$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Marketing strategic 2022 în Statele Unite ale Montpellier în Franţa

O diplomă de master 's este un grad academic de studii postuniversitare. Unul trebuie să aibă deja o diplomă de licență de a aplica pentru un program de master 's. Cele mai multe de master 's program de gradul va cer elevilor să completeze un maestru ' s teză sau lucrare de cercetare.Studenții la marketing strategic învăță cum o afacere poate să iasă în evidenț… Citeste mai mult

O diplomă de master 's este un grad academic de studii postuniversitare. Unul trebuie să aibă deja o diplomă de licență de a aplica pentru un program de master 's. Cele mai multe de master 's program de gradul va cer elevilor să completeze un maestru ' s teză sau lucrare de cercetare.

Studenții la marketing strategic învăță cum o afacere poate să iasă în evidență în rândul altor companii similare. Acest lucru poate fi realizat prin intermediul unor campanii de publicitate creative, prin furnizarea de servicii mai bune, sau prin oferirea de produse cu o valoare mai bună decât întreprinderile concurente.

Franța oferă un sistem superb de învățământ superior să nu numai cetățenii săi, dar și străini. Cultura dinamică a țării 's atrage studenți străini și cei interesați în a urma cursuri internaționale. Franța are o tradiție de inovație științifică și tehnologică. Acest lucru asigură faptul că oamenii de știință utiliza pe deplin creativitatea lor.

Ca acasă la 100.000 de locuitori, Montpellier este un oraș situat în Marea Mediterană de pe coasta de sud a Franței. Orașul are mai multe obiective și atracții turistice. Montpellier este acasa, la 3 universități și mai multe colegii.

Solicită Informații Masterate în Marketing strategic în Statele Unite ale Montpellier în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
Montpellier Business School
Montpellier, Franţa

Provocările de marketing de mâine vor consta în înțelegerea marketingului digital și a abordării omnicanal pentru a lua deciziile care vor capta valoare de la clienții tăi și ... +

Provocările de marketing de mâine vor consta în înțelegerea marketingului digital și a abordării omnicanal pentru a lua deciziile care vor capta valoare de la clienții tăi și vor crea valoare pentru compania ta. În această specializare, veți afla ce este marketingul digital dintr-o perspectivă centrată pe client, precum și cum să implementați o strategie omnicanal pentru a gestiona o cultură digitală în creștere. Te vei concentra pe dezvoltarea și implementarea instrumentelor pentru a îmbunătăți experiența consumatorului și a-ți crește vânzările. Nu în ultimul rând, te vei ocupa de aplicarea creativității pentru a inova atunci când definiți valori semnificative și utile. Acces: diplomă universitară de 3 sau 4 ani Diploma: MSc Nivel: Licență +5 (diplomă universitară de 5 ani) Ritm: full time Aport: septembrie 2022 Limba: engleza Obiective Înțelegeți ce este marketingul digital și o strategie omnicanal. Conduceți strategii de marketing digital printr-o abordare centrată pe client. Implementați o strategie omnicanal centrată pe călătoria clientului. Definiți valori digitale creative și inovatoare pentru a măsura experiența clienților în cadrul organizației dvs. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Sept 2022
Campus
 
Sup'De Com : Ecole Superieure de Communication
Montpellier, Franţa +4 Mai mult

Obiectivele instruirii: Să fie capabil să integreze toate instrumentele și parametrii de sprijinire a deciziilor pentru a stabili o strategie de comunicare off & online ca ... +

Obiectivele instruirii: Să fie capabil să integreze toate instrumentele și parametrii de sprijinire a deciziilor pentru a stabili o strategie de comunicare off & online care servește strategiei generale a companiei; Achiziționați cunoștințe și abilități adaptate gestionării oricărei acțiuni strategice de comunicare externă sau internă. -
Masterat
Normă întreagă
Limba franceza
Campus
 
Montpellier Business School
Montpellier, Franţa

În concordanță cu valorile de bază ale MBS și tranziția către o lume mai durabilă, această specializare își propune să pregătească și să formeze viitori lideri responsabili în ... +

În concordanță cu valorile de bază ale MBS și tranziția către o lume mai durabilă, această specializare își propune să pregătească și să formeze viitori lideri responsabili în marketingul de lux. Studierea marketingului de lux în Franța, care găzduiește branduri de lux celebre (de exemplu, Hermes, Louis Vuitton, Dior și Chanel), și regiunea Montpellier, cu tradiția sa bogată în turism, ospitalitate, vinuri și mâncare, este o alegere excelentă pentru cei care aspirând să învețe mai multe despre excelența și „savoir faire” francez și despre cum să comercializezi produse de lux într-o lume durabilă. Acces: diplomă universitară de 3 sau 4 ani Diploma: MSc Nivel: Licență +5 (diplomă universitară de 5 ani) Ritm: full time Aport: septembrie 2022 Limba: engleza Obiective Înțelegeți și aplicați strategiile și tacticile de marketing pentru a gestiona cu succes un brand de lux. Aflați principiile excelenței și savoir-faire francez în fabricarea produselor de lux și aplicați aceste cunoștințe pentru a promova și a vinde produse de lux, atât online, cât și offline. Înțelegeți provocările cu care se confruntă industria de lux în ceea ce privește durabilitatea și responsabilitatea. Dezvoltați capacitatea de a propune soluții creative și inovatoare, care este o abilitate esențială și foarte apreciată în industria de lux. -
MSc
Normă întreagă
Engleză
Sept 2022
Campus