$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Masterate în Lingvistică De învăţare la distanţă în Asia 2023

În scopul de a obține cu succes o calificare de master, veți avea nevoie pentru a obține un număr de credite prin trecerea module individuale. Masters cele mai studiate vor avea o serie de module de bază pe care trebuie să ia și să treacă pentru a obține calificarea. Evaluarea de masterat de cercetare este aproape întotdeauna în întregime de un singur modul de disertație sau a proie… Citeste mai mult

În scopul de a obține cu succes o calificare de master, veți avea nevoie pentru a obține un număr de credite prin trecerea module individuale. Masters cele mai studiate vor avea o serie de module de bază pe care trebuie să ia și să treacă pentru a obține calificarea. Evaluarea de masterat de cercetare este aproape întotdeauna în întregime de un singur modul de disertație sau a proiectului.

Domeniul lingvisticii dorește să conecteze sunetul cu semnificația ca formă de comunicare. Studenții la lingvistică studiază de obicei structură, sintaxă, fonologie și semantică. Absovenții cu o diplomă în lingvistică pot lucra în diverse domenii, inclusiv scriere, predare, limbaje de mașini și design de motoare de căutare.

Confruntarea cu universități publice este departe de a fi o opțiune optimă. Școlile private oferă asistență mult mai bine în experiența de învățare la distanță. Mai multe universitate on-line atrage profesori și studenți de la distanțe mari din întreaga lume. Acest lucru crește foarte mult diversitatea într-o sală de clasă de învățare la distanță și produce conversație provocator printre cei din comunitățile extrem de divergente, regiuni și culturi îndepărtate.

Studenții care finalizează cu o parte a gradului lor din Asia sunt în creștere în număr. În prezent, al doilea și al treilea cele mai mari economii sunt în Asia. Fara limitare, elevii au descris momentul în Asia, ca cea mai bună experiență din viața lor. Astăzi, trei din cele patru țări cele mai populate din lume sunt în Asia: China, India, Indonezia și.

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
University of Airlangga
Surabaya, Indonezia

Comentarii de bun venit din partea șefului programului de master în lingvistică Programul de master în lingvistică, Facultatea de Științe Umaniste poate fi clasificat ca un pr ... +

Comentarii de bun venit din partea șefului programului de master în lingvistică Programul de master în lingvistică, Facultatea de Științe Umaniste poate fi clasificat ca un program nou pe baza Decretului de stabilire a programului nr. 12611/UN3/KR/2013 la 12 septembrie 2013. Cu toate acestea, programul a fost acreditat de Consiliul Național de Acreditare din Indonezia Nr. 1128/SK/BAN-PT/ Akred/M/VII/2016 la 14 iulie 2016. În conformitate cu viziunea, Programul de Master în Lingvistică va îmbunătăți continuu procesul de învățare-predare pentru a produce absolvenți intelectuali competenți, personal și profesional integritate care este armonioasă cu dezvoltarea științei și tehnologiei și să concureze la nivel internațional. Curriculum-ul programului de master în lingvistică pune accent pe cultură în studii, cum ar fi lexicografia, traducerea, predarea și lingvistica interdisciplinară. Studiul de lingvistică interdisciplinară clasificat în macrolingvistică este trăsăturile programului de master în lingvistică în studiile lingvistice culturale, cum ar fi sociolingvistica, psiholingvistica, pragmatica interculturală, studiul discursului critic și lingvistica aplicată. Unul dintre cursurile strâns legate de studii este Corpus Linguistics. Lingvistica Corpus poate fi folosită ca unul dintre instrumentele de analiză a fenomenelor lingvistice care devin un curs excelent în programul de master în lingvistică. Cu diferitele cursuri oferite în program, studenții au posibilitatea de a alege cursuri de interes. Lectorii programului de master în lingvistică sunt absolvenți competenți din diverse discipline în domeniile lexicografiei, predarea limbilor, pragmatică, sociolingvistică, psiholingvistică și traducere. Unii dintre ei sunt cercetători internaționali și au stabilit o colaborare cu agenții și instituții academice din străinătate. În conformitate cu programul internațional al universității, programul de master în lingvistică a admis studenți străini și a explorat posibilitățile de a coopera cu universitățile din Australia și Filipine. S-a desfășurat și o cooperare internă între Programul de Master în Lingvistică cu East Java Language Center, Ministerul Educației și Culturii, Agenția/Consiliul de Limbă. Ca parte a îmbunătățirii calității absolvenților și a dezvoltării programului, programul de master în lingvistică a adus și lectori invitați interni și internaționali. În dezvoltarea sa, programul de master în lingvistică a obținut un răspuns entuziast din partea publicului. Se vede din numărul tot mai mare de solicitanți din și din afara Java de Est care doresc să studieze mai departe în acest program. De la an la an, numărul solicitanților este în creștere, iar nivelul competitiv în admiterea de noi studenți este destul de ridicat. Acest lucru se datorează modelului de curriculum oferit, competenței și reputației personalului didactic și atmosferei favorabile de învățare. Sperăm că programul de master în lingvistică, Facultatea de Științe Umaniste, Universitas Airlangga își continuă marșul și se dezvoltă ca un program cu siguranță bine-cunoscut la nivel internațional. Dr. Dra. Ni Wayan Sartini, M.Hum. Viziune Pentru a deveni un program independent, inovator și remarcabil la nivel național și internațional. Misiuni Misiunile programului de master în lingvistică sunt: Administrarea educației academice de primă clasă în lingvistică la nivel național și internațional; Administrarea cercetării de bază și aplicate inovatoare în lingvistică; Dedicarea expertizei lingvistice societății; Încercarea de independență în realizarea celor Trei Piloni ai Învățământului Superior ce țin de lingvistică. Obiective În realizarea viziunii, misiunilor și obiectivelor sale, programul de master în lingvistică desfășoară mai multe strategii, după cum urmează: Efectuarea procesului de prelegere cu învățare centrată pe student, în care lectorul nu este singurul care oferă materialele, ci uneori elevii oferă și materialele sub formă de prezentare. Susținerea de prelegeri invitate (inclusiv lectori de peste mări care vizitează Surabaya) pentru a lărgi înțelegerea studenților și a lectorilor în diverse domenii lingvistice. Efectuarea cooperărilor de cercetare cu lectori din alte universități din Indonezia și de peste mări. Acordarea de fonduri pentru studenții și lectorii care reușesc ca prezentatori în cadrul conferințelor naționale și internaționale. Oferirea de granturi pentru lectorii care au publicații în reviste naționale acreditate și reviste internaționale de renume. Implementarea Planului Strategic al Programului de Master în Lingvistică derivat din Planul Strategic al Facultății de Științe Umaniste. Planificarea politicii operaționale și a programului este determinată la începutul anului sau începutul semestrului prin întâlnirea Programului și stabilită pe baza rezultatelor autoevaluării anuale, luând în considerare punctele forte și punctele slabe ale factorilor interni, oportunităților și amenințările factorilor externi. Maparea programului se realizează în conformitate cu planul strategic, viziunea, misiunea și obiectivele care sunt integrate pentru a obține eficiență și productivitate ridicate. Rezultatul următoarei întâlniri de program este folosit ca bază pentru planificarea activității de funcționare a programului. Prin urmare, planificarea programului pe unitatea de lucru respectivă se referă la viziunea, misiunea, obiectivele și rezultatele politicii întâlnirii programului. Strategii Crearea și dezvoltarea unui Plan strategic mai complet, concentrat și cuprinzător pentru programul 2012 – 2016. Consolidarea rețelei de comunicare, coordonarea și cooperarea cu absolvenții, părțile interesate, atât programul de master, cât și programele de știință înrudite la nivel național și internațional. Îmbunătățirea eficienței interne în ceea ce privește gestionarea unei organizații eficiente și a documentației sistematice și bine ordonate, precum și în ceea ce privește un proces de învățare eficient și atmosferă academică. Îmbunătățirea eficienței externe în ceea ce privește creșterea capacității de resurse umane pentru competitivitate și procurarea de fonduri în mod independent. -
Masterat
Normă întreagă
2 ani
Engleză
Feb 2023
Campus
Online