$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Master în Jurnalism și comunicare în masă în Chile 2022

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.   Jurnalism se referă la colectarea, organizarea și prezentarea informațiilor într-o formă scrisă sau de difuzare. Ju… Citeste mai mult

Un masterat reprezintă primul nivel de cursuri postuniveristare și poate fi urmat după obținerea unei diplome de licență. Terminarea unui masterat necesită de obicei doi ani de studiu cu normă întreagă, care se ridică la 36 până la 54 de credite semestriale.  

Jurnalism se referă la colectarea, organizarea și prezentarea informațiilor într-o formă scrisă sau de difuzare. Jurnaliștii sunt scriitori și comunicatori care cer importante și, uneori incomode întrebări pentru a ajuta persoanele fizice face sens evenimentele din jurul lor, atât pe plan local și internațional.

Educația în Chile accent-o tehnică și de învățământ superior, printr-o universitate. Cele mai multe dintre universitățile din Chile oferă cultura elev bine stabilită și relația cu studenții internaționali, indiferent de bariera lingvistică. Învățământul superior în Chile este accesibil în cele două universități particulare și finanțate din fonduri publice.

Studii de Masterat Cei Mai Buni în Jurnalism și comunicare în masă în Chile 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Chile
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Diego Portales University
Regiunea Metropolitană Santiago, Chile

Program cu 25 de ani de existență care are două mențiuni: Comunicare strategică și Opinie publică. Mențiunea din Comunicarea strategică urmărește să optimizeze practica comuni ... +

Program cu 25 de ani de existență care are două mențiuni: Comunicare strategică și Opinie publică. Mențiunea din Comunicarea strategică urmărește să optimizeze practica comunicării strategice în toate tipurile de organizații, cu accent pe inovație, creativitate și cercetare. Conceptele și instrumentele necesare comunicării strategice sunt livrate în entități publice, private sau non-profit. În plus, este promovată reflecția asupra dimensiunilor și noilor tendințe academice și profesionale ale proceselor actuale de comunicare în contextul lor cultural și de globalizare. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
Catholic University De La Santisima Concepcion
Concepción, Chile

Programul de masterat este un program academic care se concentrează pe dobândirea de către elevi a cunoștințelor și abilităților care le permit să abordeze conflictele și să p ... +

Programul de masterat este un program academic care se concentrează pe dobândirea de către elevi a cunoștințelor și abilităților care le permit să abordeze conflictele și să propună soluții la problemele de comunicare din cadrul unei instituții, în special acele complexități legate de schimbarea și dezvoltarea socială. analizând în profunzime dinamica comunicării dintr-o metodologie științifică, care va permite elevului să genereze cercetări de bază care caută să promoveze noi moduri de gândire și rezolvare a problemelor în zonă. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
University Adolfo Ibañez
Santiago, Chile

Masterul în comunicații este un program profesional care constă din două sferturi de clase și unul de practică (în organizații sau mass-media conform mențiunii). După aceasta, ... +

Masterul în comunicații este un program profesional care constă din două sferturi de clase și unul de practică (în organizații sau mass-media conform mențiunii). După aceasta, există o perioadă de două trimestre pentru proiectul de diplomă finală. Dintr-o viziune sistemică și inovatoare a comunicațiilor, acest program urmărește ca studenții săi să-și dezvolte competențe în cercetare și planificare, dezvoltarea de narațiuni și crearea de conținut și managementul publicului, pentru practica profesională în mass-media tradițională sau independentă. , își dezvoltă proiectele de comunicare sau, intră în domenii practice de comunicare în organizații, agenții, instituții și companii pentru a-și consolida legitimitatea și a stabili legături cu mai multe părți interesate și audiențe. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 

Câștigă o bursă în valoare de până la 10.000,00 

Descoperă opțiunile pe care ți le poate oferi bursa noastră.
Viña del Mar University
Viña del Mar, Chile

Este primul program de masterat din țară care abordează ca obiectiv de formare generarea de conținut digital transmedia cu clase față în față și e-learning, cu o bază teoretic ... +

Este primul program de masterat din țară care abordează ca obiectiv de formare generarea de conținut digital transmedia cu clase față în față și e-learning, cu o bază teoretică și etică solidă. Este de natură profesională, are unsprezece discipline predate pe parcursul a patru semestre, care includ cursuri elective în domeniile comunicării politice și corporative, care ia în considerare cunoștințele teoretice practice ale strategiilor actualizate în liniile de specializare -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus
 
Universidad de Chile (The University of Chile)
Regiunea Metropolitană Santiago, Chile

Masterul în comunicare socială al Institutului de comunicare și imagine al Universității din Chile pune accentul pe o pregătire metodologică riguroasă. Obiectivul său este de ... +

Masterul în comunicare socială al Institutului de comunicare și imagine al Universității din Chile pune accentul pe o pregătire metodologică riguroasă. Obiectivul său este de a satisface nevoia de dezvoltare a cercetării în domeniul disciplinar al comunicării în America Latină, deoarece acest lucru necesită formarea cercetătorilor de nivel înalt. Ceea ce se află la bază este diagnosticul transformării profunde a proceselor de producție, circulație și consum comunicaționale, iar tehnologiile elaborate sunt tipice pentru epoca consumatorilor de masă din anii 70, de aceea apariția noilor tehnologii de comunicare ar trebui să se bazeze pe investigarea profundă a acestor procese de producție, circulație și consum. -
Masterat
Spanish (Chile)
Campus