Program de Master în Management de Marketing De învăţare la distanţă în Chile

Vezi Programe de Masterat în Management de Marketing De învăţare la distanţă în Chile 2018/2019

Management de Marketing

Beneficiile de un master extinde dincolo de îmbunătățirea potențialul de câștig. Acestea vă pot oferi cu abilități personale și profesionale pentru a accelera dezvoltarea ta. Ele sunt, de asemenea, o oportunitate de a te diferenția de colegii dvs., dintre care mulți vor avea calificări A-nivel și de licență similare.

Un program de marketing management este grozav pentru cei care doresc să învețe despre sunt gestionate activitățile și resursele de marketing. Studenții pot învăța despre cum să creeze în mod eficient strategii personalizate pentru anumite afaceri și cum pot fi aplicate tehnicile de leadership pentru a conduce o echipă de profesioniști în marketing.

Chiar dacă mi participa la cursuri la distanta de învățare on-line, mai multe universități țineți începere de la mai multe locații. Ai putea opri chiar a lua cursuri de mai multe săptămâni, pe parcursul anului, fără a se retrage și fără a arunca împrumuturi de student în rambursare. Acesta este un argument puternic multi oameni uita la la înscrierea la distanță cursuri de invatare.

Chile are cel mai vechi sistem de educație în America de Sud. Guvernul a fost întotdeauna finanțat parțial acest sistem de educație făcându-l unul dintre cele mai ieftine viața studentului. Universitatile de conducere sunt Universidad de Chile și Pontificia Universidad Católica de Valparaíso.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Management de Marketing De învăţare la distanţă în Chile 2018/2019

Citește Mai Mult

Diplomă de master în managementul afacerilor și marketingul

IEDE Business School Chile
Online Cu normă întreagă 18 luni February 2019 Chile Providencia

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea. [+]

PREZENTARE

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea.

OBIECTIVE

Rolul de director de marketing comercial și a luat un rol de lider în afaceri modern. Deoarece piețele sunt tot mai competitivă, complexă și în schimbare, aceasta necesită o pregătire profesională și îmbunătățiri continue în domenii precum planificarea strategică, marketing strategic, comportamentul consumatorului, și management strategic de vanzari, printre altele.... [-]


Master in managementul de marketing

Universidad Arturo Prat
Online Cu normă întreagă 4 semestre February 2019 Chile Santiago

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației. [+]

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației.

Metodologia a fi utilizate ca o învățătură, urmărește integrarea de cunoștințe, talent, experienta si capabilitati in cucerirea mediului și a piețelor deosebit exigente în contextul tehnologiei informației și reglate cu obiectivele de afaceri, asigurându-se că mandatele primite de la clienții săi, se potrivesc perfect așteptările lor.... [-]