58 Masterat Programe în Management de marketing 2024

Masterat Programe în Management de marketing 2024Filter
    • Barcelona, Spania

    Part time

    1 an

    În campus

    Engleză

    Pentru a ține pasul cu schimbarea rapidă de astăzi și lumea în proces de globalizare, managementul marketingului este întotdeauna analizată în contextul mai larg al companiei internaționale și a mediului operațional. Personalul nostru calificat și experimentat a crea un mediu favorabil în cazul în care elevii sunt capabili de a dobândi cunoștințe aprofundate și de înțelegere a mecanismelor și a tehnicilor de marketing și sunt încurajați să își dezvolte propriile idei si strategii de marketing.

    • Online

    La zi, Part time

    12 Luni

    Învățământ la Distanță

    Engleză

    Ceea ce face marketingul internațional atât de interesant este faptul că evoluează și se schimbă în mod constant. Noi tehnologii și jucători se alătură pieței în fiecare an, revoluționând părți majore ale acesteia în acest proces. Cu un Master în Marketing și Management Internațional la IU, vei dezvolta abilități care îți vor permite să fii mereu în fruntea curbei, gata să îmbrățișezi și să beneficiezi de următorul lucru important. Combină cunoștințele de afaceri cu abilitățile de conducere și psihologia și construiește-ți capacitatea de a direcționa cu succes echipe și companii către succes pe o piață globală competitivă și diversificată. Studiați complet online și începeți oricând doriți - nu trebuie să așteptați un semestru pentru a începe!

    • Madrid, Spania

    La zi

    5 Luni

    Învățământ la Distanță, În campus

    Spaniolă

    Singurul Master în Marketing Digital axat pe DATE

    • Online

    Part time

    12 Luni

    Amestecat, Învățământ la Distanță

    Spaniolă

    Masterul online în managementul comunicării vă va ajuta să dezvoltați abilitățile cheie de management pentru a conduce reputația și comunicarea corporativă cu succes în era digitală, să gestionați marca cu o viziune strategică și să exercitați un leadership durabil, care adaugă și valoare societății.

    • Madrid, Spania
    • Barcelona, Spania
    • + 1 more

    La zi, Part time

    12 Luni

    În campus

    Spaniolă

    Aflați despre marketing, comerț electronic, rețele sociale și comunicare digitală cu Masterul ESIC în Marketing Digital. Program cuprinzător care acoperă toate disciplinele de marketing digital astfel încât studentul să poată dobândi cunoștințe native ale acestei specialități, să fie pregătit să execute proiecte specializate sau multidisciplinare de marketing, comunicare, rețele sociale sau comerț electronic digital și să poată lua decizii de afaceri generatoare de valoare pentru companii, în un mediu VUCA.

    • Barcelona, Spania

    La zi

    12 Luni

    În campus

    Engleză

    Masterul în Marketing și Managementul Vânzărilor este conceput pentru a pregăti profesioniști care vor deveni lideri ai schimbării și vor ști să transforme oportunitățile de piață în avantaje competitive pentru companii.

    • Vaasa, Finlanda

    La zi

    2 ani

    În campus

    Engleză

    Studierea programelor de masterat în marketing și management vă va oferi un avantaj competitiv într-o lume care avansează rapid. Studiind Marketing și Management, veți învăța cum să adunați, să analizați și să înțelegeți informațiile de piață și cum să conduceți organizații pe baza informațiilor de piață. De asemenea, veți dobândi competențele necesare pentru a dezvolta și gestiona strategiile de afaceri, modelele de afaceri, dezvoltarea de produse și servicii și comunicarea pe piață.

    • London, Regatul Unit

    La zi

    12 Luni

    Învățământ la Distanță

    Portugheză, Engleză, Spaniolă

    Marketingul joacă un rol vital în fiecare afacere. Ca rezultat, atâta timp cât există conceptul de economie și de afaceri, cererea de marketing nu se va termina niciodată. Master în Marketing se va extinde și dezvolta noi cunoștințe, noi competențe și metodologii eficiente necesare pentru a deveni un specialist de marketing de înaltă calificare, care vă va ajuta să atingeți obiective mai mari în carieră.

    • Paris, Franţa
    • Angers, Franţa
    • + 6 more

    La zi

    2 ani

    În campus

    Engleză

    Masterul nostru în management (MIM) este un curs de top pentru studenții care au absolvit deja o diplomă de licență sau echivalent. Vă vom echipa inițial cu o gamă largă de înțelegeri și abilități avansate de management, înainte de a oferi o gamă de module specializate în management, finanțe sau marketing concepute pentru a vă îmbunătăți în mod semnificativ perspectivele de angajare și dezvoltare a carierei în domeniul care vă interesează în mod specific. De-a lungul cursului, veți învăța alături de profesori de renume mondial, ale căror cercetări schimbă fața unei afaceri responsabile și a unei practici de management.

    • Amsterdam, Ţările de Jos

    La zi, Part time

    9 Luni

    Amestecat, Învățământ la Distanță, În campus

    Engleză

    Acest program de master este conceput pentru proaspeții absolvenți de licență și tineri profesioniști cu sau fără experiență de muncă. Acest program Dual Master cu 90 de credite și orientat profesional se concentrează pe principalele domenii de management și pe domeniile contemporane ale afacerilor.

    • Ghent, Belgia

    La zi

    10 Luni

    În campus

    Engleză

    Deveniți un profesionist în marketing pragmatic, orientat către rezultate, cu ajutorul nostru masterat intensiv în marketing și transformări digitale. Alăturați-vă colegilor studenți în rezolvarea problemelor reale de afaceri, în strânsă colaborare cu companii de top.

    • Angers, Franţa

    La zi

    2 ani

    În campus

    Franceză, Engleză

    Masterul în Management și Marketing Internațional este unul dintre cele două cursuri oferite ca parte a Masterului în Management și Afaceri Internaționale. Scopul cursului de Management și Comerț Internațional (MCI) este de a pregăti directori seniori cu o înțelegere și o abordare interdisciplinară a afacerilor și operațiunilor internaționale, care sunt capabili să ia decizii de management strategic și funcțional în organizații care se dezvoltă sau doresc să se dezvolte. pe plan international.

    • Joondalup, Australia

    La zi

    4 semestre

    Învățământ la Distanță, În campus

    Engleză

    Master of Marketing and Innovation Management este un curs unic în Australia de Vest, care dezvoltă manageri de marketing care sunt capabili să abordeze cazuri complexe de afaceri în contexte naționale și internaționale.

    • Milan, Italia

    La zi

    12 Luni

    În campus

    Engleză

    International Master in Marketing Management - Omnichannel & Consumer Analytics (IM4) este un program care își propune să dezvolte cunoștințele și abilitățile pe care ar trebui să le aibă un viitor manager care lucrează în marketing. Acest lucru este realizat în timpul Master printr-o combinație de activități care au ca scop construirea unui context teoretic pentru participanți, dar, de asemenea, să le permită să-și aplice cunoștințele și abilitățile în lumea afacerilor reale, cu un accent special pe cele mai bune practici italiene. Mai mult, datorită colaborării unice cu IBM, Nielsen și UM, studenții vor intra în contact direct cu companiile prin seminarii de afaceri, prelegeri, ateliere și jocuri de afaceri.

    • Ostrava, Republica Cehă

    La zi

    2 ani

    În campus

    Engleză

    Programul de Master Marketing și Afaceri urmează diploma de licență în domeniu și își aprofundează expertiza în domeniile care sunt necesare pentru marketing influențând piața și implementarea cu succes a activităților de afaceri. Filozofia programului se bazează în primul rând pe cunoștințele de management de marketing și aplicații de marketing (marketing internațional, management de produse, marketing de afaceri, marketing digital) și abilități de afaceri (management de achiziții, strategii de afaceri, operațiuni de comerț exterior). Absolvenții programului pot lucra ca manageri în departamentul de marketing și afaceri al companiilor de producție și comercializare. Le puteți găsi, de asemenea, în agenții de publicitate, cercetare și mass-media sau poate acționa ca purtători de cuvânt în companii și instituții.