Diplomă de Masterat în Management de Marketing De învăţare la distanţă în America de Sud

Vezi Masterate în Management de Marketing De învăţare la distanţă în America de Sud 2018

Management de Marketing

Un masterat este un grad academic acordat persoanelor care denota cu succes un nivel ridicat de expertiză. Există două tipuri principale de masterat - predate și de cercetare.

Studiile de marketing management îi pot învăța pe studenți cum să devină manageri eficienți de marketing. La un astfel de program pot fi acoperite mai multe subiecte care includ crearea imaginii de brand, tehnici de conducere, analiza pieței produsului, cercetare de consum și diferite tipuri de strategii de marketing.

Învățământ la distanță sau învățământul la distanță este o modalitate de a oferi educație și instruire, de multe ori în mod individual, pentru studenții care nu sunt prezenți fizic în campus.

Dacă doriți să vă îmbunătățiți cunoștințele de puncte de vedere sociale, culturale, administrative și istorice din America de Sud și lumea latină, acesta este continentul pentru tine.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Studii Postuniversitare în Management de Marketing De învăţare la distanţă în America de Sud 2018

Citește Mai Mult

Master In Managementul De Marketing

Universidad Arturo Prat
Online Cu normă întreagă 4 semestre February 2019 Chile Santiago

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației. [+]

Master în Management Marketing în modul on-line, este conceput pentru a forma profesioniștii și inovatori de ultimă oră, pentru a dezvolta o vastă experiență și unică în gestionarea de marketing în era digitală, fiind pregătit pentru a răspunde provocărilor de management, capacitatea de a asculta împuternicită și exigent client, crearea unei relații de durată valoare în timp, concentrându-se pe loialitatea si satisfactia clientului, care încurajează competitivitatea și viabilitatea organizației.

Metodologia a fi utilizate ca o învățătură, urmărește integrarea de cunoștințe, talent, experienta si capabilitati in cucerirea mediului și a piețelor deosebit exigente în contextul tehnologiei informației și reglate cu obiectivele de afaceri, asigurându-se că mandatele primite de la clienții săi, se potrivesc perfect așteptările lor.... [-]


Diplomă De Master în Managementul Afacerilor și Marketingul

IEDE Business School Chile
Online Cu normă întreagă 18 luni February 2019 Chile Providencia

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea. [+]

PREZENTARE

Astăzi, mai mult ca oricând, întreprinderile concura folosind capacitatea și talentul oamenilor care lucrează în ele. În plus, a existat nevoia de învățare pe tot parcursul vieții, care își găsește originea în frecvență, profunzime și complexitate a schimbărilor care afectează organizațiile și mediul în care își desfășoară activitatea.

OBIECTIVE

Rolul de director de marketing comercial și a luat un rol de lider în afaceri modern. Deoarece piețele sunt tot mai competitivă, complexă și în schimbare, aceasta necesită o pregătire profesională și îmbunătățiri continue în domenii precum planificarea strategică, marketing strategic, comportamentul consumatorului, și management strategic de vanzari, printre altele.... [-]