Program de Master în Management de Marketing De învăţare la distanţă în Chile

Vezi Programe de Masterat în Management de Marketing De învăţare la distanţă în Chile 2019

Management de Marketing

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Marketing management se ocupă cu gestionarea activităților și resurselor de marketing ale unei companii. Un program academic în acest domeniu poate explora subiecte precum luarea deciziilor de consum, principii de marketing, crearea imaginii de brand și marketing internațional.

Chiar dacă mi participa la cursuri la distanta de învățare on-line, mai multe universități țineți începere de la mai multe locații. Ai putea opri chiar a lua cursuri de mai multe săptămâni, pe parcursul anului, fără a se retrage și fără a arunca împrumuturi de student în rambursare. Acesta este un argument puternic multi oameni uita la la înscrierea la distanță cursuri de invatare.

Educația în Chile accent-o tehnică și de învățământ superior, printr-o universitate. Cele mai multe dintre universitățile din Chile oferă cultura elev bine stabilită și relația cu studenții internaționali, indiferent de bariera lingvistică. Învățământul superior în Chile este accesibil în cele două universități particulare și finanțate din fonduri publice.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Management de Marketing De învăţare la distanţă în Chile 2019

Citește Mai Mult

Master in managementul de marketing

Universidad Arturo Prat
Online Cu normă întreagă 4 semestre February 2019 Chile Santiago

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației. [+]

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației.

Metodologia a fi utilizate ca o învățătură, urmărește integrarea de cunoștințe, talent, experienta si capabilitati in cucerirea mediului și a piețelor deosebit exigente în contextul tehnologiei informației și reglate cu obiectivele de afaceri, asigurându-se că mandatele primite de la clienții săi, se potrivesc perfect așteptările lor.... [-]


Diplomă de master în managementul afacerilor și marketingul

IEDE Business School Chile
Online Cu normă întreagă 18 luni February 2019 Chile Providencia

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea. [+]

PREZENTARE

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea.

OBIECTIVE

Rolul de director de marketing comercial și a luat un rol de lider în afaceri modern. Deoarece piețele sunt tot mai competitivă, complexă și în schimbare, aceasta necesită o pregătire profesională și îmbunătățiri continue în domenii precum planificarea strategică, marketing strategic, comportamentul consumatorului, și management strategic de vanzari, printre altele.... [-]