Filter
Masterate
Tip de studiu: Tot Frecvență: Tot

Compară 19 Diplome de Masterat în Marketing de Modă

O diplomă de masterat în marketing de moda este un program de masterat care pregătește studenții să fie capabil de a crea și de a gestiona strategii de marketing în domeniul modei. Absolvenții programului sunt predate cu privire la modul de a gestiona relațiile cu mass-media, precum și planificarea de evenimente, spectacole de modă și planuri pentru lansarea de noi produse. Comunicarea este un aspect important al unui program de marketing de moda. O carieră în marketing de moda presupune a fi creativ, și capacitatea de a înțelege tendințele și o cu un ochi dornici de recunoaștere de stiluri și bine coordonate imagini. Este important de a avea un puternic fond de moda pentru a face în industria de comunicare de moda. Moda este în continuă schimbare, un marketing de moda profesionist trebuie să fie flexibilă prea. Profesioniștii din domeniul modei și experți din industria preda acest program de masterat în multe universități din întreaga lume. Există o mulțime de oportunități de locuri de muncă pentru absolvenții de un program de masterat în marketing de moda.

Citeste mai mult Citește mai puţin
Other options within this field of study:

19 Results in Marketing de Modă

AAS College

MA Design - Cursul de promovare a modei oferă promotorului inovator șanse de a explora interesele personale la nivel postuniversitar, susținut de cercetări ample și combi ... [+]

Predarea presupune o combinație de cursuri, seminarii, tutoriale, prezentări și legătura cu industria, iar evaluarea este continuă. Practica teoriei este dezvoltată simultan pe parcursul fiecărui semestru, iar Acordurile negociate, părțile I și II, permit studenților să dobândească capacitatea de a dezvolta și rafina propunerile care stau la baza proiectelor lor majore și reflectă asupra progresului personal. Elevii sunt așteptați să își contextualizeze activitatea într-un cadru actual și să dezvolte abilități de evaluare pentru a-și articula punctul de vedere. Metodele și aplicațiile de cercetare introduc studenții într-o gamă largă de instrumente de cercetare analitice, formând baza pentru toate proiectele autodidirectoare în cadrul programului. Cursul își propune să dezvolte puterea intelectuală și imaginativă a studenților printr-un program de studiu care se formează din coeziunea dintre teorie și practică. Oferă absolvenților un mediu stimulativ în care ideile pot fi schimbate și susținute prin cercetări creatoare de fapt, dezvoltate și contextualizate. Provocăm studenților noștri să adopte o poziție critică în raport cu teoriile existente și să încurajeze noi conexiuni în domeniul modei care provoacă granițele de design tradiționale.... [-]

Grecia Thessaloniki
September 2019
La zi
13 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IFDA Italian Fashion & Design Academy

Cursul Fashion Buyer, condus de experți de modă și cumpărători de modă, oferă o interacțiune directă cu lumea modei și distribuția acesteia. ... [+]

Cursul Fashion Buyer , condus de experți de modă și cumpărători de modă, oferă o interacțiune directă cu lumea modei și distribuția acesteia.

Unii dintre profesioniștii de modă implicați:

Flaminio Soncini (fondator al Asociației Cumpărătorilor)Maurizio Cinà (co-fondator al "Asociației Cumpărătorilor", fost dn Frankie Morello)Salonul ZappieriRinascente MilanoLuisa ViaRomaObiectivele cursului

Cursul Fashion Buyer își propune să antreneze tineri profesioniști în domeniul modei și să pregătească cumpărătorii și vânzătorii care pot lucra cu birouri, magazine și showroom-uri în general.

Program de curs... [-]
Italia Milan
May 2019
Part time
3 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Milan

Ediția a 18-a - Master în Marketing de modă - De la Strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și ... [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ENGLEZA.

Master în Marketing de modă - de la strategie la Branding trenuri profesioniști capabil să facă față noilor provocări ale unei lumi în evoluție rapidă și constantă. În special, cursul acoperă studiul celor mai importante aspecte ale managementului marketingului de modă, tehnicile de comunicare - axate pe aspectele strategiilor de poziționare și managementul mărcii - identitatea și nevoile consumatorilor, fără a neglija analiza mediilor digitale.

Cursul se bazează pe o abordare creativă de a dezvolta gândirea inovatoare și de a experimenta noi strategii în zonă.

Oportunități de carieră - Studenții absolvenți pot aborda diferite segmente de modă: managementul mărcii, marketingul corporativ, dezvoltarea afacerilor, distribuția și vânzarea cu amănuntul, precum și agențiile de consiliere și comunicare.... [-]

Italia Milan
January 2020
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
INSEEC Bordeaux

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională ... [+]

Masterat în moda strategiile de marketing, Design & Brand

&nbsp

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională. Acesta salută studenți din universități, școli de afaceri sau cursuri artistice. Industria modei este în curs de schimbări rapide și jucătorii emergente noi apar într-un context global viitorilor manageri trebuie să fie instruit în toate tehnicile corespunzătoare și de. Fie conștienți de cerințele consumatorilor. Următoarele sunt tipuri de pozițiile pe care absolvenții noștri vor fi instruiți pentru: manager de produs, manager de proiect, manager de comunicare, cumpărătorul, manager de merchandising, brand manager, manager de showroom, director de colectare ...... [-]

Franţa Bordeaux
INSEEC Paris

Acest program de trenuri de directori în management și marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională ... [+]

Masterat în moda strategiile de marketing, Design & Brand

&nbsp

Acest program de trenuri de directori in management si marketing aplicate la domeniile de moda si design, într-o perspectivă națională și internațională. Acesta salută studenți din universități, școli de afaceri sau cursuri artistice. Industria modei este în curs de schimbări rapide și jucătorii emergente noi apar într-un context global viitorilor manageri trebuie să fie instruit în toate tehnicile corespunzătoare și de. Fie conștienți de cerințele consumatorilor. Următoarele sunt tipuri de pozițiile pe care absolvenții noștri vor fi instruiți pentru: manager de produs, manager de proiect, manager de comunicare, cumpărătorul, manager de merchandising, brand manager, manager de showroom, director de colectare ...... [-]

Franţa Paris
ESIC Business & Marketing School

Master în Marketing Moda si Luxury International (MM ... [+]

Master în Marketing Moda si Luxury International (MM

caracteristiciDedicată tuturor celor care doresc să întreprindă carieră în industria modei și de lux la nivel internațional.De masterat este predat în timpul week-end vineri după-amiază și sâmbătă dimineața din octombrie până în iulie.Include Masterclass predate de către experți din industria modei și de lux.factori diferențialeleTITLU OFICIAL: titlu propriu Rey Juan Carlos University.Angajabilitate: Posibilitatea de stagii în companii.METODOLOGIE: Comandantul include noi subiecte, cum ar fi inovația, marketingul experiential, marketing digital, comportamentul consumatorului, branding, colecții care prezintă la spectacole de moda, moda și de drept, etc., predate de profesori și lectori din școli de afaceri, universități și experți industrie, cu ajutorul metodei de caz. În plus, capacitatea de a motiva inovația, creativitatea, adaptarea la schimbare și gândirea critică.beneficiispecializat în programul de marketing aplicate la moda si industria de lux cu o viziune internațională, care are ca scop de a instrui directori viitoare în abilitățile și instrumente pentru gestionarea de marketing strategic și operațional la nivel internațional.Acordați o atenție deosebită la proiectarea de experiențe de cumpărături și de gândire critică.Combină instrumente inovatoare de predare, tipic unei școli de afaceri este de afaceri ESICMetoda include simulare de caz tehnice și strategice.Cloister selectat dintre profesori și specialiști din industria modei.Acesta include noi subiecte, cum ar fi inovarea, tendințele pieței de cercetare, comportamentul consumatorilor, materiale noi, de marketing experiential, de așteptare de colecții și spectacole internaționale de modă, de lux de e-commerce, și modă și de drept, printre altele.Acesta oferă acces la o rețea profesională de companii de moda.Facilitarea... [-]
Spania Madrid
October 2019
La zi
Part time
9 - 12 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Milano Fashion Institute

Gestionarea afacerii unei companii de modă înseamnă a combina marketingul de modă, managementul modei și retailul de modă. În Master în Direcția de modă: Brand ... [+]

Master în direcția modei: Brand

DE ACHIZIȚIE PENTRU MARKETINGUL DIGITAL FASHION

Cumpărător de modă. Director de marketing. Strategist Omnichannel.

Gestionarea afacerii unei companii de modă înseamnă a combina marketingul de modă, managementul modei și retailul de modă. În Master în Direcția de modă: Brand

Primul pas: studierea modelelor de afaceri, a evoluției acestora și a strategiilor lor de afaceri în industrie.

Al doilea pas: recunoașterea și studierea diferitelor canale de vânzare cu amănuntul și de afaceri, a logicii de afaceri subiacente și a operațiunilor specifice: de la cumpărarea de modă și vânzarea cu amănuntul la vânzări... [-]

Italia Milan
January 2020
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Accademia del Lusso

Cursul de Master în Managementul Colecțiilor de Modă vizează construirea unei figuri profesionale care are abilitățile strategice de a penetra aspectul de producție al af ... [+]

Cursul de masterat în Managementul colecțiilor de modă își propune să construiască o figură profesională care are abilitățile strategice de a pătrunde în partea de producție a modă și de afaceri de lux și de a lucra în calitate de manager în domeniul produselor de bunuri de lux și sectoare de modă. Cursul oferă studenților nu numai o cunoaștere generală a diferitelor domenii implicate în afaceri, dar și competențe tehnice specifice în domeniul producției industriale din sectorul modei. În plus, cursul oferă instrumentele profesionale necesare pentru a putea lucra pe produse în conformitate cu cerințele pieței. Dinamica analizată pe parcursul cursului se referă, în general, la sectorul bunurilor de lux, acordând o atenție specială modei, având în vedere natura specifică a proceselor implicate în dezvoltarea produsului în acest domeniu.... [-]

Italia Milan
October 2019
La zi
1 an
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
FDModa - LCI Barcelona

Master în Marketing, Comunicare și obiectiv principal eveniment de moda este de a instrui viitori profesioniști care știu cum să identifice, să evalueze și selectați opor ... [+]

Limba de predare: spaniolă

Master în Marketing, Comunicare și obiectiv principal eveniment de moda este de a instrui viitori profesioniști care știu cum să identifice, să evalueze și selectați oportunități de piață, stabilirea strategiilor optime în domeniul comunicării de brand și imagine într-o industrie în care inovația este continuă și foarte competitiv. Profesioniști capabile să poziționeze un produs de pe piață, și să-l știe, fie prin publicitate, prin intermediul presei sau prin organizarea unui eveniment.

Obiectiv:

Pentru a oferi studenților cu cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a pune în aplicare o politică de marketing de succes. Stabili canalul de comunicare cel mai adecvat. Utilizarea diferitelor instrumente de publicitate ca un mijloc de distribuire a unui produs. Învață să planifice, să organizeze și să dezvolte orice caz, în lumea modei. ... [-]

Spania Barcelona
September 2019
La zi
2 semestre
Online
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Rome

Ediția a 17-a - Cursul de masterat în Comunicare și Marketing la Moda pregătește profesioniști care, într-o companie sau într-o agenție, sunt capabili să gestioneze activ ... [+]

ACEASTA CURS IN HELD ÎN LIMBA ITALIANĂ.

Ediția a 17-a - Cursul de masterat în Comunicare și Marketing la Moda pregătește profesioniști care, într-o companie sau într-o agenție, sunt capabili să gestioneze activitățile de comunicare și marketing, confruntându-se cu provocările schimbărilor continue ale pieței. instrumente și o înaltă versatilitate creativă și organizațională.

"Maestrul Comunicazione e Marketing per la Moda este conceput ca un curs de formare destinat culturii" a ști cum să facă "față de" a lăsa să știe ". Se acordă o atenție deosebită tendințelor actuale: de la digital la realizat -măsură, de la modă rapidă la durabilitate, de la Made in Italy la evoluția marilor grupe internaționale de modă ".... [-]

Italia Rome
IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo

Postuniversitare în marketing și comunicare de modă Istituto Europeo di Design - IED São Paulo oferă cursuri de formare în managementul marketingului și comunicare specif ... [+]

Acest curs este predat în limba portugheză.

DE CE?

Succes la an la an în IED, acest post oferă perspective diferite pentru diferite scenarii de modă și promovează o experiență de învățare bazată pe piață, cu prelegeri și prelegeri oferite de profesioniști renumiți din industrie și mediul academic.

PENTRU CINE?

Profesioniști interesați să-și aprofundeze sau să-și îndrume cariera sau potențiali antreprenori în domeniul managementului comunicării și marketingului de modă, evaluând potențialul lor și apropiindu-și profilul celor mai valoroși profesioniști.

CUM ESTE?

Programul prezintă subiectele de marketing aplicate la modă, stilul de viață... [-]

Brazilia São Paulo
March 2019
La zi
18 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro

Doriți să învățați marketing și cum ar fi moda? Doriți să învățați moda și cum ar fi marketingul? Locul ei este în IED Rio. În Master Professional Marketing Master, învăț ... [+]

Acest curs este predat în limba portugheză. Însoțit de profesioniști din companii precum Vogue și Osklen, studentul va dezvolta un proiect de marketing și comunicare pentru un brand de modă.

Prin intermediul mai multor conexiuni cu piața, elevul va avea o viziune actuală a zonei și va putea să-și înceapă propriul brand și să se alăture departamentelor de comunicare ale companiilor mari de modă.

În parteneriat cu Levi's, Master Professional în Fashion Marketing oferă studenților șansa de a intra în legătură cu viața cotidiană a uneia dintre cele mai mari companii de îmbrăcăminte din lume.

De-a lungul cursului, elevii vor avea cursuri cu profesioniști de marcă și vor dezvolta un proiect de marketing într-un spațiu proiectat de companie la școală.... [-]

Brazilia Rio de Janeiro
September 2019
Part time
400 ore
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
IED – Istituto Europeo di Design Madrid

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​ca ... [+]

Putem vorbi astăzi despre un model de moda 2.0? Moda vine înainte de a fi "la modă"? Sunt tendințele care apar în rețele și în mediile digitale, mai degrabă decât în ​​cataloage? Toate aceste întrebări sunt latente și prezente în realitatea actuală. Schimbările sociale, noile tehnologii, rețelele sociale, evoluția consumatorilor și democratizarea modei au determinat brandurile să pună la îndoială o regândire a strategiilor lor.

Pentru multe branduri, această "nouă eră digitală" a fost o oportunitate de a se face cunoscute, de a se poziționa sau chiar de a se reinventa. Identitatea unei mărci este un factor primar în definirea unei strategii globale și coerente, nu numai în proiectarea colecției, ci și în modelul de afaceri, tipul de produse, publicul țintă etc.... [-]

Spania Madrid
February 2019
La zi
10 
Online şi campus combinate
Citiți mai multe în limba engleză
Universidad Francisco De Vitoria

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y l ... [+]

El Máster en Comunicación y Marketing de Moda de la Universidad Francisco de Vitoria aborda una visión de la Moda desde la perspectiva de la antropología, la historia y la sociología. Trabajarás las principales actuaciones que pueden llevarse a cabo en el áreas de marketing y publicidad y relaciones públicas: la planificación estratégica, el plan de medios, la investigación de mercados, la organización de eventos, el trato con agencias y las nuevas herramientas de comunicación y venta, con especial hincapié en redes sociales.

Introducción

El fenómeno de la moda reclama profesionales de comunicación que sepan transmitir adecuadamente la dimensión de dicho fenómeno, con una información exenta de frivolidad y con la preparación y seriedad para adentrarse en las áreas de la comunicación que lo componen.... [-]

Spania Madrid
November 2019
La zi
Part time
8 luni
Campus
Citiți mai multe în limba engleză
Formasup Campus

Maestru DMOE, maiorul Merchandising: Moda & Design este certificat ca Nivelul I, recunoscută de stat și înregistrate în RNCP sub Institutul C3 autorității sub titlul ... [+]

Maestru DMOE, maiorul Merchandising: Moda & Design este certificat ca Nivelul I, recunoscută de stat și înregistrate în RNCP sub Institutul C3 autorității sub titlul "operațional manager Leader Corporate."

Acesta permite de a dobândi toate managerul operațional fundamentală pentru dezvoltarea și îmbunătățirea performanțelor companiei. Doi ani pentru a profesionaliza liderul de afaceri, să învețe să dezvolte strategii, maestru viitorul companiei prin crearea sau efectiv se pregătească de transport.

Leader director de operațiuni Enterprise asigură dezvoltarea generală a societății și activităților, produselor și serviciilor. Acesta definește direcțiile strategice.... [-]

Franţa Bordeaux
September 2019
Part time
2 anii
Campus
Citiți mai multe în limba engleză