$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Managementul comunicării în Franţa 2022

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.Strategia și gândirea pe scară largă sunt două domenii de concentrare pentru un profesionist în management… Citeste mai mult

Un master se referă la completarea unui program de studiu postuniversitar care îi pregătește pe studenți pentru dezvoltarea cunoștințelor lor legate de un anumit subiect sau pentru a avansa în carieră. Majoritatea masteratelor sunt oferite la universități publice sau private.

Strategia și gândirea pe scară largă sunt două domenii de concentrare pentru un profesionist în management de comunicare. Acesta lucrează cu alții pentru a crea și a implementa un plan general pentru imaginea și brand-ul unei companii și utilizează instrumente, competențe și canale pentru a le promova în mod eficient.

Franța este în prezent printre cele mai bune 20 de țări performante în ceea ce privește economia, datorită excelent orientate spre rezultate procesul de învățare de învățământ superior. Cele mai multe cursuri de la universitățile sunt oferite în limba franceză. Franța are 60 de public și 100 de universități private.

Programe de Masterat Cea Mai Bună în Managementul comunicării în Franţa 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Franţa
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Sup'De Com : Ecole Superieure de Communication
Montpellier, Franţa +4 Mai mult

Obiectivele instruirii: Să fie capabil să integreze toate instrumentele și parametrii de sprijinire a deciziilor pentru a stabili o strategie de comunicare off & online ca ... +

Obiectivele instruirii: Să fie capabil să integreze toate instrumentele și parametrii de sprijinire a deciziilor pentru a stabili o strategie de comunicare off & online care servește strategiei generale a companiei; Achiziționați cunoștințe și abilități adaptate gestionării oricărei acțiuni strategice de comunicare externă sau internă. -
Masterat
Normă întreagă
Limba franceza
Campus