$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Diplome de Master în Marketing digital 2022 în Statele Unite ale Cannes în Franţa

Studiile de master la nivel implica studiu de specialitate într-un domeniu de cercetare sau o zonă de practică profesională. Câștigul salarial o diplomă de master demonstrează un nivel ridicat de cunoaștere a subiectului. Câștigul salarial o diplomă de master poate dura de la un an la trei sau patru ani. Înainte de a putea absolvi, de obicei, trebuie să scrie și să apere o teză, u… Citeste mai mult

Studiile de master la nivel implica studiu de specialitate într-un domeniu de cercetare sau o zonă de practică profesională. Câștigul salarial o diplomă de master demonstrează un nivel ridicat de cunoaștere a subiectului. Câștigul salarial o diplomă de master poate dura de la un an la trei sau patru ani. Înainte de a putea absolvi, de obicei, trebuie să scrie și să apere o teză, un document lung, care este punctul culminant al dumneavoastră de cercetare specializate.

Fiind în continuare o subcategorie a unui Masterat în Marketing, un program Masterat în Marketing Digital oferă o abordare modernă a marketing-ului. Obiectivele principale ale acestui curs sunt de a-i învăța pe studenți cum să folosească tehnologia și opțiunile moderne pentru a avea succes în marketing.

Franța, oficial Republica Franceză, este o republică semi-prezidențială unitară află cea mai mare parte din Europa de Vest, cu mai multe regiuni și teritorii de peste mări.

Solicită Informații Masterate în Marketing digital în Statele Unite ale Cannes în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
  • Recomandat Cele mai recente Funcție
  • Recomandat
  • Cele mai recente
  • Funcție
BSM Ecole de Commerce
Cannes, Franţa +1 Mai mult

Masterul în management digital instruiește studenții pentru: să participe la definirea strategiei de afaceri; să definească orientările strategice ale sferei de activitate, as ... +

Masterul în management digital instruiește studenții pentru: să participe la definirea strategiei de afaceri; să definească orientările strategice ale sferei de activitate, asigurând în același timp adecvarea mijloacelor și resurselor; să înțeleagă factorii schimbărilor interne și externe pentru a identifica impacturile probabile și a deduce alegeri strategice; gestionați indicatorii de performanță și profitabilitate; să identifice și să arbitreze abilitățile și nevoile de personal adoptând o viziune de perspectivă. -
Masterat
Normă întreagă
18 - 24 luni
Limba franceza
Campus