close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Managementul brandului in Italia 2020

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare. Abilitatea de a vinde un brand și de a-și păstra amprenta și… Citeste mai mult

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Abilitatea de a vinde un brand și de a-și păstra amprenta și relevanța pe o piață a consumatorilor în schimbare sunt câteva dintre principalele principii pe care studenții le pot învăța într-un curriculum axat pe managementul mărcii.

Oficial cunoscut sub numele de Republica Italiană, țara se găsește în sudul Europei. Limba oficială este limba italiană și de capital cultural bogat este Roma. Multe dintre cele mai vechi universități lume se află în Italia, în special la Universitatea din Bologna (fondată în 1088). Există trei școli Absolvent superioare, cu "Universitatea statutul ", trei institute cu statut de colegii de doctorat, care funcționează la universitar și nivelul post-universitar.

Programe de Master Top în Managementul brandului in Italia 2020

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
format_list_bulleted Filtre
POLI.design
Milano, Italia

Extensia Master Brand examinează variabilele de pornire și gestionare ale unui proiect de licențiere, examinând relațiile din ce în ce mai stricte cu activitățile de extindere ... +

Extensia Master Brand examinează variabilele de pornire și gestionare ale unui proiect de licențiere, examinând relațiile din ce în ce mai stricte cu activitățile de extindere, contractare și comercializare a mărcilor. -
Masterat Masterat
Normă întreagă
Italiană
18 Sept 2020
30 Iul 2020
Online & Campus Combinate
Campus
Online
IED – Istituto Europeo di Design Rome
Roma, Italia

Cursul de Master în Brand Management formează profesioniști capabili să construiască și să gestioneze mărci în orice context B2B și B2C, urmând o metodologie de lucru care viz ... +

Cursul de Master în Brand Management formează profesioniști capabili să construiască și să gestioneze mărci în orice context B2B și B2C, urmând o metodologie de lucru care vizează construirea unei strategii de brand clare și eficiente. Istoria unui brand ne spune despre prezentul, trecutul și viitorul unei instituții. A-l dezvolta și a-l menține cu succes este misiunea fiecărui Brand Manager. Din acest motiv, cursul a ales ca partener didactic Saatchi & Saatchi, care se numără printre cele mai importante companii din domeniul comunicării și publicității creative: „Îi facem pe oameni să se îndrăgostească de produsele și serviciile brandurilor noastre client. Datorită ideilor noastre inovatoare, transformăm mărcile în Lovemarks, generând loialitatea clienților dincolo de rațiune. Credem cu pasiune în puterea ideilor de a face diferența și de a motiva. ” Maestrul se laudă și cu următorii parteneri: Fondazione per la Musica per Roma - Auditorium Parco della Musica, La Via del Tè, Mercato Metropolitano, Milleocchiali. -
Masterat
Normă întreagă
11 luni
Italiană
Ian 2021
21 Dec 2020
Campus
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milano, Italia +2 Mai mult

Ediția a 16-a - Master în Brand Management și Comunicare pregătește profesioniști care sunt capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de bra ... +

Ediția a 16-a - Master în Brand Management și Comunicare pregătește profesioniști care sunt capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de brand care să combine valorile tangibile ale calității și performanței și valori intangibile, cum ar fi diferențierea, relevanța și imaginile. Lucrând în companii sau agenții, aceștia pot utiliza atât un limbaj creativ, cât și procesele tehnice și strategice. Multe companii, cum ar fi Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour și Nintendo, au ales să își împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, proaspăt și multidisciplinar, pentru a dezvolta împreună un proiect strategic pentru marca lor. Masterul este organizat în parteneriat cu CBA și Carmi e Ubertis. -
Masterat
Normă întreagă
Italiană
Nov 2020
15 Oct 2020
Campus

Sfat! Dacă reprezentați o școală și doriți să adăugați programele dumneavoastră la listările noastre, contactează-ne aici