$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Marketing global 2022 în Statele Unite ale Nevada în Statele Unite ale Americii

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare. Elevii studiaza domeniul marketingului la nivel mondial poate învăța despre marketing la nivel internațional. Ele pot explora întregul proces, de la planificare și producție pentru promovarea produselor pe piața… Citeste mai mult

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

Elevii studiaza domeniul marketingului la nivel mondial poate învăța despre marketing la nivel internațional. Ele pot explora întregul proces, de la planificare și producție pentru promovarea produselor pe piața mondială.

Educația în Statele Unite este asigurată în principal de sectorul public, cu controlul și finanțarea provenind de la trei niveluri: de stat, locale și federale, în această ordine.Cerințele comune pentru a studia la un nivel de învățământ superior din Statele Unite va include eseu de admitere (de asemenea, cunoscut sub numele de declarația de scop sau de ordin personal), foaia matricolă, recomandare / scrisori de referință, limba teste

Solicită Informații Masterate în Marketing global în Statele Unite ale Nevada în Statele Unite ale Americii 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Statele Unite ale Americii
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
University of Nevada
Reno, Statele Unite ale Americii

Studenții cu diplome în marketing obțin locuri de muncă într-o gamă largă de domenii legate de marketing, inclusiv analiza datelor, comerțul cu amănuntul, managementul produse ... +

Studenții cu diplome în marketing obțin locuri de muncă într-o gamă largă de domenii legate de marketing, inclusiv analiza datelor, comerțul cu amănuntul, managementul produselor / mărcilor, publicitate, distribuție, afaceri internaționale, cercetare de marketing, achiziții, servicii de marketing, marketing sportiv, ospitalitate și vânzări management. -
Masterat
Engleză