Filter
Masterate
Europa Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Vezi Diplome de Master în Marketing de Modă Europa 2019

În scopul de a obține cu succes o calificare de master, veți avea nevoie pentru a obține un număr de credite prin trecerea module individuale. Masters cele mai studiate vor avea o serie de module de bază pe care trebuie să ia și să treacă pentru a obține calificarea. Evaluarea de masterat de cercetare este aproape întotdeauna în întregime de un singur modul de disertație sau a proiectului.

Domeniul marketingului modei se concentrează pe o varietate de subiecte legate de afaceri și couture. În funcție de program, studenții pot învăța despre analiza hainelor, aspectele sociale ale modei, strategii de comerț online, economie și piețele de îmbrăcăminte, analiză statistică și metode de cercetare.

Europa este al șaselea cel mai mare continent și cuprinde 47 de țări și dependențele asortate, insule și teritorii. Acesta este marginita de Marea Mediterana la sud, Asia de est, și Oceanul Atlantic la vest.

Vezi Programe de Masterat în Marketing de Modă Europa 2019

Citeste mai mult Citește mai puţin
Other options within this field of study:

17 Results in Marketing de Modă, Europa

Universidad Francisco De Vitoria

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y l ... [+]

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y la sociología. Trabajarás las principales actuaciones que pueden llevarse a cabo en el áreas de marketing y publicidad y relaciones públicas: la planificación estratégica, el plan de medios, la investigación de mercados, la organización de eventos, el trato con agencias y las nuevas herramientas de comunicación y venta, con especial hincapié en redes sociales.

Introducción

El fenómeno de la moda reclama profesionales de comunicación que sepan transmitir adecuadamente la dimensión de dicho fenómeno, con una información exenta de frivolidad y con la preparación y seriedad para adentrarse en las áreas de la comunicación que lo componen.... [-]

Spania Madrid
November 2019
La zi
Part time
8 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Formasup Campus

Maestru DMOE, maiorul Merchandising: Moda & Design este certificat ca Nivelul I, recunoscută de stat și înregistrate în RNCP sub Institutul C3 autorității sub titlul ... [+]

Maestru DMOE, maiorul Merchandising: Moda & Design este certificat ca Nivelul I, recunoscută de stat și înregistrate în RNCP sub Institutul C3 autorității sub titlul "operațional manager Leader Corporate."

Acesta permite de a dobândi toate managerul operațional fundamentală pentru dezvoltarea și îmbunătățirea performanțelor companiei. Doi ani pentru a profesionaliza liderul de afaceri, să învețe să dezvolte strategii, maestru viitorul companiei prin crearea sau efectiv se pregătească de transport.

Leader director de operațiuni Enterprise asigură dezvoltarea generală a societății și activităților, produselor și serviciilor. Acesta definește direcțiile strategice.... [-]

Franţa Bordeaux
September 2019
Part time
2 anii
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Schimbările sociale sunt reflectate în evoluția modei, înțeleasă ca o limbă prin care sunt transmise unui set de valori si accident vascular cerebral de identitate. ... [+]

Schimbările sociale sunt reflectate în evoluția modei, înțeleasă ca o limbă prin care sunt transmise unui set de valori si accident vascular cerebral de identitate. Definiția corectă a acțiunii de marketing, de la conceptul de marca de personalitate, de consum și de piață nișe care își propune să ajungă la colectarea parametrilor ar trebui să țină seama de proiectant sau de tipul de puncte vânzare, precum și gestionarea corespunzătoare și comunicarea acestor aspecte (de la o imagine de marcă bine definit, o bună gestionare a de publicitate sau showroom și o relație corectă cu mass-media, pentru a organiza un eveniment cu celebrități), este esențial într-o piață globală și competitive.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Idep Barcelona

Apar din ce în ce unul mai creativ care vrea să realizeze un proiect personal, am franat cunoștințele sale slabă a pieței. Un antreprenor trebuie să fie versatil, precum ... [+]

Apar din ce în ce unul mai creativ care vrea să realizeze un proiect personal, am franat cunoștințele sale slabă a pieței. Un antreprenor trebuie să fie versatil, precum și posibilitatea de a crea o colecție de oricare dintre diferite discipline din industria modei mai larg, și anume pentru a dezvolta abordarea strategică a unui brand și de a defini planul de acțiune pentru design si marketing sunt consistent.

Acesta este de a proiecta, planifica și dezvolta diferitele elemente care alcătuiesc zi cu zi într-un brand de moda, luând în considerare criteriile de creație, dar și de nevoile lor, conceptele tehnice adaptate la producția, planurile sale de distribuție și concepțiile estetice care urmează să fie determinată de linia vizuală a brandului.... [-]

Spania Barcelona
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​ca ... [+]

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​cataloage? Toate aceste întrebări sunt latente și prezente în realitatea actuală. Schimbările sociale, noile tehnologii, rețelele sociale, evoluția consumatorilor și democratizarea modei au determinat brandurile să pună la îndoială o regândire a strategiilor lor.

Pentru multe branduri, această "nouă eră digitală" a fost o oportunitate de a se face cunoscute, de a se poziționa sau chiar de a se reinventa. Identitatea unei mărci este un factor primar în definirea unei strategii globale și coerente, nu numai în proiectarea colecției, ci și în modelul de afaceri, tipul de produse, publicul țintă etc.... [-]

Spania Madrid
February 2019
La zi
10 
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Master în Management de moda este conceput pentru cei care doresc de a instrui ca manageri și antreprenori în industria modei. ... [+]

Acest program este predat în SPANIOL

O Masterat în Management de moda Afaceri este conceput pentru cei care doresc de a instrui ca manageri și antreprenori în industria modei.

Moda este creativitatea. Cu toate acestea, pentru ca un produs triumfuri, ajunge la publicul dorit și lucrează comercial, are nevoie de o dezvoltare strategică. Un plan de afaceri ar trebui să acopere toate aspectele necesare pentru a construi o companie în măsură să obțină rezultate și pentru a atinge succesul urmărit.

Procesul de învățare de Master of Fashion Management acoperă toate domeniile de interes ale lumii modei și analizează abilitățile de afaceri pe care elevii trebuie să înceapă activitatea în acest sector. Din acest motiv, ea se bazează pe profesioniști cu înaltă calificare care fac experiența lor la dispoziția studenților.... [-]

Spania Madrid
October 2019
La zi
1 an
Campus
Online
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Rome

Ediția a 17-a - Cursul de masterat în Comunicare și Marketing la Moda pregătește profesioniști care, într-o companie sau într-o agenție, sunt capabili să gestioneze activ ... [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ.

Ediția a 17-a - Cursul de masterat în Comunicare și Marketing la Moda pregătește profesioniști care, într-o companie sau într-o agenție, sunt capabili să gestioneze activitățile de comunicare și marketing, confruntându-se cu provocările schimbărilor continue ale pieței. instrumente și o înaltă versatilitate creativă și organizațională.

"Maestrul Comunicazione e Marketing per la Moda este conceput ca un curs de formare destinat culturii" a ști cum să facă "față de" a lăsa să știe ". Se acordă o atenție deosebită tendințelor actuale: de la digital la realizat -măsură, de la modă rapidă la durabilitate, de la Made in Italy la evoluția marilor grupe internaționale de modă ".... [-]

Italia Rome
FDModa - LCI Barcelona

Master in Fashion Styling, de publicitate și de radiodifuziune are scopul de a forma profesioniștii în design de moda, cu un accent deosebit pe rolul de director de artă, ... [+]

Limba de predare: spaniolă

Într-o eră în care ideile sunt transmise prin imagini, rolul de stilist a asumat un rol de lider ca un instrument strategic pentru o gestionare optimă a imaginii pe care doriți să transmită. Și imaginea care identifică un brand de moda depinde nu numai de designeri, dar, de asemenea, și din ce în ce, responsabilitatea pentru stilisti si directori de arta.

Stilist este o cheie pentru asigurarea succesului unui produs de pe piață, lansarea de propuneri vizuale actuale și diferite. Stilist ca "interpret de moda" este prezent în dezvoltarea de colecții de modă în parade de așteptare, showroom-uri în organizarea, planificarea de prezentari de moda si evenimente, și, de asemenea, din ce în ce cota comunicare legate de publicitate, promovare sau de vânzare. ... [-]

Spania Barcelona
September 2019
La zi
2 semestre
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
FDModa - LCI Barcelona

Master în Marketing, Comunicare și obiectiv principal eveniment de moda este de a instrui viitori profesioniști care știu cum să identifice, să evalueze și selectați opor ... [+]

Limba de predare: spaniolă

Master în Marketing, Comunicare și obiectiv principal eveniment de moda este de a instrui viitori profesioniști care știu cum să identifice, să evalueze și selectați oportunități de piață, stabilirea strategiilor optime în domeniul comunicării de brand și imagine într-o industrie în care inovația este continuă și foarte competitiv. Profesioniști capabile să poziționeze un produs de pe piață, și să-l știe, fie prin publicitate, prin intermediul presei sau prin organizarea unui eveniment.

Obiectiv:

Pentru a oferi studenților cu cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a pune în aplicare o politică de marketing de succes. Stabili canalul de comunicare cel mai adecvat. Utilizarea diferitelor instrumente de publicitate ca un mijloc de distribuire a unui produs. Învață să planifice, să organizeze și să dezvolte orice caz, în lumea modei. ... [-]

Spania Barcelona
September 2019
La zi
2 semestre
Online
Citiți mai multe în limba engleză
Accademia del Lusso

Cursul de Master în Managementul Colecțiilor de Modă vizează construirea unei figuri profesionale care are abilitățile strategice de a penetra aspectul de producție al af ... [+]

Cursul de masterat în Managementul colecțiilor de modă își propune să construiască o figură profesională care are abilitățile strategice de a pătrunde în partea de producție a modă și de afaceri de lux și de a lucra în calitate de manager în domeniul produselor de bunuri de lux și sectoare de modă. Cursul oferă studenților nu numai o cunoaștere generală a diferitelor domenii implicate în afaceri, dar și competențe tehnice specifice în domeniul producției industriale din sectorul modei. În plus, cursul oferă instrumentele profesionale necesare pentru a putea lucra pe produse în conformitate cu cerințele pieței. Dinamica analizată pe parcursul cursului se referă, în general, la sectorul bunurilor de lux, acordând o atenție specială modei, având în vedere natura specifică a proceselor implicate în dezvoltarea produsului în acest domeniu.... [-]

Italia Milan
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Milano Fashion Institute

Gestionarea afacerii unei companii de modă înseamnă a combina marketingul de modă, managementul modei și retailul de modă. În Master în Direcția de modă: Brand ... [+]

Master în direcția modei: Brand

DE ACHIZIȚIE PENTRU MARKETINGUL DIGITAL FASHION

Cumpărător de modă. Director de marketing. Strategist Omnichannel.

Gestionarea afacerii unei companii de modă înseamnă a combina marketingul de modă, managementul modei și retailul de modă. În Master în Direcția de modă: Brand

Primul pas: studierea modelelor de afaceri, a evoluției acestora și a strategiilor lor de afaceri în industrie.

Al doilea pas: recunoașterea și studierea diferitelor canale de vânzare cu amănuntul și de afaceri, a logicii de afaceri subiacente și a operațiunilor specifice: de la cumpărarea de modă și vânzarea cu amănuntul la vânzări... [-]

Italia Milan
January 2020
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
ESIC Business & Marketing School

Master în Marketing Moda si Luxury International (MM ... [+]

Master în Marketing Moda si Luxury International (MM

caracteristiciDedicată tuturor celor care doresc să întreprindă carieră în industria modei și de lux la nivel internațional.De masterat este predat în timpul week-end vineri după-amiază și sâmbătă dimineața din octombrie până în iulie.Include Masterclass predate de către experți din industria modei și de lux.factori diferențialeleTITLU OFICIAL: titlu propriu Rey Juan Carlos University.Angajabilitate: Posibilitatea de stagii în companii.METODOLOGIE: Comandantul include noi subiecte, cum ar fi inovația, marketingul experiential, marketing digital, comportamentul consumatorului, branding, colecții care prezintă la spectacole de moda, moda și de drept, etc., predate de profesori și lectori din școli de afaceri, universități și experți industrie, cu ajutorul metodei de caz. În plus, capacitatea de a motiva inovația, creativitatea, adaptarea la schimbare și gândirea critică.beneficiispecializat în programul de marketing aplicate la moda si industria de lux cu o viziune internațională, care are ca scop de a instrui directori viitoare în abilitățile și instrumente pentru gestionarea de marketing strategic și operațional la nivel internațional.Acordați o atenție deosebită la proiectarea de experiențe de cumpărături și de gândire critică.Combină instrumente inovatoare de predare, tipic unei școli de afaceri este de afaceri ESICMetoda include simulare de caz tehnice și strategice.Cloister selectat dintre profesori și specialiști din industria modei.Acesta include noi subiecte, cum ar fi inovarea, tendințele pieței de cercetare, comportamentul consumatorilor, materiale noi, de marketing experiential, de așteptare de colecții și spectacole internaționale de modă, de lux de e-commerce, și modă și de drept, printre altele.Acesta oferă acces la o rețea profesională de companii de moda.Facilitarea... [-]
Spania Madrid
October 2019
La zi
Part time
9 - 12 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
INSEEC Bordeaux

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională ... [+]

Masterat în moda strategiile de marketing, Design & Brand

&nbsp

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională. Acesta salută studenți din universități, școli de afaceri sau cursuri artistice. Industria modei este în curs de schimbări rapide și jucătorii emergente noi apar într-un context global viitorilor manageri trebuie să fie instruit în toate tehnicile corespunzătoare și de. Fie conștienți de cerințele consumatorilor. Următoarele sunt tipuri de pozițiile pe care absolvenții noștri vor fi instruiți pentru: manager de produs, manager de proiect, manager de comunicare, cumpărătorul, manager de merchandising, brand manager, manager de showroom, director de colectare ...... [-]

Franţa Bordeaux
INSEEC Paris

Acest program de trenuri de directori în management și marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională ... [+]

Masterat în moda strategiile de marketing, Design & Brand

&nbsp

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională. Acesta salută studenți din universități, școli de afaceri sau cursuri artistice. Industria modei este în curs de schimbări rapide și jucătorii emergente noi apar într-un context global viitorilor manageri trebuie să fie instruit în toate tehnicile corespunzătoare și de. Fie conștienți de cerințele consumatorilor. Următoarele sunt tipuri de pozițiile pe care absolvenții noștri vor fi instruiți pentru: manager de produs, manager de proiect, manager de comunicare, cumpărătorul, manager de merchandising, brand manager, manager de showroom, director de colectare ...... [-]

Franţa Paris
IED – Istituto Europeo di Design Milan

Ediția a 18-a - Master în Marketing de modă - De la Strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și ... [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Master în Marketing de modă - de la strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și constantă. În special, cursul acoperă studiul celor mai importante aspecte ale managementului marketingului de modă, tehnicile de comunicare - axate pe aspectele strategiilor de poziționare și managementul mărcii - identitatea și nevoile consumatorilor, fără a neglija analiza mediilor digitale.

Cursul se bazează pe o abordare creativă de a dezvolta gândirea inovatoare și de a experimenta noi strategii în zonă.

Oportunități de carieră - Studenții absolvenți pot aborda diferite segmente de modă: managementul mărcii, marketingul corporativ, dezvoltarea afacerilor, distribuția și vânzarea cu amănuntul, precum și agențiile de consiliere și comunicare.... [-]

Italia Milan
January 2020
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză