$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Marketing digital 2022 în Statele Unite ale Porto în Portugalia

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.Marketing-ul digital este o metodă de a promova companii, produs… Citeste mai mult

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Marketing-ul digital este o metodă de a promova companii, produse și servicii pe platforme electronice de mass-media. Asta implică adesea mass-media socială, dar include și aplicații de mobil, panouri electronice, radio și televiziune digitală, sms-uri și alte canale.

Portugalia este una dintre cele mai calde tari europene. Programele universitare sunt foarte accesibile. De fapt, Portugalia are unul dintre cele mai mici costuri de trai pentru studenți. Bucurați-vă de cele mai mari plaje din Algarve sau vechile aripi de istorie în capitala de la Lisabona.

Porto este al doilea cel mai populat oraș din Portugalia, la Lisabona, cu o populatie de aproximativ 1,3 milioane de persoane. Universitatea din Porto este universitate de top din Portugalia, deoarece servește studenți din toată Europa și în lume, în general. Există multe alte colegii tehnice din Porto prea.

Solicită Informații Masterate în Marketing digital în Statele Unite ale Porto în Portugalia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Portugalia
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
Universidade Portucalense
Porto, Portugalia

In ultimii ani, universul digital a capatat o incontestabila preponderenta sociala si economica. Noii consumatori cu acces la informații nelimitate nu mai sunt agenți pasivi, ... +

In ultimii ani, universul digital a capatat o incontestabila preponderenta sociala si economica. Noii consumatori cu acces la informații nelimitate nu mai sunt agenți pasivi, sunt interlocutori activi care caută și construiesc soluții mai convenabile. Consumatorii mai imediati, mai conștienți și mai informați solicită soluții și răspunsuri mai rapide și mai flexibile. Acești consumatori contestă o abordare convențională de marketing și modul de a face afaceri. Managementul și afacerile au suferit de pe urma unor schimbări de neșters ca urmare a progreselor tehnologice. Pe de o parte, există o revoluție a afacerilor bazate pe tehnologie, dar și necesitatea de a încorpora potențialitățile și caracteristicile noilor tehnologii în modelele de management. Prin urmare, digitalizarea afacerilor noi și existente nu mai este o opțiune, ci o inevitabilitate. Întrucât companiile și instituțiile trebuie să răspundă acestei provocări a erei globale și digitale, cu o nouă cultură de afaceri condusă de noi manageri. Ca răspuns la provocările puse de mediul din ce în ce mai digital și nevoia companiilor și afacerilor de a încorpora aceste tendințe, MPhil în Marketing și Afaceri Digitale oferă cursuri care echilibrează capacitatea de a stăpâni metodele și instrumentele de abordare a pieței, abilitățile de a dezvoltarea afacerilor într-un context global și aplicarea potențialului tehnologic în afaceri. Obiective Să proiecteze și să implementeze soluții pentru a sprijini crearea de afaceri digitale în lumea globală; Să proiecteze și să implementeze soluții care să prevadă integrarea dimensiunii digitale în modelele de afaceri tradiționale; Să integreze și să promoveze o cultură a inovației în contextul afacerilor; Să adopte o filozofie de marketing în dezvoltarea și managementul afacerilor; Să integreze instrumentele tehnologice în managementul afacerilor, inclusiv colectarea, organizarea, analiza, dezvoltarea și difuzarea informațiilor; Să rezolve problemele de afaceri și de marketing din mediul digital prin utilizarea metodelor și tehnicilor de cercetare științifică, comunicând și apărând clar soluțiile propuse; Să știe să folosească și să selecteze instrumente digitale pentru a sprijini marketingul și noile modele de afaceri. De ce să alegi acest curs McKinsey & Company, un reputat consultant internațional, spune într-un studiu recent despre economia digitală că „strategiile digitale îndrăznețe, strâns integrate vor fi ceea ce va distinge companiile câștigătoare, iar cele mai mari profituri vor reveni celor care încep perturbări digitale”. Consultanța se încheie prin a sugera că companiile ar trebui să acționeze decisiv atât în crearea de afaceri digitale, cât și în digitalizarea modelelor de afaceri existente. Singurul MPhil care oferă un amestec între marketing, afaceri și digital MPhil în Marketing și Afaceri Digitale răspunde acestei provocări și nevoi. Combinația de marketing, business și digital se prezintă ca aspect diferențiator față de alte oferte la nivelul MPhil. Cu abilitățile dobândite în timpul acestei instruiri, studentul va fi capabil să dezvolte și să operaționalizeze strategii de afaceri capabile să facă față provocărilor economiei digitale. Gândire și Acțiune; Strategie și operațiuni într-o singură diplomă MPhil Conținutul reflectă această abordare inovatoare care combină teme cheie pentru design strategic - cum ar fi strategia, tendințele consumatorilor, marketingul strategic și operațional și managementul mărcii - cu teme care permit implementarea strategiei - cum ar fi comunicarea integrată în media digitală, inteligența de marketing, marketing analitic, laboratoare digitale și comerț electronic. Aflați mai multe, faceți mai multe, experimentați mai mult Strategia de învățare se concentrează pe cursant și pe dimensiunea experiențială a învățării, concentrându-se pe seminarii de învățare prin practică, rezolvarea problemelor și cele mai bune practici. În partea finală a MPhil, pe lângă disertație, posibilitatea de a alege un stagiu sau un proiect permite nu doar contactul cu realitatea de afaceri, ci și posibilitatea dezvoltării unor idei inovatoare cu potențial de afaceri. Cazul pentru reinventarea digitală (Jacques Bughin, Laura LaBerge și Anette Mellbye), McKinsey & Company, februarie 2017 Diplome și certificate MPhil în Marketing și Afaceri Digitale Curs de specializare în Marketing și Afaceri Digitale -
Masterat
Normă întreagă
4 semestre
Engleză
Oct 2022
20 Apr 2022
Campus
 
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto
Porto, Portugalia

Cu Master în Digital Marketing își propune să introducă un element de inovație în întreprinderi mici, în cazul în care activitățile legate de marketing sunt, de obicei într-un ... +

Cu Master în Digital Marketing își propune să introducă un element de inovație în întreprinderi mici, în cazul în care activitățile legate de marketing sunt, de obicei într-un singur departament și directorul său direcționează toate activitățile funcției comerciale. În companiile mari, dimpotrivă, este normal să aibă mai mult de un departament, management tehnic și de mijloc pentru fiecare dintre segmentele și / sau servicii de produse existente, sau chiar și pentru fiecare dintre domeniile de practica de marketing. Manager de produs și / sau de brand sunt exemple de acest tip de rezultat profesional și a specializării marketingului. Acești profesioniști ar trebui să fie oameni cu abilități analitice puternice, organizarea și conducerea și ar trebui să fie în măsură să dezvolte și să pună în aplicare strategii de marketing la nivel mondial, nivelul digital. Aceștia sunt oameni care trebuie să contacteze un număr de persoane diferite (interne și externe companiei), să învețe lucrul în echipă, să posede abilități excelente de comunicare (oral și în scris). In plus, îndatoririle sale cer ca acestea să fie oameni informați din mediul lor (economie, concurență, obiceiurile de consum, tendințe, inovații tehnologice, etc.) și creativ, astfel încât acestea să poată dezvolta strategii adecvate, inovatoare și capabile să crească de afaceri de vânzări. -
Masterat
Portuguese (Portugal)
Campus