$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Managementul comunicării 2022 în Statele Unite ale Friedrichshafen în Germania

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.Înțelegerea complexității, dar și a imaginii de ansamblu face parte din munca unui specialist în manage… Citeste mai mult

Un masterat poate fi urmat după ce studenții finalizează un program de studii universitare. Pentru a obține o diplomă de masterat trebuie de obicei să completezi 12 până la 18 cursuri de colegiu care implică adesea finalizarea testelor cuprinzătoate și/sau a tezei de disertație.

Înțelegerea complexității, dar și a imaginii de ansamblu face parte din munca unui specialist în management de comunicații. Managementul de brand, relațiile cu publicul, managementul media și marketing-ul sunt amestecate și intersectate pentru ca acest profesionist să poată lucra în construirea și menținerea imaginii companiei și a produselor sale.

Germania este o destinație excelentă pentru scholarsand internațională are un sistem de înaltă calitate de învățământ superior. Valoarea acestui nivel de educație a fost îmbunătățită prin economie puternica Germania 's. Studenții străini se bucură de condiții excelente de viață într-un mediu securizat și sigur. Berlin este capitala.

Solicită Informații Masterate în Managementul comunicării în Statele Unite ale Friedrichshafen în Germania 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Germania
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Zeppelin University
Friedrichshafen, Germania

MA AMC se adresează atât studenților care doresc să înțeleagă și să redefinească formele clasice de muncă în sectorul cultural și mass-media, cât și la cei care dezvoltă start ... +

MA AMC se adresează atât studenților care doresc să înțeleagă și să redefinească formele clasice de muncă în sectorul cultural și mass-media, cât și la cei care dezvoltă start-up-uri și modele de lucru inovatoare în sectorul nonprofit, în scena independentă sau în industriile creative dinamice doresc. În orientarea sa interdisciplinară se îndreaptă către viitorii designeri, fondatori și agenți de schimbare în domeniul culturii, al mass-mediei și al industriei creative. În cadrul programului de studiu, cunoașterea teoriei culturale și de comunicare, a formelor curatoriale și manageriale de practică ar trebui să devină inteligibile una pentru cealaltă și să fie aduse într-o conversație una cu alta într-un mod creativ. -
Masterat
Normă întreagă
Germană
Campus