MASTERSTUDIES.RO

Vezi Masterate în Managementul comunicării Cu jumătate de normă Europa 2019/2020

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

Managementul de comunicare este un amestec de management de afaceri, focus antreprenorial și talent creativ pentru a proiecta o imagine pozitivă a companiei și a produselor și serviciilor ei. De multe ori asta implică un plan mai mare pentru comunicațiile sale și se poate concentra pe management de brand sau comunicații corporate.

Există mai mult de patru mii de organizații de învățământ superior din Europa, de la instituții de cercetare care duc la universități mici, de predare-concentrat. Europa în sine nu este la fel de mult diferit de alte continente, ajungând de la Cercul Polar la coasta Africii.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Managementul comunicării Part time Europa 2019/2020

6 Rezultate din Managementul comunicării, Europa Filter

Master în Managementul Senior, Comunicare și Managementul Sănătății

Instituto de Humanidades y Ciencias de la Salud Gregorio Marañón
Online La zi Part time 1 an Contactează şcoala Spania Spania Online + 1 mai mult

Cursul dezvoltă prin metoda de predare orientată spre probleme o actualizare a celor mai relevante și practice întrebări care sunt chestionate în gestionarea actuală a sănătății publice și private, analizând, de asemenea, noile criterii de relație publică-privată, care pot fi necesare în cadrul noii asistențe medicale globalizate, subliniind etica clinică și comunicarea în domeniul sănătății ca o nouă paradigmă care trebuie luată în considerare în sistemul social și de sănătate. Elevii actualizează noile concepte de gestiune a sănătății spre care evoluează secolul XXI în Uniunea Europeană și în America Latină. Elevii dezvoltă modele pentru rezolvarea problemelor și luarea deciziilor în funcție de cazurile practice prezentate.

Master in Comunicare - on-line

Universidad Católica San Antonio de Murcia
Online La zi Part time 1 an Contactează şcoala Spania Spania Online + 1 mai mult

Directorul de comunicare (DIRCOM), stă ca un profesionist într-un complex de instruire și eterogen, precum și o cunoaștere profundă a instituției îndeaproape, prin urmare, cu Direcția Generală.

Master în media și comunicații de management

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Online La zi Part time 16 - 20 luni Înscriere Deschisă Elveţia Zurich + 1 mai mult

Master (MBA) în mass-media și comunicații Management este un studiu care este ideal pentru studenții sunt în căutarea pentru mai multe aptitudini manageriale pentru vorbitul în public, comunicare sau chiar dacă doriți să lucrați în departamentul de publicitate tipărită și să înțeleagă teoriile de management mass-media.

Master în Management Information & tehnologie de comunicații

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Online La zi Part time 16 - 20 luni Înscriere Deschisă Elveţia Zurich + 1 mai mult

Master (MBA), în curs de Tehnologia Informației și Comunicațiilor Management este proiectat pentru studenții care doresc să fie lideri în industria IT.

Master în Comunicare și Publicitate

ESIC Business & Marketing School
Campus Part time 9 luni Contactează şcoala Spania Madrid Barcelona + 1 mai mult

MPC facilitează cunoștințele și abilitățile necesare pentru a aborda cu succes provocările acestei societăți noi informații în cazul în care puterea este, în mare măsură în mâinile instrumentelor de consum. Master în Comunicare și publicitate, este format din două cursuri postuniversitare superioare, care pot fi studiate în mod independent, în cazul în care au fost obținute grade: Superior Programul de management al comunicării (PSAC) și program avansat în publicitate și medii digitale ( PSDP).

Master of Media Management și Managementul Comunicării

Macromedia University of Applied Sciences
Campus La zi Part time 3 - 4 semestre Octombrie 2019 Germania Munchen + 1 mai mult

În domeniul mass-media, managementul de afaceri media de succes și dezvoltarea produsului media necesită capacități profesionale de management al afacerii și, în același timp, au o înțelegere destul de largă a tendințelor dezvoltării sociale.