$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Marketing digital 2022 în Statele Unite ale Fréjus în Franţa

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.Un Masterat în Marketing Digital este un program de studiu care se concentrează pe a-i învăța pe studen… Citeste mai mult

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

Un Masterat în Marketing Digital este un program de studiu care se concentrează pe a-i învăța pe studenți cum să capteze și să valorifice posibilitățile de marketing care apar în mass-media digitală. Acesta poate oferi o bază solidă în principii și strategii de marketing și în utilizarea fundamentală a instrumentelor și tehnicilor digitale.

Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

Solicită Informații Masterate în Marketing digital în Statele Unite ale Fréjus în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
BSM Ecole de Commerce
Cannes, Franţa +1 Mai mult

Masterul în management digital instruiește studenții pentru: să participe la definirea strategiei de afaceri; să definească orientările strategice ale sferei de activitate, as ... +

Masterul în management digital instruiește studenții pentru: să participe la definirea strategiei de afaceri; să definească orientările strategice ale sferei de activitate, asigurând în același timp adecvarea mijloacelor și resurselor; să înțeleagă factorii schimbărilor interne și externe pentru a identifica impacturile probabile și a deduce alegeri strategice; gestionați indicatorii de performanță și profitabilitate; să identifice și să arbitreze abilitățile și nevoile de personal adoptând o viziune de perspectivă. -
Masterat
Normă întreagă
18 - 24 luni
Limba franceza
Campus