$close

Filtre

Vezi rezultatele

Vezi Programe de Masterat în Marketingul comunicării în Malaezia 2022

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.Studenții care doresc să lucreze în publicitate sau relații publice ar putea dori să studieze comunicarea de marketing. Materiile… Citeste mai mult

O diplomă de masterat este oferită studenților care au completat un program de studiu la nivel postuniversitar într-un domeniu specific de studiu sau de practică profesională, demonstrând în același timp un nivel ridicat de măiestrie în timpul procesului.

Studenții care doresc să lucreze în publicitate sau relații publice ar putea dori să studieze comunicarea de marketing. Materiile de studiu includ planificare media, vânzări, marketing direct, branding, etica de marketing, planificare de campanie, marketing multicultural, tehnologie de comunicare, cercetare și scriere.

Malaezia este o monarhie constituțională federală din Asia de Sud-Est. Se compune din treisprezece state si trei teritorii federale si are o suprafața totală de 329,847 km patrati separate de Marea Chinei de Sud în două regiuni de dimensiuni similare, Peninsula Malaezia și Malaysian Borneo.

Programe de Masterat Cei Mai Buni în Marketingul comunicării în Malaezia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Malaezia
Alte opțiuni în cadrul acestui domeniu de studiu: 
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Monash University Malaysia
Subang Jaya, Malaysia

Acest curs de cursuri și diploma de media se adresează nevoilor persoanelor care lucrează sau aspiră să lucreze în industria comunicațiilor și a mass-media. Acesta analizează ... +

Acest curs de cursuri și diploma de media se adresează nevoilor persoanelor care lucrează sau aspiră să lucreze în industria comunicațiilor și a mass-media. Acesta analizează istoria, dezvoltarea și recepția mijloacelor de informare în masă tradiționale și noi din întreaga lume și schimbările în furnizarea de conținut, politici și tehnologie care au avut loc în ultimii ani. -
Masterat
Normă întreagă
Frecvență redusă
18 - 36 luni
Engleză
Campus