Vezi 29 Masterate în Marketingul comunicării Diplomă de Masterat Part time

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.Programele de comunicare de marketing îi învață pe studenți cum să livreze un mesaj de marketing constant care reflectă misiune… Citeste mai mult

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Programele de comunicare de marketing îi învață pe studenți cum să livreze un mesaj de marketing constant care reflectă misiunea, marca, produsele și valorile unei companii. Materiile includ adesea relații publice, publicitate, cercetare de marketing, mass-media socială și perspective de marketing la nivel mondial.

Program de Masterat în Marketingul comunicării Part time

Citește mai puţin
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
Middlesex University Dubai
Dubai, Emiratele Arabe Unite

Gradul de comunicare corporativă și marketing este predat în cadrul departamentului de marketing, branding și turism al Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri. Acest ... +

Gradul de comunicare corporativă și marketing este predat în cadrul departamentului de marketing, branding și turism al Middlesex University Dubai din Școala de Afaceri. Acesta este un program interesant, care va oferi oportunitatea de a explora teme contemporane în teoria și practica comunicării de marketing corporativ, într-un context și un cadru stabilit și intelectual riguros. -
MSc
La zi
Part time
Engleză
Ian 2020
Campus
 
Ca' Foscari University of Venice

Oferit în comun cu Universitatea Paul-Valéry Montpellier 3 (UPVM) și în colaborare cu Universitatea de Strasbourg, Sousse și Meknès, acest program de masterat vă oferă o cunoa ... +

Oferit în comun cu Universitatea Paul-Valéry Montpellier 3 (UPVM) și în colaborare cu Universitatea de Strasbourg, Sousse și Meknès, acest program de masterat vă oferă o cunoaștere aprofundată a țărilor de pe țărmul sud al Mediteranei și interacțiunea lor cu Europa. Cei doi ani de studiu se desfășoară între Italia, Franța, Tunisia sau Maroc și vă oferă abilități interdisciplinare legate de studiul migrației în Mediterana și mediere interculturală, abilități istorice și sociale, instrumente de analiză calitativă și cantitativă, tehnici de cercetare pe teren, analiza datelor colectate și a abilităților de planificare europeană. Se pune accent pe dezvoltarea abilităților tale lingvistice, în special ebraică, arabă și marocană. Gradul include, de asemenea, un stagiu, care vă permite să dobândiți experiență de muncă în domeniu sau să efectuați cercetări independente. Programul este predat în engleză și franceză. După finalizarea studiilor, primiți o diplomă dublă acordată atât de Ca 'Foscari, cât și de UPVM. Cu abilitățile pe care le obții în acest context plurilingv și multicultural, te poți baza în diverse domenii profesionale, de la planificarea durabilă la cooperarea euromediteraneană. De asemenea, puteți lucra în organizarea și promovarea evenimentelor culturale, a activităților sociale și educaționale sau în dezvoltarea unui turism durabil. În fiecare dintre aceste domenii, absolvenții MIM se pot baza pe o pregătire excelentă și pe o înțelegere profundă a rolului și impactului planificării într-o zonă geopolitică la fel de bogată și delicată precum Mediterana. -
Cursuri Executive
La zi
2 ani
Engleză
Campus
 
Bologna Business School
Bologna, Italia

Master în Marketing, Comunicare și New Media este un program cu normă întreagă predat în întregime în limba engleză, care au ca scop pregătirea absolvenților de orice discipli ... +

Master în Marketing, Comunicare și New Media este un program cu normă întreagă predat în întregime în limba engleză, care au ca scop pregătirea absolvenților de orice disciplină pentru a gestiona metodele și tehnicile de mass-media tradiționale și digitale într-o industrie în prezent în curs de o revoluție continuă. Absolvenții acestui Master au o rată de plasare de 96% în decurs de 6 luni. -
Cursuri Executive
La zi
12 luni
Engleză
Campus
 
Monash University Malaysia
Subang Jaya, Malaysia

Master of Communications și Studii Media corespunde schimbărilor fără precedent în comunicare și conținut media, forme, tehnologie și politică.

Master of Communications și Studii Media corespunde schimbărilor fără precedent în comunicare și conținut media, forme, tehnologie și politică. -
Cursuri Executive
La zi
Part time
18 luni
Engleză
24 Feb 2020
Campus
 
ESEI International Business School Barcelona
Barcelona, Spania

Master ESEI în marketing și comunicare este o calificare versatilă și bine respectată, care te pregătește pentru o carieră într-o serie de profesii, inclusiv relații publice, ... +

Master ESEI în marketing și comunicare este o calificare versatilă și bine respectată, care te pregătește pentru o carieră într-o serie de profesii, inclusiv relații publice, marketing digital, management de evenimente și alte domenii conexe. -
Cursuri Executive
La zi
Engleză
Feb 2020
Campus
 
Emerson College
Boston, Statele Unite ale Americii

Programul nostru de comunicare strategică de marketing pregătește absolvenții pentru o gamă variată de cariere în marketing și comunicare atât pe partea de agenție, cât și pe ... +

Programul nostru de comunicare strategică de marketing pregătește absolvenții pentru o gamă variată de cariere în marketing și comunicare atât pe partea de agenție, cât și pe partea clientului, oferindu-vă capacitatea unică de a aplica abilitățile de marketing în aproape orice domeniu din întreaga lume. -
MA
La zi
Part time
Engleză
Sept 2020
Campus
 
Southern New Hampshire University
Manchester, Statele Unite ale Americii

Progresele tehnologice prezintă o oportunitate interesantă pentru un nou tip de profesionist în comunicare, care poate transmite mesaje eficient într-o societate globalizată. ... +

Progresele tehnologice prezintă o oportunitate interesantă pentru un nou tip de profesionist în comunicare, care poate transmite mesaje eficient într-o societate globalizată. Master of Communication încearcă să pregătească elevii cunoștințele și abilitățile care sunt cele mai relevante pentru o mare varietate de profesii și organizații. -
MA
Part time
10 săptămâni
Spaniolă
21 Ian 2020
16 Ian 2020
Online
 
Ecole de Management de Normandie
Caen, Franţa

Programul de Marketing și Negociere Cross-Cultural echipează studenții cu acele abilități necesare în marketing și negociere într-un mediu internațional. Adăugând o perspectiv ... +

Programul de Marketing și Negociere Cross-Cultural echipează studenții cu acele abilități necesare în marketing și negociere într-un mediu internațional. Adăugând o perspectivă cu adevărat interculturală pentru educația lor în afaceri, acest program pregătește studenții să comunice cu diverși parteneri de afaceri din punct de vedere cultural, precum și să colaboreze și să desfășoare cu succes grupuri multi-culturale de lucru. -
MSc
La zi
15 luni
Engleză
Campus
 
GBSB-Global Business School
Madrid, Spania

Studii de comunicare și de marketing viitor la o școală de afaceri în cazul în care "Digital" este la baza sa. GBSB Global este singura instituție de învățământ superior din S ... +

Studii de comunicare și de marketing viitor la o școală de afaceri în cazul în care "Digital" este la baza sa. GBSB Global este singura instituție de învățământ superior din Spania, acreditată de Microsoft ca lider în educația digitală. -
Cursuri Executive
La zi
9 luni
Engleză
Campus
 
McMaster University Faculty of Humanities
Hamilton, Canada

MCM este cel mai important master profesionist din Canada pentru manageri de comunicații, directori, antreprenori aspiranți și cercetători în numeroase domenii legate de relaț ... +

MCM este cel mai important master profesionist din Canada pentru manageri de comunicații, directori, antreprenori aspiranți și cercetători în numeroase domenii legate de relațiile publice, marketing, strângere de fonduri, media digitală și socială, afaceri publice, relații cu investitorii și multe altele. -
Cursuri Executive
La zi
2 ani
English
Oct 2020
01 Feb 2020
Campus
 
Birmingham Business School, University of Birmingham
Birmingham, Regatul Unit

Master nostru este conceput pentru absolvenții de studii și manageri care deja familiarizați cu conceptele de marketing de bază. Bazându-se pe abilitățile existente, vă va dez ... +

Master nostru este conceput pentru absolvenții de studii și manageri care deja familiarizați cu conceptele de marketing de bază. Bazându-se pe abilitățile existente, vă va dezvolta cunoștințe avansate și înțelegere a comunicațiilor integrate de marketing într-un context de marketing strategic și cadrului managerial. -
MSc
La zi
Engleză
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Torino
Turin, Italia

Ediția a 17-a - Lucrul în marketing și comunicare înseamnă crearea, dezvoltarea, menținerea și optimizarea relațiilor dintre clienți și branduri, stabilirea unei legături dire ... +

Ediția a 17-a - Lucrul în marketing și comunicare înseamnă crearea, dezvoltarea, menținerea și optimizarea relațiilor dintre clienți și branduri, stabilirea unei legături directe și personalizate. Master în Marketing și Comunicare sa născut ca răspuns la nevoia, exprimată de companii și agenții, de a dobândi personal calificat în domeniul marketingului strategic și operațional și al comunicării corporative. Pentru a răspunde în mod satisfăcător nevoilor pieței și așteptările beneficiarilor, diploma de master se adresează în paralel celor două domenii profesionale - marketing și comunicare - atât din punctul de vedere al companiei, cât și al agenției, pentru a arăta punctele de contact, sinergiile și dinamica interacțiunii. În plus, în paralel cu o piață care a suferit o evoluție din ce în ce mai rapidă, calea de formare include module mari care se referă în mod specific la domeniul web: de la managementul social media la SEO și SEM, de la marketingul web la gestionarea relației cu bloggeri și infunecers, reputația și managementul conținutului. -
Cursuri Executive
La zi
11 luni
Italiană
Nov 2020
15 Oct 2020
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milan, Italia +2 Mai mult

Ediția a 16-a - Master în Brand Management și Comunicare pregătește profesioniști care sunt capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de bra ... +

Ediția a 16-a - Master în Brand Management și Comunicare pregătește profesioniști care sunt capabili să gestioneze activitățile de branding și să definească o strategie de brand care să combine valorile tangibile ale calității și performanței și valori intangibile, cum ar fi diferențierea, relevanța și imaginile. Lucrând în companii sau agenții, aceștia pot utiliza atât un limbaj creativ, cât și procesele tehnice și strategice. Multe companii, cum ar fi Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour și Nintendo, au ales să își împărtășească valorile și expertiza cu studenții IED, proaspăt și multidisciplinar, pentru a dezvolta împreună un proiect strategic pentru marca lor. Masterul este organizat în parteneriat cu CBA și Carmi e Ubertis. -
Cursuri Executive
La zi
Italiană
Nov 2020
15 Oct 2020
Campus
 
Rome Business School
Rome, Italia +1 Mai mult

Master în Marketing Politic are ca scop furnizarea de cunoștințe și abilități necesare pentru gestionarea eficientă și profesională a proceselor de comunicare și de marketing ... +

Master în Marketing Politic are ca scop furnizarea de cunoștințe și abilități necesare pentru gestionarea eficientă și profesională a proceselor de comunicare și de marketing care sprijină campanii și activități politice. -
MSc
Part time
12 luni
Engleză
Campus
 
University of Westminster
London, Regatul Unit

Comunicările de marketing acoperă selectarea și aplicarea principalelor instrumente de comunicare disponibile unei organizații în vederea atingerii obiectivelor sale de market ... +

Comunicările de marketing acoperă selectarea și aplicarea principalelor instrumente de comunicare disponibile unei organizații în vederea atingerii obiectivelor sale de marketing. Această activitate este deseori efectuată de către agențiile specializate și implică atât gândirea strategică, cât și dezvoltarea de soluții creative. Aceasta necesită o combinație de cunoștințe bazate pe cercetare cu practica unor abilități de înalt nivel, adesea extrem de creative. -
MA
La zi
Engleză
Campus