Vezi Programe de Masterat în Managementul brandului 2020 în Statele Unite ale Madrid în Spania

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare. Abilitatea de a vinde un brand și de a-și păstra amprenta și relevanța pe o piață a consumatorilor în schimbare sunt câteva dintre principalele principii pe care studenții le pot învăța într-un curriculum a… Citeste mai mult

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

Abilitatea de a vinde un brand și de a-și păstra amprenta și relevanța pe o piață a consumatorilor în schimbare sunt câteva dintre principalele principii pe care studenții le pot învăța într-un curriculum axat pe managementul mărcii.

Spania (spaniolă: España) este o țară diversă de partajare Peninsula Iberică cu Portugalia, la capătul vestic al Mării Mediterane. Spania este considerată o țară exotică în Europa, datorită locuitorilor săi prietenos si stilul de viata relaxat. Durata normală de cursuri universitare în Spania este de 4 ani, cu excepția Medicina si diplome duble, care sunt 6. Madrid și Barcelona sunt bine orașe din întreaga lume cunoscut pentru bucătăria sa, viața de noapte vibrantă, și faimosul folclor și festivități.

Orasul Madrid este capitala Spaniei. Este o zonă metropolitană cu peste 3 milioane de locuitori. Acesta are o arena Las Ventas numit care găzduiește evenimentul anual de lupte cu tauri. Orașul are multe universități publice și private.

Solicită Informații Masterate în Managementul brandului în Statele Unite ale Madrid în Spania 2020

Citește mai puţin
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid, Spania

Managementul intensiv al mărcii Brand urmărește să se adreseze mărcilor în toate fațetele lor. De la nașterea mărcii, ADN-ul său, fundamentele sale, prin strategiile de comuni ... +

Managementul intensiv al mărcii Brand urmărește să se adreseze mărcilor în toate fațetele lor. De la nașterea mărcii, ADN-ul său, fundamentele sale, prin strategiile de comunicare, crearea de mesaje, campanii și conținut, pentru a ajunge la diferitele puncte de contact cu consumatorul, prin mijloace convenționale, experiențe digitale etc. -
Cursuri Executive
La zi
10 luni
Spanish
Feb 2020
Campus