$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Studii de Masterat în Managementul comunicării în Olanda 2022

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.  Cunoștințele de strategie de afaceri, management de mass-media, marketing și relații publice sunt vitale pentru un pro… Citeste mai mult

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.  

Cunoștințele de strategie de afaceri, management de mass-media, marketing și relații publice sunt vitale pentru un profesionist de management al comunicațiilor. Pe lângă faptul că dispune de abilități creative, specialistul are și cunoștințe la nivel de expert legate de crearea de strategii atât specifice, cât și generale pentru a promova compania și produsele sale.

Olanda este o țară constitutiv al Regatului Țărilor de Jos, format din doisprezece provincii din nord-vestul Europei și trei insule din Caraibe. English elevii vorbind va avea nici probleme în găsirea de cursuri adecvate. Pentru studenții internaționali care se aplică la universități din Olanda, mai multe burse sunt disponibile.

Diplome de Masterat Cei Mai Buni în Managementul comunicării în Olanda 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Olanda
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Vrije Universiteit Amsterdam
Amsterdam, Ţările de Jos

Aflați cum media ne influențează comportamentul Rețelele sociale conduc la o societate mai puțin socială? Care este impactul mediatizării negative asupra unei companii? Și cum ... +

Aflați cum media ne influențează comportamentul Rețelele sociale conduc la o societate mai puțin socială? Care este impactul mediatizării negative asupra unei companii? Și cum comunicați regulile de salvare a vieților în perioade de criză? Ca student în Știința Comunicării, te vei concentra pe problemele de comunicare de astăzi. Pe măsură ce ne aflăm într-un peisaj media în continuă schimbare, în care toată lumea împărtășește informații și poate avea un impact asupra reputației organizațiilor, mărcilor sau politicienilor, este logic să existe o cerere mare de experți care înțeleg aceste evoluții și pot gestiona impactul acestora. . -
Masterat
Normă întreagă
Engleză, Olandeză
01 Sept 2022
Campus