$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Marketing internațional 2022 în Statele Unite ale Central Bohemian Region în Republica Cehă

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație. marketing internațional presupune utilizarea unor tehnici și principii de marketing la o scară mondială.… Citeste mai mult

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

marketing internațional presupune utilizarea unor tehnici și principii de marketing la o scară mondială. Elevii din acest domeniu au de multe ori posibilitatea de a studia subiecte, cum ar fi promovarea internațională, strategii, finanțe la nivel mondial, reglementările guvernamentale, care vizează și alocarea resurselor.

Republica Cehă este în inima Europei, este un vecin de Slovacia, Austria, Germania și Polonia. Universități cehe oferi reputație de lungă durată și specializări interesante.

Solicită Informații Masterate în Marketing internațional în Statele Unite ale Central Bohemian Region în Republica Cehă 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Republica Cehă
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
Skoda Auto University
Mlada Boleslav, Republica Cehă +1 Mai mult

Informații de bază despre studiu Scopul programului de master în marketing internațional este de a oferi o bază solidă pentru o viitoare carieră a managerilor de top în mediul ... +

Informații de bază despre studiu Scopul programului de master în marketing internațional este de a oferi o bază solidă pentru o viitoare carieră a managerilor de top în mediul internațional al companiilor industriale, companiilor de consultanță sau companiilor care oferă servicii industriale. Domeniul larg al unui economist de companie include economia intermediară, standardele internaționale de contabilitate, managementul finanțelor corporative, inclusiv aspecte ale impozitării internaționale, lanțurile globale de aprovizionare, precum și abilitățile de negociere și comunicare și un nivel intermediar în două limbi mondiale. Specializarea de marketing se bazează pe cursuri precum management strategic de marketing, marketing internațional și multe altele, care includ aplicații practice în industria auto. Specializarea și oportunitățile de internship din timpul studiilor sunt cele care îi deosebesc pe absolvenți de toți ceilalți absolvenți din programe similare ale altor universități. Teza de diplomă tratează de obicei probleme teoretice și practice bazate pe nevoile practicii industriale. Studenții pot selecta un stagiu de muncă de trei luni ca parte a blocului de cursuri opționale obligatorii. Stagiul de muncă este destinat în primul rând studenților care provin din alte universități, astfel încât aceștia să poată dobândi experiența de muncă necesară înainte de a-și finaliza studiile și, astfel, să aibă oportunități mai bune de angajare în Republica Cehă și în străinătate. În cadrul programului Erasmus, studenții pot petrece unul sau două semestre la una dintre cele peste 30 de universități partenere sau într-una dintre companiile Grupului Volkswagen. Universitatea ŠKODA AUTO oferă și programe foarte interesante în afara Erasmus, permițând studenților să aleagă din destinații precum China, India, Coreea de Sud sau SUA pentru studiile în străinătate. Specializarea este concepută pentru oameni creativi cărora le place să lucreze în medii internaționale. Titlu: Ing. Forma de studiu: Full-time sau part-time Durata: 2 ani (4 semestre) Limba: cehă sau engleză Locul: Mladá Boleslav sau Praga -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
2 ani
Engleză, Ceh
Sept 2022
Campus