Program de Masterat în Management de Marketing în Chile

Vezi Studii Postuniversitare în Management de Marketing în Chile 2018

Management de Marketing

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Marketing management se ocupă cu gestionarea activităților și resurselor de marketing ale unei companii. Un program academic în acest domeniu poate explora subiecte precum luarea deciziilor de consum, principii de marketing, crearea imaginii de brand și marketing internațional.

Chile, oficial Republica Chile, este o țară din America de Sud ocupă o fâșie lungă, îngustă de pământ între munții Anzi la est și Oceanul Pacific la vest.

Programe de Masterat Cea Mai Bună în Management de Marketing în Chile 2018

Citește Mai Mult

Specializată în Marketing și Vânzări și Abilități De Management De Master

ADEN Chile
Online şi campus combinate Cu normă întreagă February 2018 Chile Santiago

Destinatari: Profesioniștii care dețin funcții de conducere legate de zonele comerciale, proprietarii de afaceri și cei care doresc să învețe un nou mod de introducere pe piață și de a îmbunătăți managementul lor abilități de vânzări. [+]

seturi MASTER SPECIALIST DVS.

Scopuri

Actualizati modul de a face companiile de marketing care aplică procese eficiente de creare a cererii. A învăța să utilizeze neuromarketing și studiul comportamentului social pentru a dezvolta un marketing experiențial și organizații publice plan de acțiune relațională eficiente și adecvate. Elaborarea și implementarea cu succes propuneri de valoare în produse și / sau servicii, au de vânzare. Înțelegerea fenomenului comercial din experiența de înțelegere și strategia de management de dezvoltare. Să definească și să dezvolte instrumente pentru managementul afacerilor, bazate pe un plan de afaceri, cu un accent puternic pe vânzare. Să dezvolte și să pună în aplicare un plan de marketing digital pentru branding si loialitate de către consumatori și potențialii clienți, strategii de vânzări integrate off-line și / sau prin e-commerce. Să integreze inovarea ca un mijloc de realizare a unor propuneri de valoare și diferențiere. De revizuire, să evalueze și să planifice structurile comerciale necesare pentru a se realiza prin intermediul echipelor de vânzări, relații solide cu clientul Să identifice instrumentele necesare și eficiente pentru echipe de vanzari atinge profesionalismul lor în fața piețelor din ce în ce exigente Pentru a determina impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor. Dobândi abilități și competențe pentru a conduce, de a veni, motiva, și de a gestiona capitalul intelectual în echipe orientate de înaltă performanță. A învăța modul de structurare a unui plan de afaceri integrarea aspectelor legate de marketing, competitivitate, finanțe, strategie, resurse umane, procesul de producție, planul de investiții, punerea în funcțiune, exploatarea... [-]

Diplomă De Master în Managementul Afacerilor și Marketingul

IEDE Business School Chile
Campus sau Online Cu normă întreagă 18 luni February 2018 Chile Providencia

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea. [+]

PREZENTARE

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea.

OBIECTIVE

Rolul de director de marketing comercial și a luat un rol de lider în afaceri modern. Deoarece piețele sunt tot mai competitivă, complexă și în schimbare, aceasta necesită o pregătire profesională și îmbunătățiri continue în domenii precum planificarea strategică, marketing strategic, comportamentul consumatorului, și management strategic de vanzari, printre altele.... [-]