta este de a proiecta, planifica și dezvolta diferitele elemente care alcătuiesc zi cu zi într-un brand de moda, luând în considerare criteriile de creație, dar și de nevoile lor, conceptele tehnice adaptate la producția, planurile sale de distribuție și concepțiile estetice care urmează să fie determinată de linia vizuală a brandului.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​ca ... [+]

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​cataloage? Toate aceste întrebări sunt latente și prezente în realitatea actuală. Schimbările sociale, noile tehnologii, rețelele sociale, evoluția consumatorilor și democratizarea modei au determinat brandurile să pună la îndoială o regândire a strategiilor lor.

Pentru multe branduri, această "nouă eră digitală" a fost o oportunitate de a se face cunoscute, de a se poziționa sau chiar de a se reinventa. Identitatea unei mărci este un factor primar în definirea unei strategii globale și coerente, nu numai în proiectarea colecției, ci și în modelul de afaceri, tipul de produse, publicul țintă etc.... [-]

Spania Madrid
February 2019
La zi
10 
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Master în Management de moda este conceput pentru cei care doresc de a instrui ca manageri și antreprenori în industria modei. ... [+]

Acest program este predat în SPANIOL

O Masterat în Management de moda Afaceri este conceput pentru cei care doresc de a instrui ca manageri și antreprenori în industria modei.

Moda este creativitatea. Cu toate acestea, pentru ca un produs triumfuri, ajunge la publicul dorit și lucrează comercial, are nevoie de o dezvoltare strategică. Un plan de afaceri ar trebui să acopere toate aspectele necesare pentru a construi o companie în măsură să obțină rezultate și pentru a atinge succesul urmărit.

Procesul de învățare de Master of Fashion Management acoperă toate domeniile de interes ale lumii modei și analizează abilitățile de afaceri pe care elevii trebuie să înceapă activitatea în acest sector. Din acest motiv, ea se bazează pe profesioniști cu înaltă calificare care fac experiența lor la dispoziția studenților.... [-]

Spania Madrid
October 2019
La zi
1 an
Campus
Online
Citiți mai multe în limba engleză
FDModa - LCI Barcelona

Master in Fashion Styling, de publicitate și de radiodifuziune are scopul de a forma profesioniștii în design de moda, cu un accent deosebit pe rolul de director de artă, ... [+]

Limba de predare: spaniolă

Într-o eră în care ideile sunt transmise prin imagini, rolul de stilist a asumat un rol de lider ca un instrument strategic pentru o gestionare optimă a imaginii pe care doriți să transmită. Și imaginea care identifică un brand de moda depinde nu numai de designeri, dar, de asemenea, și din ce în ce, responsabilitatea pentru stilisti si directori de arta.

Stilist este o cheie pentru asigurarea succesului unui produs de pe piață, lansarea de propuneri vizuale actuale și diferite. Stilist ca "interpret de moda" este prezent în dezvoltarea de colecții de modă în parade de așteptare, showroom-uri în organizarea, planificarea de prezentari de moda si evenimente, și, de asemenea, din ce în ce cota comunicare legate de publicitate, promovare sau de vânzare. ... [-]

Spania Barcelona
September 2019
La zi
2 semestre
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
FDModa - LCI Barcelona

Master în Marketing, Comunicare și obiectiv principal eveniment de moda este de a instrui viitori profesioniști care știu cum să identifice, să evalueze și selectați opor ... [+]

Limba de predare: spaniolă

Master în Marketing, Comunicare și obiectiv principal eveniment de moda este de a instrui viitori profesioniști care știu cum să identifice, să evalueze și selectați oportunități de piață, stabilirea strategiilor optime în domeniul comunicării de brand și imagine într-o industrie în care inovația este continuă și foarte competitiv. Profesioniști capabile să poziționeze un produs de pe piață, și să-l știe, fie prin publicitate, prin intermediul presei sau prin organizarea unui eveniment.

Obiectiv:

Pentru a oferi studenților cu cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a pune în aplicare o politică de marketing de succes. Stabili canalul de comunicare cel mai adecvat. Utilizarea diferitelor instrumente de publicitate ca un mijloc de distribuire a unui produs. Învață să planifice, să organizeze și să dezvolte orice caz, în lumea modei. ... [-]

Spania Barcelona
September 2019
La zi
2 semestre
Online
Citiți mai multe în limba engleză
ESIC Business & Marketing School

Master în Marketing Moda si Luxury International (MM ... [+]

Master în Marketing Moda si Luxury International (MM

caracteristiciDedicată tuturor celor care doresc să întreprindă carieră în industria modei și de lux la nivel internațional.De masterat este predat în timpul week-end vineri după-amiază și sâmbătă dimineața din octombrie până în iulie.Include Masterclass predate de către experți din industria modei și de lux.factori diferențialeleTITLU OFICIAL: titlu propriu Rey Juan Carlos University.Angajabilitate: Posibilitatea de stagii în companii.METODOLOGIE: Comandantul include noi subiecte, cum ar fi inovația, marketingul experiential, marketing digital, comportamentul consumatorului, branding, colecții care prezintă la spectacole de moda, moda și de drept, etc., predate de profesori și lectori din școli de afaceri, universități și experți industrie, cu ajutorul metodei de caz. În plus, capacitatea de a motiva inovația, creativitatea, adaptarea la schimbare și gândirea critică.beneficiispecializat în programul de marketing aplicate la moda si industria de lux cu o viziune internațională, care are ca scop de a instrui directori viitoare în abilitățile și instrumente pentru gestionarea de marketing strategic și operațional la nivel internațional.Acordați o atenție deosebită la proiectarea de experiențe de cumpărături și de gândire critică.Combină instrumente inovatoare de predare, tipic unei școli de afaceri este de afaceri ESICMetoda include simulare de caz tehnice și strategice.Cloister selectat dintre profesori și specialiști din industria modei.Acesta include noi subiecte, cum ar fi inovarea, tendințele pieței de cercetare, comportamentul consumatorilor, materiale noi, de marketing experiential, de așteptare de colecții și spectacole internaționale de modă, de lux de e-commerce, și modă și de drept, printre altele.Acesta oferă acces la o rețea profesională de companii de moda.Facilitarea... [-]
Spania Madrid
October 2019
La zi
Part time
9 - 12 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză